quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
Vorige topics:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/ma(...)=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
Leeuwarders die anti-Fries zijn, zijn hypocriet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:42 schreef daftme het volgende:
Even een vraagje voor de Leeuwarders. Zijn jullie nu wel of niet Fries? Oke, het ligt er in Friesland, maar heb meerdere malen Leewarders horen zeggen dat ze anti-Fries zijn. Of verschillen de meningen en is dat alleen maar (om niet aan Heerenveen gelinkt te worden) in het voetbal?
Dat laatste is de main reason.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:42 schreef daftme het volgende:
Even een vraagje voor de Leeuwarders. Zijn jullie nu wel of niet Fries? Oke, het ligt er in Friesland, maar heb meerdere malen Leewarders horen zeggen dat ze anti-Fries zijn. Of verschillen de meningen en is dat alleen maar (om niet aan Heerenveen gelinkt te worden) in het voetbal?
Ik ben voor de helft Fries en voor de helft Amsterdams.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:42 schreef daftme het volgende:
Even een vraagje voor de Leeuwarders. Zijn jullie nu wel of niet Fries?
Nee, ik ben totaal niet anti-Fries. Ik spreek de taal niet, maar versta het wel en kan het ook lezen.quote:Oke, het ligt er in Friesland, maar heb meerdere malen Leewarders horen zeggen dat ze anti-Fries zijn.
Meningen zullen altijd verschillen, ja.quote:Of verschillen de meningen en is dat alleen maar (om niet aan Heerenveen gelinkt te worden) in het voetbal?
Dat is jammerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Matige TT nummering
huishoudelijke mededeling: ik ben gestopt met sexde nieuwe vrouwelijke deelnemers aan dit topic hoeven dus niet meer in mn bed plaats te nemen
huishoudelijke mededeling van mijn kant. Ik ben niet van de mannenliefde dus ik kom niet in je bed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Matige TT nummering
huishoudelijke mededeling: ik ben gestopt met sexde nieuwe vrouwelijke deelnemers aan dit topic hoeven dus niet meer in mn bed plaats te nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
huishoudelijke mededeling van mijn kant. Ik ben niet van de mannenliefde dus ik kom niet in je bed.erg he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Piter Wilkens cultuur noemenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
ze zouden je anaal moeten laten vierendelen voor je gebrek aan cultuur
mar jim mutte goed wete, bij mij falt niks te halen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:23 schreef neen het volgende:
Der mut elk jaar geld bij, het is niet te betalen.
Jij bent geen kunstenaar tochquote:
Kunstig. Voor bekende strips?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
foto's!En in het verleden heb ik scenario's voor strips geschreven
Da's wel vet. Is er nog een kans dat je bij Impress komt te werken??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in beperkte kring wel bekend ja, werd ook gepubliceerd in een vakblad.
Nee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Da's wel vet. Is er nog een kans dat je bij Impress komt te werken??
Beter hadden ze in de oorlog dat stukje aan de Duitsers gegeven .quote:
Wat een teasequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kreeg gisteren een mmsje met een flesje palm erop, ik zette bijna m;n telefoon aan mijn lippen.
ik kan niet zonder KELquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wel
Hoe gaat het met je postcount, Alex?
Een klootzak! Ik moest er niet om lolleren!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat een tease![]()
Welke idioot doet zoiets
Je zit nog niet op de 100k.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een klootzak! Ik moest er niet om lolleren!
/kras. Waar blijft mn koffie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
en emo's zijn gay.
ergo: van krassen krijg je koffie.
Zo'n normale mok, niet heel groot maar ook geen koffiekopje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:32 schreef neen het volgende:
O, hoe groot is die? Ik heb nu een halve liter mok, exact de goeie grootte. Maar een cambuurmok is welkom in m'n crib
Te klein dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zo'n normale mok, niet heel groot maar ook geen koffiekopje.
Nee ik heb een Lyle & Scott pet, kort haar en geen oorbellen of tattoo'squote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:51 schreef neen het volgende:
Justmattor, heb jij ook zon klein Nike petje, vieze mat en plastic oorbel?
Jammerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee ik heb een Lyle & Scott pet, kort haar en geen oorbellen of tattoo's
Gelollernot! Ik bin oek weer thuus. DW kon goed zuigenquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:41 schreef Alexxxxx het volgende:
nou dat was weer gelollerzellig, die Liwadden meet zonet!
aan de hertog jan of aan je luller?quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gelollernot! Ik bin oek weer thuus. DW kon goed zuigen
Milkshakequote:Op zondag 15 augustus 2010 03:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aan de hertog jan of aan je luller?
Gelukkig nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:09 schreef Alexxxxx het volgende:
maar goed, jou wekker gaat niet om acht uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet je het voor de volgende keer
Waren het maar zesquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
en je hield mijn buren uit hun slaap met je zes lollercilinders!
Niet eens uit eigen archief? Valt me tegenquote:
een van mijn reportersquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet eens uit eigen archief? Valt me tegen
best wel lui van jequote:Op zondag 15 augustus 2010 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een van mijn reportersheb zelf ook wel giertanken op de foto, zelfs in actie,maar geen zin te zoeken
dat zit en zat op al mn auto'squote:Op zondag 15 augustus 2010 15:58 schreef justmattie het volgende:
Er zit een stikker op het achterraam, met daarop Buzzybee
Ik drink Palm. Maar ook wel Heineken. Neem je me nu serieus?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:20 schreef neen het volgende:
Als je liefhebber was geweest en geen heinekenfan had ik je post misschien nog serieus genomen ook.
Jij staat te boek als heinekenliefhebber oftewel smakeloos persoon, neen dus.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik drink Palm. Maar ook wel Heineken. Neem je me nu serieus?
Terecht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
justmattie mocht gister geen hertog jan
Palm jongequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:27 schreef neen het volgende:
[..]
Jij staat te boek als heinekenliefhebber oftewel smakeloos persoon, neen dus.
Daarnaast heb je nog nooit een perlenbacher premium pilsner gehad en is je mening dus nergens op gebaseerd.
Ik heb bij thuiskomst een biertje gedronkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
justmattie mocht gister geen hertog jan
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:34 schreef neen het volgende:
[..]
Terecht.
Zonde om kwaliteitspils aan mensen die het niet waarderen te geven.
Amstel telt niet als a-merkquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:43 schreef neen het volgende:
[..]
Jawel, anders was het wel bstel of cstel
Is nederlands fruit beter dan turks fruit?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:09 schreef justmattie het volgende:
Is Perlenbacher beter dan Schultenbrau?
Niet altijdquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Is nederlands fruit beter dan turks fruit?
Waar in Leeuwarden verkopen ze Perlenbacherquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:13 schreef neen het volgende:
Ja maar de prijs is ook hoger
Sowieso: glas > blik
En oettinger is ook fijn hoor maar slechts 0,33 hè en statiegeld.
Er is niet voor niets een perlenbacher fan song
Waarom was je dan hier aan het posten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:42 schreef justmattie het volgende:
Steekmuggen
poging drie om te gaan slapen
Omdat ik niet kon slapenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Waarom was je dan hier aan het posten.
Deze hele zomer al geen last gehad van muggen
Word je de rest van je keven door opdekop op je wenken bediend, jou wens is haar bevel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Zou ik je in theorie kunnen leveren. Maar wat koop ik daar dan voor?
40.000 kilo coke is veelquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Je hebt het over ZIJN wens, dus het is JOUW wens. Derde persoon. Snap je?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:01 schreef neen het volgende:
[..]
Word je de rest van je keven door opdekop op je wenken bediend, jou wens is haar bevel.
In de theorie der feiten koop je mij. Maar dat zegt niets, ik laat me vaker omkopen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Bij de kwaliteitspilseners zoals Hertog Jan en Heinekenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:00 schreef neen het volgende:
[..]
Nee helaas die zitten in een hoger segment
Zoals hertog Jan jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij de kwaliteitspilseners zoals Hertog Jan en Heineken![]()
dat is minder dan ik per week had bij mn laatste baas, jongeren worden echt afgezet, belachelijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:17 schreef Opdekop het volgende:
HADSOFIJASLKDFJAWOIERUA;JLDFAHSIFHAISDHIHIHIHIHAIHAIAHA IK HOEF JE 40.000 NIET MEER SOCIOS.
Jullie raden het nooit.
...
Kijk ik op mijn rekeningdingdingding, 362,84 euro van Walibiworld![]()
![]()
![]()
. En dat is alleen nog maar van juli.
Hahahahahaha ik word miljonair. Fo sho.
Vitesse zal zich aardig gaan versterken volgend seizoen jaquote:
Ze worden gewoon tegen het minimumloon aangenomen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is minder dan ik per week had bij mn laatste baas, jongeren worden echt afgezet, belachelijk
De transfermarkt is nog open he, namen als Cristiano Ronaldo, Sneijder, Van Nistelrooy, De Leeuwarder, Casillas, Drogba en De Jong worden al genoemd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vitesse zal zich aardig gaan versterken volgend seizoen ja
ja belachelijk...quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze worden gewoon tegen het minimumloon aangenomen.
Gaat die gast nu gelijk inkopen doen danquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:19 schreef neen het volgende:
[..]
De transfermarkt is nog open he, namen als Cristiano Ronaldo, Sneijder, Van Nistelrooy, De Leeuwarder, Casillas, Drogba en De Jong worden al genoemd.
Mwah, het hangt ook van de sector af waar je in zit. Ik had vorige week iemand van 15 met mij meedraaien, die kreeg netto 3.80 per uur. Dat is nog meer dan het minimumjeugdloon voor een 18 jarigequote:
Wanneer komt het schip vol geld in Leeuwardenquote:
Ik hoorde net stoomboten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:59 schreef Crutch het volgende:
Ik ga lekker met een speedboot scheuren zometeen
Blijft ie dan nog drijven?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:59 schreef Crutch het volgende:
Lekker weer erbijquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:59 schreef Crutch het volgende:
Kom je nu meequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik denk dat ik mijn NES ga verkopen.
Waarom gaf je ;m dan niet aan mij?!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik denk dat ik mijn NES ga verkopen.
Ja verdomme, Alexquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom gaf je ;m dan niet aan mij?!
INDERDAADquote:
NES is tofferquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
INDERDAAD
Maar ik heb al een psp gekocht.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef neen het volgende:
Ik heb een snes op m'n kamer, snes is baas
Heb je toevallig ook je verstand nog gevonden?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik was dat ding tot zaterdagavond vergetenmaar eens op strooptocht door het huis wat ik nog meer kan verkopen
Vraagprijs is verplicht op Fok!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
joah, ook
en DW, doe maar een bod, je hebt eerste keus
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:16 schreef Perlenbacher het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook je verstand nog gevonden?
neenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:16 schreef Perlenbacher het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook je verstand nog gevonden?
ik heb al een aantal leuke avonden met invulling van DW gehad, daar koop je geen NES voor!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:17 schreef Perlenbacher het volgende:
[..]
Vraagprijs is verplicht op Fok!
Tevens is DW van plan 5 euro + 1 avond met invulling naar keuze te bieden.
Mn homie heeft een wii gekocht dus wij vermaken ons wel even.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:12 schreef justmattie het volgende:
Maar NES kun je met je homie spelen
Dat dus.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:17 schreef Perlenbacher het volgende:
[..]
Vraagprijs is verplicht op Fok!
Tevens is DW van plan 5 euro + 1 avond met invulling naar keuze te bieden.
Wat is belachelijk hoog?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:20 schreef Perlenbacher het volgende:
Op de wii kun je tegen een belachelijk hoge prijs ook nes spellen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |