erger je niet aan fok users joh alleen advancedpower irriteert me maar dan vooral omdat hij zn bans in tegenstelling tot mij niet hoeft uit te zittenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
Gadverdamme, die Snuf. ook weer met zijn bagger
Vind je van niet?quote:
Ik erger me aan hun, omdat zij geen bans krijgenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
erger je niet aan fok users joh alleen advancedpower irriteert me maar dan vooral omdat hij zn bans in tegenstelling tot mij niet hoeft uit te zitten
dries roelvink is een baasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef mstr het volgende:
Dries Roelvink heeft zijn eerste nummer 1 hit.
Dat zijn aandachthoerenrij nu ophoudt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef mstr het volgende:
Dries Roelvink heeft zijn eerste nummer 1 hit.
bazenclip waarin het weer eens duidelijk wordt dat hij zichzelf ook niet serieus neemt lekker commercieel hehequote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik erger me aan hun, omdat zij geen bans krijgen
Dat was toen ook al te zien in 'Ranking the Stars', hij zit er totaal niet mee, omdat hij genoeg schnabbeltquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
bazenclip waarin het weer eens duidelijk wordt dat hij zichzelf ook niet serieus neemt lekker commercieel hehe
precies hij is eindelijk slim geworden om te accepteren dat hij een idioot isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat was toen ook al te zien in 'Ranking the Stars', hij zit er totaal niet mee, omdat hij genoeg schnabbelt
En je hoeft echt geen medelijden te hebben met zijn salaris hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
precies hij is eindelijk slim geworden om te accepteren dat hij een idioot isvroeger begreep hij oprecht niet waarom de frogers en jolings het wel redden en hij niet
nee tuurlijk niet kijk wat je als idioot in dit land kan verdienenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:03 schreef mstr het volgende:
[..]
En je hoeft echt geen medelijden te hebben met zijn salaris hoor.
Ja, maar daar is Dries iets te slim voor denk ik om dat te laten gebeuren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet kijk wat je als idioot in dit land kan verdienenidols herman verdiende ook lekker totdat zn management er met al het geld vandoor ging
die bruid die hij neukte is wel 1 grote fatoequote:
Ik denk het ook ja, misschien dat ze inmiddels wel gescheiden zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
die bruid die hij neukte is wel 1 grote fatoegok dat er na die aflevering 2 mensen een hartig woordje hebben gesproken hehe
gelukkig wel anders komt ie weer 3 dagen extra bij rtl boulevardquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar daar is Dries iets te slim voor denk ik om dat te laten gebeuren.
Of een extra lange uitzending van Shownieuws.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
gelukkig wel anders komt ie weer 3 dagen extra bij rtl boulevard
naja eigenlijk alles beter dan die kali mata gordon dat vind ik zon malaka eerste klas niet te beschrijven gewoonquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Of een extra lange uitzending van Shownieuws.
Gegeven paard enzo...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:09 schreef mstr het volgende:
Net zoals Yolanthe die haar neus te groot vond op het kunstwerk dat is gegeven als huwelijkscadeau door vrienden en familie, nu gaat die kunstenaar hem bijwerken.
Volgens mij huilt ie als hij van achter wordt genomen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
naja eigenlijk alles beter dan die kali mata gordon dat vind ik zon malaka eerste klas niet te beschrijven gewoon
dat wil ik niet wetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij huilt ie als hij van achter wordt genomen.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef VASND het volgende:
In heel de maand juli heb ik minder dan de helft gepost dan die posthuntergasten in 1 dag_!
Pff, jij komt dus ook nooit meer onlinequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef VASND het volgende:
In heel de maand juli heb ik minder dan de helft gepost dan die posthuntergasten in 1 dag_!
Wacht maar tot de vakantie voorbij isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef RoBro het volgende:
de tijd dat hier dagelijks een mod postte is ook verleden tijd
vrijdag de 13e, jeweetzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef VASND het volgende:
Ze hebben alle postcounts gereset? Wutwutwut.
Per ongeluk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef VASND het volgende:
Ze hebben alle postcounts gereset? Wutwutwut.
Mis je ze al?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef RoBro het volgende:
de tijd dat hier dagelijks een mod postte is ook verleden tijd
Ik kwam net nog een topic tegen waar cristiaan in gepost heeftquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja ik wou surveillance fiets vragen wanneer de volgende naggellak meet is
Jamai.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kwam net nog een topic tegen waar cristiaan in gepost heeft
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja ik wou surveillance fiets vragen wanneer de volgende naggellak meet is
Nectar trolltijd. als hij reageert teminste.quote: