Mooi op tijd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:24 schreef x3ro het volgende:
w00tw00tEindelijk weer een zonnebril in de pocket
Ja, was de andere 2 dagen terug vergeten in de treinquote:
Ga es msnen ofzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ja, was de andere 2 dagen terug vergeten in de treinMaar heb alweer n nieuwe
Weer eens wat anders gepakt
Vet irri topiquequote:
Zijn wel meer van die kutmods... o.us bijvoorbeeld.quote:
Jajaquote:
Er stond niet bij de link dat t een kudt topique wasquote:
Ja, of de rest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zijn wel meer van die kutmods... o.us bijvoorbeeld.
Ms moet je es op online gaan staan, dat je dan wel doorkrijgt wat ik zeg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Er stond niet bij de link dat t een kudt topique was
Moet je wel zelf eens reagerenquote:
vlak daarvoor zegt ze in FB nog dat postcount haar niets boeidquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zijn wel meer van die kutmods... o.us bijvoorbeeld.
Dat sta ik.. Ik restart m ffquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Ms moet je es op online gaan staan, dat je dan wel doorkrijgt wat ik zeg.
Eerst achteraan in de rij aansluiten. De rij is lang. Over een jaartje kun je terug komen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef Sleutelwoord het volgende:
hoe kom ik bij de fok club ik wil graag vriendjes worden
Door wat hand en spandiensten te doen verrichtenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef Sleutelwoord het volgende:
hoe kom ik bij de fok club ik wil graag vriendjes worden
Tautologie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:45 schreef -SG- het volgende:
Haha aansluiten doe je altijd achteraan, dus een contaminatiedskafhalfja;lj
is er voor mij geen uitzondering?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eerst achteraan in de rij aansluiten. De rij is lang. Over een jaartje kun je terug komen.
Ligt eraan of je tieten hebt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:48 schreef Sleutelwoord het volgende:
[..]
is er voor mij geen uitzondering?
Sorryquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:48 schreef -SG- het volgende:
Kut Bart, waarom moet jij alles beter weten. Laat mij ook eens met de eer strijken.
pics van je zusja dan. Anders, tot over een jaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:51 schreef Sleutelwoord het volgende:
[..]
Ik ben een man.![]()
[ afbeelding ]
Bierbart!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:51 schreef Sleutelwoord het volgende:
[..]
Ik ben een man.![]()
[ afbeelding ]
Prima.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
pics van je zusja dan. Anders, tot over een jaar.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
pics van je zusja dan. Anders, tot over een jaar.
Hij doet het niet. DUs nee, geen lid. Tot ziensquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef Sleutelwoord het volgende:
[..]
Prima.
[ afbeelding ]
Ben ik nu lid?
Neenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef Sleutelwoord het volgende:
[..]
Prima.
[ afbeelding ]
Ben ik nu lid?
Het is een gegoogled plaatje van een kleuter als ik naar de url kijk. Beetje een tegenvallerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij doet het niet. DUs nee, geen lid. Tot ziens
Niet zo'n grote mond over mijn zusje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is een gegoogled plaatje van een kleuter als ik naar de url kijk. Beetje een tegenvaller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |