Leuk!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep! En is goed, lijkt me gezellig!
Euj, hoe gaan we heen (en terug)?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan, moet je wel de logeerkamer delen met dico
Ik vind verzamelen op eindhoven wel weer een goed planquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Euj, hoe gaan we heen (en terug)?
met de bus toch? Zie geen andere optiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Euj, hoe gaan we heen (en terug)?
Ja, maar hoe gaan we vanaf daar? Want ik rijd nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind verzamelen op eindhoven wel weer een goed plan
Voor allemaal, of alleen de slapers?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind verzamelen op eindhoven wel weer een goed plan
Ik ook!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:22 schreef Mss het volgende:
En dan met zijn allen in de bus. Ik ben voor!
QFT!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook!
Des te groter is de kans dat ik daadwerkelijk aankom.
hmm....dan moet ik even kijken of ik kom. Ik moet namelijk ook weer terug en dat vind ik helemaal niet erg maar ik ben niet zo een held in de avond uurtjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:11 schreef buzzwheedle het volgende:
@ missmoana met de auto vanaf amersfoort is het ook nog een uur rijden.![]()
best bizar dat de treinreis zo lang moet duren zeg, heb ook gekeken maar het is echt zo
Ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:53 schreef Diconnected het volgende:
Whiehiehie en wij allemaal half dronken in die busik zie dit al helemaal voor me
doe niet zo gek, kom gewoon!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:12 schreef Juud- het volgende:
Ohh wat leuk een nagellakmeet(ik kom altijd een beetje traag op gang, had het nog niet helemaal meegekregen
). Vind het een beetje raar om mezelf uit te nodigen want ben niet zo'n actieve poster hier (fanatiek meelezer, dat dan weer wel), maar ben benieuwd naar de foto's! Althans.. als we die ongecensureerd te zien krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
diconnected volgens mijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:27 schreef Juud- het volgende:de 14e is het he?
Mensen die vanaf Rotterdam reizen..?
OK, dat vind ik wel aantrekkelijker dan de trein en bus, ik wilde ook best rijden. Maar het is ook wel fijn met die bar van Puckzzz als ik niet hóef te rijden. Natuurlijk wel tegen benzinegeld ed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:11 schreef Juud- het volgende:
Ok, vanuit Rdam.. ik ben een paar mensen tegengekomen: Dzjonka, RenRen en Diconnected? Ik heb voorkeur om met de auto te gaan.. OV is zo'n toestand en dan moet je de tijd in de gaten houden voor laatste trein/bus/tram/metro/enz. Ik heb een auto en ik drink geen alcohol, dus wil best chauffeur zijn?
Al kom je om 23.00 nog binnenschijten ben je nog welkom!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:22 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie![]()
Hoe laat is ongeveer het plan? dan weet ik of ik misschien eerder weg moet van het werk..
Ja ikkequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:27 schreef Juud- het volgende:de 14e is het he?
Mensen die vanaf Rotterdam reizen..?
Oh dat zou wel heul fijn zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:11 schreef Juud- het volgende:
Ok, vanuit Rdam.. ik ben een paar mensen tegengekomen: Dzjonka, RenRen en Diconnected? Ik heb voorkeur om met de auto te gaan.. OV is zo'n toestand en dan moet je de tijd in de gaten houden voor laatste trein/bus/tram/metro/enz. Ik heb een auto en ik drink geen alcohol, dus wil best chauffeur zijn?
Nou, kijk 's aan..verrichten we hier nog ff een goede daad ook;)quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, als jullie allemaal gewoon weer naar huis kunnen 's avonds ben ik ook gelijk van mijn alcoholdilemma af![]()
You has PMquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:38 schreef Juud- het volgende:
[..]
Nou, kijk 's aan..verrichten we hier nog ff een goede daad ook;)
Diconnected: we regelen het wel ff via pm?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
Heeft iemand trouwens al de Track&Trace code van het goede weer wat we hebben besteld?
Dan hak ik bij deze de knoop door dat ik zelf rijd en je niet lastig val met mijn zatte kopquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, als jullie allemaal gewoon weer naar huis kunnen 's avonds ben ik ook gelijk van mijn alcoholdilemma af![]()
Yeey!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik blijf bij Puckzie slapen![]()
Kan ik én met de auto zelf, én drinken, win-win situatie, zeg ik!
Zou ik met je heen kunnen rijden evt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik blijf bij Puckzie slapen![]()
Kan ik én met de auto zelf, én drinken, win-win situatie, zeg ik!
Dat kan, als je tot aan Tilburg kunt komen, mag je natuurlijk met me mee rijden, geen probleem!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zou ik met je heen kunnen rijden evt?
Dat is geen probleemquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan, als je tot aan Tilburg kunt komen, mag je natuurlijk met me mee rijden, geen probleem!
Hoeft mijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Prima, dan kun je met mij mee in de gare starlet
Kijk, dat is mooi!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoeft mijneen stuk korter te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |