Die bak lijkt me ook wel wat, maar is niet handig met vier katten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij hebben een litterrobot-kattenbak (zie spoiler). Geweldig ding. Behalve als je vergeet het reservoir op tijd schoon te maken. Dan draait de bol lekker met zijn buitenkant helemaal door de poep heen![]()
Het kan nóg luxer:quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:23 schreef Viking84 het volgende:
Wat een futuristische kattenbakken, m.n. die van Coco. Zo'n kattenbak ziet eruit alsof 'ie elk moment kan ontsteken om koers te zetten richting de ruimte.
Het principe is hetzelfde, wat dat omrollen betreft. Die van ons doet dat alleen automatischquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Die bak lijkt me ook wel wat, maar is niet handig met vier katten.
Ik heb sinds vorige week twee van deze bakken:
[ afbeelding ]
Echt geweldig, kan ik iedereen aanraden.![]()
Je hoeft de bak niet meer uit te scheppen, maar alleen even omrollen en daarna het reservoir legen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:23 schreef Viking84 het volgende:
Wat een futuristische kattenbakken, m.n. die van Coco. Zo'n kattenbak ziet eruit alsof 'ie elk moment kan ontsteken om koers te zetten richting de ruimte.
Die moet je aansluiten op je eigen riolering ofzo? Onze katten worden best verwend, maar een eigen badkamer vertik ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het kan nóg luxer:![]()
http://www.gadgetblogs.nl/cat-genie-automatic-litter-box/129/
Ja!quote:Op zondag 15 augustus 2010 08:10 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen.wat was je vroeg wakker syrena. Vandaag vrijheidsfeestje?
Nee, wanneer is ie te koop?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:49 schreef Chicolate het volgende:
Ohja, iedereen op de hoogte van de AH actie: dagkaart NS voor 13,50? Leuk voor mensen zonder ov of om anderen mee te nemen als je het halve land doorgaat. (ik doe dat laatste, neem mn broertje mee naar limburg)
Fijne vakantie Perruche!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |