Blijft dan ook lekker weg hier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat daar leukere peepzsz zitten.
Hij heeft 100 talenten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom ben je overgestapt naar de tal sc
Precies!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat ik hier weer eens post.
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat er genoeg mensen zijn die geband worden voor postopkrikken, misschien dat je dat mee naar achter kan nemen enzo, niet dat je dat naar achter hoeft te nemen, want voor de schermen is het ook wel duidelijk, maargoedquote:
Dat kan denk ik zelf ook wel bepalen.quote:
Minstens.quote:
zeker geile smaatje die er net achtergekomen zijn dat je een borstel niet alleen voor het borstelen van je haar kan gebruikenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat daar leukere peepzsz zitten.
Ik wil liever niet de spuit11 uithangen, hij is duidelijk in beeld, ik denk dat iedereen dat wel is opgevallenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat er genoeg mensen zijn die geband worden voor postopkrikken, misschien dat je dat mee naar achter kan nemen enzo, niet dat je dat naar achter hoeft te nemen, want voor de schermen is het ook wel duidelijk, maargoed
Ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:39 schreef RoBro het volgende:
[..]
zeker geile smaatje die er net achtergekomen zijn dat je een borstel niet alleen voor het borstelen van je haar kan gebruiken
Zelfs met 2 vind ik het al genoegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Goede mensen maken het sneller gezellig, ik ga liever posten met 10 leuke mensen. Zoals nu, vind ik dat het gehalte leuke mensen redelijk hoog is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Daarom, de vraag: waarom doen jullie er niets aan, en dan bedoel ik over het algemeen de mensen met macht...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil liever niet de spuit11 uithangen, hij is duidelijk in beeld, ik denk dat iedereen dat wel is opgevallen
Omdat ze hier alleen bannen als iemand iets doet wat niet mag. En hij zat in een grijs gebied.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom, de vraag: waarom doen jullie er niets aan, en dan bedoel ik over het algemeen de mensen met macht...
Wel begrijpelijk dat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Goede mensen maken het sneller gezellig, ik ga liever posten met 10 leuke mensen. Zoals nu, vind ik dat het gehalte leuke mensen redelijk hoog is.
laat die mensen lekker postrecords maken de lol gaat er na een week ook wel vanafquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom, de vraag: waarom doen jullie er niets aan, en dan bedoel ik over het algemeen de mensen met macht...
postopkrikken mag toch niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ze hier alleen bannen als iemand iets doet wat niet mag. En hij zat in een grijs gebied.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zelfs met 2 vind ik het al genoegIk mag graag overdrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik al gezegd waarom ik dénk dat er niets aan gedaan wordt, hij doet weinig verkeerd, hij post polls en opent kuttopics. Maar niets extreems. Je kunt moeilijk mensen bannen omdat ze niet in de grote groep van FOK! passen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wacht maar tot de volgende vakantiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
laat die mensen lekker postrecords maken de lol gaat er na een week ook wel vanaf
Soms is het daar grappiger dan hier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk dat.
Maar of de KPD SC zo veel leuker is..?
Hij post in MEN, en dat mag.quote:
In MEN is het technisch geen postopkrikken.quote:
Valt ook best mee, ben vandaag alleen moe .quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef VASND het volgende:
En je begint een beetje chaggo en oud over te komen.
nah. Zoiets als nu gaat niet zo snel meer gebeuren. Hooguit 1 gek, geen 2 of meer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wacht maar tot de volgende vakantie
Haha, renren is oud en verzuurd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Valt ook best mee, ben vandaag alleen moe .
gozer post waarschijnlijk in 1 tropic waar jij komt lees er gewoon overheen problem solved jajajajaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wacht maar tot de volgende vakantie
Dat klopt, en MEN is een postopkrikforum, dus als ze daar nou de posts niet laten meetellen, dan pik je meteen de echte spelmensen eruit en de baggeraars die daar niet terecht kunnen, maar dat is mijn idee wat niet gedragen wordt door meerdere. Daarnaast blijf hij niet in MEN, want dan zou Ren hier wel posten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |