Mooi op tijd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:24 schreef x3ro het volgende:
w00tw00tEindelijk weer een zonnebril in de pocket
Ja, was de andere 2 dagen terug vergeten in de treinquote:
Ga es msnen ofzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ja, was de andere 2 dagen terug vergeten in de treinMaar heb alweer n nieuwe
Weer eens wat anders gepakt
Vet irri topiquequote:
Zijn wel meer van die kutmods... o.us bijvoorbeeld.quote:
Jajaquote:
Er stond niet bij de link dat t een kudt topique wasquote:
Ja, of de rest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zijn wel meer van die kutmods... o.us bijvoorbeeld.
Ms moet je es op online gaan staan, dat je dan wel doorkrijgt wat ik zeg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Er stond niet bij de link dat t een kudt topique was
Moet je wel zelf eens reagerenquote:
vlak daarvoor zegt ze in FB nog dat postcount haar niets boeidquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zijn wel meer van die kutmods... o.us bijvoorbeeld.
Dat sta ik.. Ik restart m ffquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Ms moet je es op online gaan staan, dat je dan wel doorkrijgt wat ik zeg.
Eerst achteraan in de rij aansluiten. De rij is lang. Over een jaartje kun je terug komen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef Sleutelwoord het volgende:
hoe kom ik bij de fok club ik wil graag vriendjes worden
Door wat hand en spandiensten te doen verrichtenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef Sleutelwoord het volgende:
hoe kom ik bij de fok club ik wil graag vriendjes worden
Tautologie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:45 schreef -SG- het volgende:
Haha aansluiten doe je altijd achteraan, dus een contaminatiedskafhalfja;lj
is er voor mij geen uitzondering?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eerst achteraan in de rij aansluiten. De rij is lang. Over een jaartje kun je terug komen.
Ligt eraan of je tieten hebt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:48 schreef Sleutelwoord het volgende:
[..]
is er voor mij geen uitzondering?
Sorryquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:48 schreef -SG- het volgende:
Kut Bart, waarom moet jij alles beter weten. Laat mij ook eens met de eer strijken.
pics van je zusja dan. Anders, tot over een jaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:51 schreef Sleutelwoord het volgende:
[..]
Ik ben een man.![]()
[ afbeelding ]
Bierbart!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:51 schreef Sleutelwoord het volgende:
[..]
Ik ben een man.![]()
[ afbeelding ]
Prima.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
pics van je zusja dan. Anders, tot over een jaar.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
pics van je zusja dan. Anders, tot over een jaar.
Hij doet het niet. DUs nee, geen lid. Tot ziensquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef Sleutelwoord het volgende:
[..]
Prima.
[ afbeelding ]
Ben ik nu lid?
Neenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef Sleutelwoord het volgende:
[..]
Prima.
[ afbeelding ]
Ben ik nu lid?
Het is een gegoogled plaatje van een kleuter als ik naar de url kijk. Beetje een tegenvallerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij doet het niet. DUs nee, geen lid. Tot ziens
Niet zo'n grote mond over mijn zusje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is een gegoogled plaatje van een kleuter als ik naar de url kijk. Beetje een tegenvaller
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
#1 JustinK 99
#2 Snuf. 88
#3 ThaTim 65
#4 zquing 54
#5 AdvancedPower 53
#6 Haarklip 47
#7 StephanL 42
#8 Ascendancy 40
#9 apij4125 38
#10 Maringo 38
Lekker die top10 bannen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
#1 JustinK 99
#2 Snuf. 88
#3 ThaTim 65
#4 zquing 54
#5 AdvancedPower 53
#6 Haarklip 47
#7 StephanL 42
#8 Ascendancy 40
#9 apij4125 38
#10 Maringo 38
Komt door die recordpogingen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:17 schreef Japsnars het volgende:
Waarom staat iedereens postcount op 0
Alsof dit enige andere pogingen tegenhoudt.quote:
Alsof hij geen grapje maakte.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof dit enige andere pogingen tegenhoudt.
Haha geniaal. Ik hoop dat ze dit zo laten. Lijkt het net alsof ik een leven hebquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:17 schreef Japsnars het volgende:
Waarom staat iedereens postcount op 0
Status ontlenen aan je postcount op Fokquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
DANKJE JAPSNARS EN NECTAR EN DIE PIRANIA
KAN IK WEER OPNIEUW BEGINNEN![]()
Alsof het door mij komt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
MAAR HET IS IEDEREEN DIE PIRANIA WILDE EVENAREN EN NIET PIRANIA ZELFquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Status ontlenen aan je postcount op Fok
Ja man, boven de 30k ben je geen newbie meer weetjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Status ontlenen aan je postcount op Fok
Dit maakt mijn dag goed.quote:
ha ha, jij bent echt vet kansloos weetjuhquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:27 schreef Blaxje het volgende:
Bah, nu sta ik in de top 500 posters!
Nee, ik ben kanslozerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ha ha, jij bent echt vet kansloos weetjuh
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof dit enige andere pogingen tegenhoudt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Trolledquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:21 schreef Japsnars het volgende:
Dit gaat echt niet helpen tegen postdagrecords en de historische top 500 is ook mooi verneukt. Way to go
Tevens wil ik als ex-abo houder het ook aan proberen te vragen, Ten tijde van mijn abo waren er geen leuke dingen mee te doen behalve notes kijken.
Verbaast me niks dat het (indirect) hier toch iets mee te maken heeft. Waarom anders deze nergens opslaande onzin?quote:
Aan hun usernummer?quote:
Dan kunnen het alsnog newbs zijn, mensen die een account aanmaken om er vervolgens niet naar om te kijken, enzoquote:
Users die al jaren meelezen en amper meeposten zijn toch geen noobs?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kunnen het alsnog newbs zijn, mensen die een account aanmaken om er vervolgens niet naar om te kijken, enzo
maar bewijs maar eens dat ze mee hebben gelezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Users die al jaren meelezen en amper meeposten zijn toch geen noobs?
dat is hetzelfde als supporters die een club card hebben maar nooit gaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet meelezen, gewoon aanmaken vanwege vriend die zegt dat het leuk vind, het toch niet leuk vinden en dan later welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het was geen discussiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
wat een laffe manier om de discussie te mijden de driedubbelige galg voor jauwwwww
ik zeg dan ook dat je de discussie mijdt met een dooddoener aightquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het was geen discussieAangezien je inderdaad niet kan checken of ze meelezen, maar het boeit toch geen fuck, want je merkt snel genoeg of het noobs zijn.
Echt niet. Dan hadden ze alleen jouw/nectar's postcount gewist. En waarschijnlijk eerder nectar's account gekliko'tquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Verbaast me niks dat het (indirect) hier toch iets mee te maken heeft. Waarom anders deze nergens opslaande onzin?
Ik sluit hem af, dat is wat anders aight.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik zeg dan ook dat je de discussie mijdt met een dooddoener aight
Hallo, vrijdag de 13e, wat denk je zelfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Verbaast me niks dat het (indirect) hier toch iets mee te maken heeft. Waarom anders deze nergens opslaande onzin?
post maar flink door want over 2 jaar op vrijdag de 13de zijn we er geweestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hallo, vrijdag de 13e, wat denk je zelf
net was geen discussie nu sluit je hem af whatever whenever shakira oelalaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik sluit hem af, dat is wat anders aight.
Vrijdag de 13e is iets anders dan 1 april, jongu.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hallo, vrijdag de 13e, wat denk je zelf
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:49 schreef RoBro het volgende:
[..]
post maar flink door want over 2 4 jaar op vrijdag de 13de zijn we er geweest
Jodel!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
net was geen discussie nu sluit je hem af whatever whenever shakira oelala
erger je niet aan fok users joh alleen advancedpower irriteert me maar dan vooral omdat hij zn bans in tegenstelling tot mij niet hoeft uit te zittenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
Gadverdamme, die Snuf. ook weer met zijn bagger
Vind je van niet?quote:
Ik erger me aan hun, omdat zij geen bans krijgenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
erger je niet aan fok users joh alleen advancedpower irriteert me maar dan vooral omdat hij zn bans in tegenstelling tot mij niet hoeft uit te zitten
dries roelvink is een baasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef mstr het volgende:
Dries Roelvink heeft zijn eerste nummer 1 hit.
Dat zijn aandachthoerenrij nu ophoudt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef mstr het volgende:
Dries Roelvink heeft zijn eerste nummer 1 hit.
bazenclip waarin het weer eens duidelijk wordt dat hij zichzelf ook niet serieus neemt lekker commercieel hehequote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik erger me aan hun, omdat zij geen bans krijgen
Dat was toen ook al te zien in 'Ranking the Stars', hij zit er totaal niet mee, omdat hij genoeg schnabbeltquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
bazenclip waarin het weer eens duidelijk wordt dat hij zichzelf ook niet serieus neemt lekker commercieel hehe
precies hij is eindelijk slim geworden om te accepteren dat hij een idioot isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat was toen ook al te zien in 'Ranking the Stars', hij zit er totaal niet mee, omdat hij genoeg schnabbelt
En je hoeft echt geen medelijden te hebben met zijn salaris hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
precies hij is eindelijk slim geworden om te accepteren dat hij een idioot isvroeger begreep hij oprecht niet waarom de frogers en jolings het wel redden en hij niet
nee tuurlijk niet kijk wat je als idioot in dit land kan verdienenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:03 schreef mstr het volgende:
[..]
En je hoeft echt geen medelijden te hebben met zijn salaris hoor.
Ja, maar daar is Dries iets te slim voor denk ik om dat te laten gebeuren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet kijk wat je als idioot in dit land kan verdienenidols herman verdiende ook lekker totdat zn management er met al het geld vandoor ging
die bruid die hij neukte is wel 1 grote fatoequote:
Ik denk het ook ja, misschien dat ze inmiddels wel gescheiden zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
die bruid die hij neukte is wel 1 grote fatoegok dat er na die aflevering 2 mensen een hartig woordje hebben gesproken hehe
gelukkig wel anders komt ie weer 3 dagen extra bij rtl boulevardquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar daar is Dries iets te slim voor denk ik om dat te laten gebeuren.
Of een extra lange uitzending van Shownieuws.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
gelukkig wel anders komt ie weer 3 dagen extra bij rtl boulevard
naja eigenlijk alles beter dan die kali mata gordon dat vind ik zon malaka eerste klas niet te beschrijven gewoonquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Of een extra lange uitzending van Shownieuws.
Gegeven paard enzo...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:09 schreef mstr het volgende:
Net zoals Yolanthe die haar neus te groot vond op het kunstwerk dat is gegeven als huwelijkscadeau door vrienden en familie, nu gaat die kunstenaar hem bijwerken.
Volgens mij huilt ie als hij van achter wordt genomen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
naja eigenlijk alles beter dan die kali mata gordon dat vind ik zon malaka eerste klas niet te beschrijven gewoon
dat wil ik niet wetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij huilt ie als hij van achter wordt genomen.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef VASND het volgende:
In heel de maand juli heb ik minder dan de helft gepost dan die posthuntergasten in 1 dag_!
Pff, jij komt dus ook nooit meer onlinequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef VASND het volgende:
In heel de maand juli heb ik minder dan de helft gepost dan die posthuntergasten in 1 dag_!
Wacht maar tot de vakantie voorbij isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef RoBro het volgende:
de tijd dat hier dagelijks een mod postte is ook verleden tijd
vrijdag de 13e, jeweetzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef VASND het volgende:
Ze hebben alle postcounts gereset? Wutwutwut.
Per ongeluk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef VASND het volgende:
Ze hebben alle postcounts gereset? Wutwutwut.
Mis je ze al?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef RoBro het volgende:
Ik kwam net nog een topic tegen waar cristiaan in gepost heeftquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja ik wou surveillance fiets vragen wanneer de volgende naggellak meet is
Jamai.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kwam net nog een topic tegen waar cristiaan in gepost heeft
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja ik wou surveillance fiets vragen wanneer de volgende naggellak meet is
Nectar trolltijd. als hij reageert teminste.quote:
De tijd dat hier users posten die ik leuk vind is ook verleden tijd. Helaas.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef RoBro het volgende:
Oh, en morgen is de nagellakmeet, in Veghel, kom je ook?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef RoBro het volgende:
wat een ekte baas die hosselaar leipe scooterbende ook
topic link plsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, en morgen is de nagellakmeet, in Veghel, kom je ook?
En bedankt!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De tijd dat hier users posten die ik leuk vind is ook verleden tijd. Helaas.Wanneer ging ik kijken? Gister? Eergister? Alleen newbies, niets mis mee, voel er alleen weinig voor.
Ik heb ook steeds minder de behoefte om hier te postenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De tijd dat hier users posten die ik leuk vind is ook verleden tijd. Helaas.Wanneer ging ik kijken? Gister? Eergister? Alleen newbies, niets mis mee, voel er alleen weinig voor.
Zo'n droge doek gewoon. en anders speciaal schoonmaakmiddel kopen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef mstr het volgende:
Waarmee kun je je laptopscherm het beste schoonmaken?
Heuj, jij bent er ook pas weer sinds 2 dagen, daarvoor waren er geen TR's.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En bedankt!Ik zal nog is een TR zetten.
valt wel mee hoeveel newbs hier posten vind ik eigenlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus ik ben niet leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Glassex.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef mstr het volgende:
Ik zit op werk. Nu ligt mijn laptop thuis geluid te maken en wordt mijn moeder gekquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heuj, jij bent er ook pas weer sinds 2 dagen, daarvoor waren er geen TR's.Reageer 's op msn!
[SHJN] Meet, 14-08 bij Puckzzzquote:
Ja. Maar ik hou het wel af en toe in de gatenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb ook steeds minder de behoefte om hier te posten
haal er geen natte doek overheen zoals mn ma altijd doetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef mstr het volgende:
quote:
Die nectar. Toen ik postte waren het er toch echt minstens 3 die de overhand namen. en naat en sjoerd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
valt wel mee hoeveel newbs hier posten vind ik eigenlijk
NEEquote:
Nee, want dan krijg je strepen, daarom vraag ik het dus ook hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
haal er geen natte doek overheen zoals mn ma altijd doet
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aah! Dan zeg ik je nog even 1 dingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit op werk. Nu ligt mijn laptop thuis geluid te maken en wordt mijn moeder gek
Ik ben het wel met je eens, die nectar, niet normaal, waarom doen jullie daar nou niets aan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die nectar. Toen ik postte waren het er toch echt minstens 3 die de overhand namen. en naat en sjoerd.
[..]
NEE![]()
Maar het gaat over het algemeen he!
Ja kijk wel beetje mee.. Maar ben de laatste tijd drukker met de basgitaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[SHJN] Meet, 14-08 bij Puckzzz
[..]
Ja. Maar ik hou het wel af en toe in de gaten
leipe tuin mn nagels moeten ook nog geknipt worden maar veghel is wel ver wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[SHJN] Meet, 14-08 bij Puckzzz
[..]
Ja. Maar ik hou het wel af en toe in de gaten
Dat valt eigenlijk wel mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook pas weer sinds kort zie ik. En jij hebt vlagen van komen en gaan.
Droge doek, en daarna pas glasSEX (hahaha ik typte sex) (oh, nog een keer! hihihi!) proberen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg je strepen, daarom vraag ik het dus ook hier
Zitten 200 vingers op m'n scherm.
Haha sex.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Droge doek, en daarna pas glasSEX (hahaha ik typte sex) (oh, nog een keer! hihihi!) proberen.
Ik heb gehoord dat het een blauwe laag achterlaat
Haha doei.quote:
Alsof ik als mod daar wat aan kan doen. Ja hij post polls, ze zien me al aankomen zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, die nectar, niet normaal, waarom doen jullie daar nou niets aan?
Dat is dan sinds kortquote:
Nee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
steek een vinger in je reet kan je hem laten polishen op de nagellak meet 2 in 1 oelala
Klopt, maar dat maakt bij een Windows laptop niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Droge doek, en daarna pas glasSEX (hahaha ik typte sex) (oh, nog een keer! hihihi!) proberen.
Ik heb gehoord dat het een blauwe laag achterlaat
Kijk uit, het is de Apple fanboy.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt bij een Windows laptop niet zoveel uit.
(Haha snap je hem!)
For the rescue, whoeiwhoei! quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk uit, het is de Apple fanboy.
nee mang een mwa antwoord is geen jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha doei.
Robro, je mag naar de nagellakmeet komen
Hey, loop niet over mij te praten alsof je me kent. Wat dat doe je dus niet!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk uit, het is de Apple fanboy.
Hahaha, nee eigelijk niet. Want wat heeft Windows met blauwe schermen dan???quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt bij een Windows laptop niet zoveel uit.
(Haha snap je hem!)
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
For the rescue, whoeiwhoei!
Nou, ze willen wel, maar om meteen toe te geven dat ze een man van jouw formaat willen is ook wat veel gevraagd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee mang een mwa antwoord is geen ja
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyAT postopkrikken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Alsof ik als mod daar wat aan kan doen. Ja hij post polls, ze zien me al aankomen zegHij doet niets wat niet mag, hij is gewoon irritant.
quote:[..]
Dat is dan sinds kort
de standaard ligt gewoon te hoog nu ze al een mod als gastheer hebben gehad damnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ze willen wel, maar om meteen toe te geven dat ze een man van jouw formaat willen is ook wat veel gevraagd.
Goede mensen maken het sneller gezellig, ik ga liever posten met 10 leuke mensen. Zoals nu, vind ik dat het gehalte leuke mensen redelijk hoog is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:34 schreef VASND het volgende:
Maar rennie je moet het gewoon zelf gezellig houden.
Toen ik hier net weer terug kwam was het ook niet zo gezellig, maar al die figuren zijn er allemaal weer uitgetrolled.
Komt omdat ik hier weer eens post.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Goede mensen maken het sneller gezellig, ik ga liever posten met 10 leuke mensen. Zoals nu, vind ik dat het gehalte leuke mensen redelijk hoog is.
waarom ben je overgestapt naar de tal scquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat ik hier weer eens post.
Ja, nee, daar kan ik posten!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyAT postopkrikken?
[..]
Omdat daar leukere peepzsz zitten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom ben je overgestapt naar de tal sc
Blijft dan ook lekker weg hier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat daar leukere peepzsz zitten.
Hij heeft 100 talenten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom ben je overgestapt naar de tal sc
Precies!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat ik hier weer eens post.
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat er genoeg mensen zijn die geband worden voor postopkrikken, misschien dat je dat mee naar achter kan nemen enzo, niet dat je dat naar achter hoeft te nemen, want voor de schermen is het ook wel duidelijk, maargoedquote:
Dat kan denk ik zelf ook wel bepalen.quote:
Minstens.quote:
zeker geile smaatje die er net achtergekomen zijn dat je een borstel niet alleen voor het borstelen van je haar kan gebruikenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat daar leukere peepzsz zitten.
Ik wil liever niet de spuit11 uithangen, hij is duidelijk in beeld, ik denk dat iedereen dat wel is opgevallenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat er genoeg mensen zijn die geband worden voor postopkrikken, misschien dat je dat mee naar achter kan nemen enzo, niet dat je dat naar achter hoeft te nemen, want voor de schermen is het ook wel duidelijk, maargoed
Ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:39 schreef RoBro het volgende:
[..]
zeker geile smaatje die er net achtergekomen zijn dat je een borstel niet alleen voor het borstelen van je haar kan gebruiken
Zelfs met 2 vind ik het al genoegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Goede mensen maken het sneller gezellig, ik ga liever posten met 10 leuke mensen. Zoals nu, vind ik dat het gehalte leuke mensen redelijk hoog is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Daarom, de vraag: waarom doen jullie er niets aan, en dan bedoel ik over het algemeen de mensen met macht...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil liever niet de spuit11 uithangen, hij is duidelijk in beeld, ik denk dat iedereen dat wel is opgevallen
Omdat ze hier alleen bannen als iemand iets doet wat niet mag. En hij zat in een grijs gebied.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom, de vraag: waarom doen jullie er niets aan, en dan bedoel ik over het algemeen de mensen met macht...
Wel begrijpelijk dat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
laat die mensen lekker postrecords maken de lol gaat er na een week ook wel vanafquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom, de vraag: waarom doen jullie er niets aan, en dan bedoel ik over het algemeen de mensen met macht...
postopkrikken mag toch niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ze hier alleen bannen als iemand iets doet wat niet mag. En hij zat in een grijs gebied.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zelfs met 2 vind ik het al genoegIk mag graag overdrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik al gezegd waarom ik dénk dat er niets aan gedaan wordt, hij doet weinig verkeerd, hij post polls en opent kuttopics. Maar niets extreems. Je kunt moeilijk mensen bannen omdat ze niet in de grote groep van FOK! passen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wacht maar tot de volgende vakantiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
laat die mensen lekker postrecords maken de lol gaat er na een week ook wel vanaf
Soms is het daar grappiger dan hier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk dat.
Maar of de KPD SC zo veel leuker is..?
Hij post in MEN, en dat mag.quote:
In MEN is het technisch geen postopkrikken.quote:
Valt ook best mee, ben vandaag alleen moe .quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef VASND het volgende:
En je begint een beetje chaggo en oud over te komen.
nah. Zoiets als nu gaat niet zo snel meer gebeuren. Hooguit 1 gek, geen 2 of meer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wacht maar tot de volgende vakantie
Haha, renren is oud en verzuurd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Valt ook best mee, ben vandaag alleen moe .
gozer post waarschijnlijk in 1 tropic waar jij komt lees er gewoon overheen problem solved jajajajaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wacht maar tot de volgende vakantie
Dat klopt, en MEN is een postopkrikforum, dus als ze daar nou de posts niet laten meetellen, dan pik je meteen de echte spelmensen eruit en de baggeraars die daar niet terecht kunnen, maar dat is mijn idee wat niet gedragen wordt door meerdere. Daarnaast blijf hij niet in MEN, want dan zou Ren hier wel posten...quote:
Nee moequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha, renren is oud en verzuurd!
Hij postte laatst hier al die pollsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat klopt, en MEN is een postopkrikforum, dus als ze daar nou de posts niet laten meetellen, dan pik je meteen de echte spelmensen eruit en de baggeraars die daar niet terecht kunnen, maar dat is mijn idee wat niet gedragen wordt door meerdere. Daarnaast blijf hij niet in MEN, want dan zou Ren hier wel posten...
Tot nog toe had niemand nog het postrecord van PiRaNiA gebroken, maar ook dat bleef dus niet staan...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nah. Zoiets als nu gaat niet zo snel meer gebeuren. Hooguit 1 gek, geen 2 of meer.
het is de schuld van japsnars die het record na een dag alweer wilde kapenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tot nog toe had niemand nog het postrecord van PiRaNiA gebroken, maar ook dat bleef dus niet staan...
het is de schuld van socios, die heeft de hele trent ingezetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
het is de schuld van japsnars die het record na een dag alweer wilde kapen
socios is een zwarteband karatekid baas die treinen filmt met een 1mp camera terwijl hij relax geniet van sandstormquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is de schuld van socios, die heeft de hele trent ingezet
En tlk is tofquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:01 schreef VASND het volgende:
Sandstorm is baasss.
Ten tijde van T_L_K en mij was het gewoon nog een persoonlijke vete van haha ik ga je verslaan op een regenachtige zondagmiddag omdat het kan en dan wilde hij mij weer verslaan.
the_legend_killerquote:
Wist ik zelfsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:05 schreef VASND het volgende:
[..]
the_legend_killer
was een baggeraar, is het nogsteeds.
okquote:
Zo te zien niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ok
Zijn de posts alweer gefixt?
kijken, en dan zie je het vanzelfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ok
Zijn de posts alweer gefixt?
Verwachte reactie: "omg je komt op telegraaf.nl, zat je soms ook in probleemwijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef Rietje. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)opgepakt__.html?p=37,1
Stelletje paupers![]()
Was heim er toevallig 1 van?
Nee dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kijken, en dan zie je het vanzelf
Af en toequote:
Xyzyz is de nieuwe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sjoegerd ouwe kleuterneuker, wie gehts?
Opzich best goed... Auto rijd nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sjoegerd ouwe kleuterneuker, wie gehts?
Ja kut, ik ben geen vrijgezel meer, 't gaat slecht op m'n werk en ik moet nog winterbanden kopen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opzich best goed... Auto rijd nog.. Opleiding gaat beginnen over paar weken en op muzikaal gebied gaat het beter dan ooit
![]()
En daar in het altijd gezellige Drenthe?
Wat is er met jou gebeurd?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja kut, ik ben geen vrijgezel meer, 't gaat slecht op m'n werk en ik moet nog winterbanden kopen.
Lijkt mij ook wel eens kneitergeil hoor zoeen travestiet aan de leuter. Die weet tenminste echt wat mannen lekker vindenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:31 schreef VASND het volgende:
Kregen we niet. En ze is eigenlijk een man.
Misschien eens naar Thailand op vakantie gaan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel eens kneitergeil hoor zoeen travestiet aan de leuter. Die weet tenminste echt wat mannen lekker vinden
Whehehe, dat kan ook alleen jij zeggen ouwe knalpotquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel eens kneitergeil hoor zoeen travestiet aan de leuter. Die weet tenminste echt wat mannen lekker vinden
Dan hebben ze het mooi genoeg gereconstrueerd om als vrouw door te kunnen. Ik teken d'r voor.quote:
Graag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien eens naar Thailand op vakantie gaan?
Dat komt omdat de rest gewoon veuls te bange is dat ze voor homo worden uitgemaakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehehe, dat kan ook alleen jij zeggen ouwe knalpot
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan hebben ze het mooi genoeg gereconstrueerd om als vrouw door te kunnen. Ik teken d'r voor.
daarvoor hoef je niet naar thailand hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar kom je ze op elke straathoek tegen.
Vuige homo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat komt omdat de rest gewoon veuls te bange is dat ze voor homo worden uitgemaakt.
Idd. Al gaat dit wel wat verderquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat komt omdat de rest gewoon veuls te bange is dat ze voor homo worden uitgemaakt.
Idd, Utrecht kan er ook wat vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:36 schreef RoBro het volgende:
[..]
daarvoor hoef je niet naar thailand hoor
Ik heb winterbanden... Zijn alleen wel voor een AXquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja kut, ik ben geen vrijgezel meer, 't gaat slecht op m'n werk en ik moet nog winterbanden kopen.
oh kelllllllllllllll tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Al gaat dit wel wat verder
Juist niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Al gaat dit wel wat verder
pokerde laatst tegen zon wijfie verdienen 150e per uur en krijgen dan ook nog presents van die zakenlui waiwaiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, Utrecht kan er ook wat van
Wat moet ik met steek 3x??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb winterbanden... Zijn alleen wel voor een AX
Vrij weinigquote:
Ik wist eerst dat het man was en toen zag ik dr pas, dus dat gaat niet helemaal opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Juist niet.
Net of jij op dag 1 al zag dat Kelly een man was!
Of ben jij zoeen parkeerplaatsnicht die net doet alsof hij homo's haat.
Ik heb 165ers, veel smaller worden ze niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vrij weinig.. Breedte is ook te smal voor jou denk ik. Ga ze zelf wel gebruiken deze winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |