Nee moequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha, renren is oud en verzuurd!
Hij postte laatst hier al die pollsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat klopt, en MEN is een postopkrikforum, dus als ze daar nou de posts niet laten meetellen, dan pik je meteen de echte spelmensen eruit en de baggeraars die daar niet terecht kunnen, maar dat is mijn idee wat niet gedragen wordt door meerdere. Daarnaast blijf hij niet in MEN, want dan zou Ren hier wel posten...
Tot nog toe had niemand nog het postrecord van PiRaNiA gebroken, maar ook dat bleef dus niet staan...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nah. Zoiets als nu gaat niet zo snel meer gebeuren. Hooguit 1 gek, geen 2 of meer.
het is de schuld van japsnars die het record na een dag alweer wilde kapenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tot nog toe had niemand nog het postrecord van PiRaNiA gebroken, maar ook dat bleef dus niet staan...
het is de schuld van socios, die heeft de hele trent ingezetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
het is de schuld van japsnars die het record na een dag alweer wilde kapen
socios is een zwarteband karatekid baas die treinen filmt met een 1mp camera terwijl hij relax geniet van sandstormquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is de schuld van socios, die heeft de hele trent ingezet
En tlk is tofquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:01 schreef VASND het volgende:
Sandstorm is baasss.
Ten tijde van T_L_K en mij was het gewoon nog een persoonlijke vete van haha ik ga je verslaan op een regenachtige zondagmiddag omdat het kan en dan wilde hij mij weer verslaan.
the_legend_killerquote:
Wist ik zelfsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:05 schreef VASND het volgende:
[..]
the_legend_killer
was een baggeraar, is het nogsteeds.
okquote:
Zo te zien niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ok
Zijn de posts alweer gefixt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |