Oh dat zou wel heul fijn zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:11 schreef Juud- het volgende:
Ok, vanuit Rdam.. ik ben een paar mensen tegengekomen: Dzjonka, RenRen en Diconnected? Ik heb voorkeur om met de auto te gaan.. OV is zo'n toestand en dan moet je de tijd in de gaten houden voor laatste trein/bus/tram/metro/enz. Ik heb een auto en ik drink geen alcohol, dus wil best chauffeur zijn?
Nou, kijk 's aan..verrichten we hier nog ff een goede daad ook;)quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, als jullie allemaal gewoon weer naar huis kunnen 's avonds ben ik ook gelijk van mijn alcoholdilemma af![]()
You has PMquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:38 schreef Juud- het volgende:
[..]
Nou, kijk 's aan..verrichten we hier nog ff een goede daad ook;)
Diconnected: we regelen het wel ff via pm?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
Heeft iemand trouwens al de Track&Trace code van het goede weer wat we hebben besteld?
Dan hak ik bij deze de knoop door dat ik zelf rijd en je niet lastig val met mijn zatte kopquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, als jullie allemaal gewoon weer naar huis kunnen 's avonds ben ik ook gelijk van mijn alcoholdilemma af![]()
Yeey!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik blijf bij Puckzie slapen![]()
Kan ik én met de auto zelf, én drinken, win-win situatie, zeg ik!
Zou ik met je heen kunnen rijden evt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik blijf bij Puckzie slapen![]()
Kan ik én met de auto zelf, én drinken, win-win situatie, zeg ik!
Dat kan, als je tot aan Tilburg kunt komen, mag je natuurlijk met me mee rijden, geen probleem!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zou ik met je heen kunnen rijden evt?
Dat is geen probleemquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan, als je tot aan Tilburg kunt komen, mag je natuurlijk met me mee rijden, geen probleem!
Hoeft mijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Prima, dan kun je met mij mee in de gare starlet
Kijk, dat is mooi!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoeft mijneen stuk korter te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |