quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:36 schreef Lindytje het volgende:
Oh, over eten, zullen we even een lijstje maken met wie wat mee neemt?
Dan trap ik wel af: kaasjes en een stokbroodje
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
Er kunnen hier ook een aantal mensen blijven slapen hoor. Ik moest het alleen nog ff metoverleggen. In princiepe hebben we plaats voor 4 mensen.
Jullie kunnen met zijnallen in de studio slapen, of 2 in de studio en 2 op zolder (errrrrg warm daar)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik heb al wat PM-etjes gehad, even wat antwoorden daarop:
Jullie zijn van harte welkom vanaf een uurtje of 3.
Adresgegevens volgen per PM, maar wel zelf even vragen want ik ben het overzicht totáál kwijt
Ik ga ORANJE ballonnen aan lantaarnpalen en verkeersborden plakken vanaf het busstation om de weg naar mijn huis te wijzen.
het is net als spoorzoekertjeBij mijn huis hangt een hele tros ballonnen zodat je weet dat je er bent.In PM ontvang je ook mijn telefoonnummer voor als je alsnog verdwaalt.
Zozo, toe maar!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik neem zelfs sigaretten mee denk ik
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:24 schreef vamperotica het volgende:
Grr.... ik wil ook... en achteraf haddenw e gewoon wel dit weekeind pretpark weekeind kunnen houden... Had ik toch kunnen komen....
Ik schrijf me vast in voor de volgende!
Doe een drankske mee en blijf met mij op een matje bij Puckzz in de studio slapenquote:
Ja blijf gewoon pitten!quote:
matje??ik heb een heerlijk dik luchtbed voor julliequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe een drankske mee en blijf met mij op een matje bij Puckzz in de studio slapen![]()
Breng ik je de volgende dag naar huis en hoef je niet met de bus
Hup, tv kijken jijquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja blijf gewoon pitten!
ik zou net afsluiten en TV kijken eik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |