Lijkt mij ook wel eens kneitergeil hoor zoeen travestiet aan de leuter. Die weet tenminste echt wat mannen lekker vindenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:31 schreef VASND het volgende:
Kregen we niet. En ze is eigenlijk een man.
Misschien eens naar Thailand op vakantie gaan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel eens kneitergeil hoor zoeen travestiet aan de leuter. Die weet tenminste echt wat mannen lekker vinden
Whehehe, dat kan ook alleen jij zeggen ouwe knalpotquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel eens kneitergeil hoor zoeen travestiet aan de leuter. Die weet tenminste echt wat mannen lekker vinden
Dan hebben ze het mooi genoeg gereconstrueerd om als vrouw door te kunnen. Ik teken d'r voor.quote:
Graag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien eens naar Thailand op vakantie gaan?
Dat komt omdat de rest gewoon veuls te bange is dat ze voor homo worden uitgemaakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehehe, dat kan ook alleen jij zeggen ouwe knalpot
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan hebben ze het mooi genoeg gereconstrueerd om als vrouw door te kunnen. Ik teken d'r voor.
daarvoor hoef je niet naar thailand hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar kom je ze op elke straathoek tegen.
Vuige homo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat komt omdat de rest gewoon veuls te bange is dat ze voor homo worden uitgemaakt.
Idd. Al gaat dit wel wat verderquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat komt omdat de rest gewoon veuls te bange is dat ze voor homo worden uitgemaakt.
Idd, Utrecht kan er ook wat vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:36 schreef RoBro het volgende:
[..]
daarvoor hoef je niet naar thailand hoor
Ik heb winterbanden... Zijn alleen wel voor een AXquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja kut, ik ben geen vrijgezel meer, 't gaat slecht op m'n werk en ik moet nog winterbanden kopen.
oh kelllllllllllllll tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Al gaat dit wel wat verder
Juist niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Al gaat dit wel wat verder
pokerde laatst tegen zon wijfie verdienen 150e per uur en krijgen dan ook nog presents van die zakenlui waiwaiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, Utrecht kan er ook wat van
Wat moet ik met steek 3x??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb winterbanden... Zijn alleen wel voor een AX
Vrij weinigquote:
Ik wist eerst dat het man was en toen zag ik dr pas, dus dat gaat niet helemaal opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Juist niet.
Net of jij op dag 1 al zag dat Kelly een man was!
Of ben jij zoeen parkeerplaatsnicht die net doet alsof hij homo's haat.
Ik heb 165ers, veel smaller worden ze niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vrij weinig.. Breedte is ook te smal voor jou denk ik. Ga ze zelf wel gebruiken deze winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |