Aan hun usernummer?quote:
Dan kunnen het alsnog newbs zijn, mensen die een account aanmaken om er vervolgens niet naar om te kijken, enzoquote:
Users die al jaren meelezen en amper meeposten zijn toch geen noobs?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kunnen het alsnog newbs zijn, mensen die een account aanmaken om er vervolgens niet naar om te kijken, enzo
maar bewijs maar eens dat ze mee hebben gelezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Users die al jaren meelezen en amper meeposten zijn toch geen noobs?
dat is hetzelfde als supporters die een club card hebben maar nooit gaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet meelezen, gewoon aanmaken vanwege vriend die zegt dat het leuk vind, het toch niet leuk vinden en dan later welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het was geen discussiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
wat een laffe manier om de discussie te mijden de driedubbelige galg voor jauwwwww
ik zeg dan ook dat je de discussie mijdt met een dooddoener aightquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het was geen discussieAangezien je inderdaad niet kan checken of ze meelezen, maar het boeit toch geen fuck, want je merkt snel genoeg of het noobs zijn.
Echt niet. Dan hadden ze alleen jouw/nectar's postcount gewist. En waarschijnlijk eerder nectar's account gekliko'tquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Verbaast me niks dat het (indirect) hier toch iets mee te maken heeft. Waarom anders deze nergens opslaande onzin?
Ik sluit hem af, dat is wat anders aight.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik zeg dan ook dat je de discussie mijdt met een dooddoener aight
Hallo, vrijdag de 13e, wat denk je zelfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Verbaast me niks dat het (indirect) hier toch iets mee te maken heeft. Waarom anders deze nergens opslaande onzin?
post maar flink door want over 2 jaar op vrijdag de 13de zijn we er geweestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hallo, vrijdag de 13e, wat denk je zelf
net was geen discussie nu sluit je hem af whatever whenever shakira oelalaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik sluit hem af, dat is wat anders aight.
Vrijdag de 13e is iets anders dan 1 april, jongu.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hallo, vrijdag de 13e, wat denk je zelf
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:49 schreef RoBro het volgende:
[..]
post maar flink door want over 2 4 jaar op vrijdag de 13de zijn we er geweest
Jodel!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
net was geen discussie nu sluit je hem af whatever whenever shakira oelala
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |