Die bumper lost het probleem wel op maar het maakt 'm zo lelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:28 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zit het met dat caseje dat je erbij kreeg dan??
Dit dus . had je maar niet zo een kloteding moeten kopenquote:Verwachte reacties: Apple, iPhone
, TS
, retorbrapi
, Troll
Is ook ondertussen wel ban-waardig m.i.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leuk die verwachte reacties, allemaal even lachen.
Om ervoor te zorgen dat paupers hem niet (kunnen) kopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waarom zijn die dingen ontiegelijk duur
vind ze er niet super uit zien ofzo
geen kutklacht , Apple is altijd klachtwaardig .quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef smegmanus het volgende:
Klagen terwijl dit al lang bekend is.
Kutklacht.
Precies, daarom zou ik er ook nooit 1 kopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:56 schreef ultrakiller het volgende:
[..]
geen kutklacht , Apple is altijd klachtwaardig .
Blij wezen dat je geen early adopter bent is natuurlijk opscheppenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:09 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Opscheppen met een veroudert telefoontje
Mag ik even klagen? Daar is Klaagbaak toch voor?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
Wat wil je met dit topic bereiken?
idd, wtfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Mag ik even klagen? Daar is Klaagbaak toch voor?
Ik vind het persoonlijk meer wtf dat jullie je laten trollen door de grootste troll op FOK!. Boeiend zeg.quote:
Ja maak het ding nog lomperquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:31 schreef Hyundai het volgende:
Moet je er een case om doen. Die kun je gratis krijgen, achterlijk gladiool.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maak het ding nog lomperKun je er meteen zo'n tasje bij gaan dragen (zoals de meeste gebruikers al doen):
[ afbeelding ]
Je bent ook gewoon achterlijk als je na al het nieuws over de deathgrip, zeker bij linkshandig gebruik, toch nog een iPhone 4 koopt. Sukkelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef retorbrapi het volgende:
Goed, TS heeft dus een iPhone 4. Met T-Mobile (tijdelijk). Mooi en leuk ding natuurlijk, het scherm is geweldig en vergeleken met m'n iPhone 3G is ie razendsnel, alleen.. DIE F*CKING DEATH GRIP! Serieus, ik ben linkshandig en ik hou 'm dus redelijk vaak in de death grip en dan zie ik m'n 3 streepjes gewoon naar 1 streepje gaan, en soms valt het bereik zelfs helemaal weg waardoor ik dus niet meer kan bellen of internetten! En daar betaal je dan 730 euro voor!![]()
Klacht: iPhone 4 death grip![]()
Verwachte reacties: Apple, iPhone
, TS
, retorbrapi
, Troll
Hahaha dat inderdaadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:44 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon achterlijk als je na al het nieuws over de deathgrip, zeker bij linkshandig gebruik, toch nog een iPhone 4 koopt. Sukkel
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef TimKuik het volgende:
Owjah, wel ff m'n smiley promoten: [ afbeelding ]
Tsja, als je erbij wilt horen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef panjaboy het volgende:
TS is zo dom een Iphone 4 te kopen na alle slecht berichten![]()
Doe dan gewoon htc of blackberry
Precies, want dat is bij de BlackBerry niet het geval.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, als je erbij wilt horen...En het leuke is dat echte kenners je als noob zullen bestempelen.
ik heb gewoon de bazentelefoon samsung d900-i want ik vind het namelijk geldverspilling om 730 euro voor een telefoon te betalen aangezien ik hem toch iedere dag wel een keer laat vallenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, als je erbij wilt horen...En het leuke is dat echte kenners je als noob zullen bestempelen.
Samsung d900quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef panjaboy het volgende:
[..]
ik heb gewoon de bazentelefoon samsung d900-i want ik vind het namelijk geldverspilling om 730 euro voor een telefoon te betalen aangezien ik hem toch iedere dag wel een keer laat vallen
haha ik zag er laatst nog 1 in zon grijperautomaat liggen, wou er bijna voor gaan spelen jeweettochquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Samsung d900
Eckte hebben nog een 3310 op zak.
Whaha je hebt er dus echt last van? Rofl.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:04 schreef retorbrapi het volgende:
Tuurlijk heb ik 'm alsnog gekocht, ondanks de death grip is het wel gewoon een tof apparaatje. Zou echt niks anders willen hebben.
Alsof ik nooit negatief over Apple ben. Zij weten het soms ook op te fokken: iPhone 3G icm iOS 4, films/series nog steeds niet in Nederlandse iTunes Store, slechte kwaliteit plastic MacBooks, geen camera op iPad, etc.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:37 schreef Ireyon het volgende:
Holy Shit. retorbrapi die negatief is over Apple/iPhone. Dit gaat in m'n bookmarks.
Het zal ook deels liggen aan het slechte netwerk van T-Mobile, binnenkort heb ik Vodafone even kijken of dat beter is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:04 schreef Andyy het volgende:
Ik gebruik beide handen voor m'n mobiel, en het bereik valt inderdaad verdomd vaak weg
Misschien werkt het KPN netwerk beter
Fixedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef retorbrapi het volgende:
Goed, TS heeft dus een iPhone 4. Met T-Mobile (tijdelijk). Mooi en leuk ding natuurlijk, het scherm is geweldig en vergeleken met m'n iPhone 3G is ie razendsnel, alleen.. DIE F*CKING aai-foon DEATH GRIP! Serieus, ik ben linkshandig en ik hou 'm dus redelijk vaak in de death grip en dan zie ik m'n 3 streepjes gewoon naar 1 streepje gaan, en soms valt het bereik zelfs helemaal weg waardoor ik dus niet meer kan bellen of internetten! En daar betaal je dan 730 euro voor!![]()
Klacht: iPhone 4 death grip![]()
Verwachte reacties: Apple, iPhone
, TS
, retorbrapi
, Troll
Androidquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:23 schreef exile79 het volgende:
Apple, iPhone
, TS
, retorbrapi
, Troll
![]()
Android, Samsung Galaxy S
, iets tegenovergesteld van retorbrapi
, idem Troll
.
Laatste twee termen van TS niet begrijpen
Als je van applicatie versplintering houdt.quote:
waarom? straling?quote:
Inmiddels denk ik dat het T-mobile netwerk beter bereik is en sneller is dan elk ander 3G netwerk in Nederland. De grote hoeveelheid iPhone gebruikers heeft hier wel voor gezorgd. Wellicht is het bereik met Vodaphone voor je 2G connectie groter, maar verwacht geen wonderen van 3Gquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het zal ook deels liggen aan het slechte netwerk van T-Mobile, binnenkort heb ik Vodafone even kijken of dat beter is.
Het gaat om geleiding, misschien heb je droge niet-zure en dus niet geleidende handen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef saschamurano het volgende:
Ik kan de deathgrip niet nabootsen? Ik blijf gewoon 5 streepjes houden?
Je moet natuurlijk wel een echte iPhone 4 hebben, en niet zo'n chinees namaak ding dat AP gebruikt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef saschamurano het volgende:
Ik kan de deathgrip niet nabootsen? Ik blijf gewoon 5 streepjes houden?
Wat leuk, een applicatie die laat zien hoeveel streepjes je hebt, maar dan omgekeerdquote:
Net of het mij ook ene flikker scheelt hoeveel straling dat kutmobieltje uitzendt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat leuk, een applicatie die laat zien hoeveel streepjes je hebt, maar dan omgekeerd.
Sinds wanneer is deze kneus mod?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Samsung d900
Eckte hebben nog een 3310 op zak.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:24 schreef Stekelbees het volgende:
2% van de miljoenen verkochte iphones heeft daar last van.
Zeik niet, stel jaloerse knurften. Ga werken zodat je er ook een kan betalen.
Ik kan leukere dingen doen met 700 euro. Zoals een Sony Ericsson Xperia X10 halen en dan nog 250 over hebben om naar de hoeren te gaan ofzo, weet ik veel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:24 schreef Stekelbees het volgende:
2% van de miljoenen verkochte iphones heeft daar last van.
Zeik niet, stel jaloerse knurften. Ga werken zodat je er ook een kan betalen.
Zeg dat maar tegen die Apple fanbois op Tweakers die de iPhone 4 hebben gehaald voor 1000+ euro.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:59 schreef Merkie het volgende:
Hij is simlockvrij ¤630 hoor, niet ¤750.
In belgie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:59 schreef Merkie het volgende:
De 32GB niet. Tenzij je in Hong Kong woont.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:59 schreef Merkie het volgende:
Q.F.T.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:38 schreef kikoooooo het volgende:
Dit topic is een beetje dit idee:
Ik smeer mezelf in met stront, en ga dan hier een topic openen dat ik stink
TS, wat ben jij dom
En over een tijdje is Android vele malen verder ontwikkeld dan dat iOS van de iPhone.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:48 schreef Merkie het volgende:
De voornaamste reden dat ik geen iPhone heb is omdat hij niet normaal verkocht wordt en er daardoor weinig concurrentie in de prijzen is. De providers slaan je om de oren met aanbiedingen voor de HTC Desire en Samsung Galaxy S. De iPhone is alleen met T-Mobile verkrijgbaar en de abonnementen zijn relatief duur.
Daarom staat mijn Android toestel hier te verstoffenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:32 schreef LePoo het volgende:
[..]
En over een tijdje is Android vele malen verder ontwikkeld dan dat iOS van de iPhone.
Maar de meeste kopen dan ook alleen de iPhone, simpelweg omdat het een iPhone is.
Laat ze iOS en Android naast elkaar zien, en ik denk dat 75% zal kiezen voor Android.
Laat ik nou net pas geleden nog m'n HTC Desire doorverkocht hebben...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:32 schreef LePoo het volgende:
[..]
En over een tijdje is Android vele malen verder ontwikkeld dan dat iOS van de iPhone.
Maar de meeste kopen dan ook alleen de iPhone, simpelweg omdat het een iPhone is.
Laat ze iOS en Android naast elkaar zien, en ik denk dat 75% zal kiezen voor Android.
Android is dan ook niet voor beginners.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
Daarom staat mijn Android toestel hier te verstoffen
Android werkt kut, is kut en blijft kut.
Leg uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
Daarom staat mijn Android toestel hier te verstoffen
Android werkt kut, is kut en blijft kut.
Kennelijk niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef mdnz44 het volgende:
Ik dacht dat die deadgrip alleen in Amerika was omdat hun van die paupernetwerken hebben?
Mij een beginner noemenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef LePoo het volgende:
[..]
Android is dan ook niet voor beginners.
Ga jij maar lekker terug naar je iPhone hoor.
Wat is er mis met het scherm? Tevens is multi-tasken gewoon mogelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:17 schreef wazoomie het volgende:
Altijd dat gezeur dat iPhone gebruiksvriendelijker zou zijn dan Android, terwijl je eerst een hele nacht moet sleutelen aan je iPhone om 'm gejailbreakt te krijgen zodat je er precies mee kan wat je ook met Android kunt.
Het wereldwijde marktaandeel van Android en iOS in 2009 was nog 1,8% tegen 13%, nu is dat 17,2% tegen 14,2%. Android is op alle fronten beter dan iOS.
Apple![]()
iOS![]()
Jailbreaken![]()
Geen Flash![]()
Geen multitasking![]()
Retina-display![]()
Android
Volledig Flash-support![]()
USB-Tethering
Multitasking![]()
Gratis (en gratis updates)
Dat het minder mooi is dan Super AMOLEDquote:
Na 5 jaar ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het scherm? Tevens is multi-tasken gewoon mogelijk.
Écht multitasking is niet mogelijk. Op mijn HTC Desire (Android) kan ik op internet naar een webpagina gaan en de applicatie klein maken. Daarna een spelletje spelen en deze ook kleiner maken. Als ik dan terugkeer naar de browser dan is de webpagina geladen. Wat de iPhone doet is de huidige state onthouden wanneer je de applicatie kleiner maakt. Als bijvoorbeeld je webpagina voor 20% is geladen en je maakt de applicatie kleiner en na een uur weer actief, is je webpagina nog steeds voor 20% geladen. Met andere woorden: Applicaties kunnen niet op de achtergrond actief draaien (behalve apps van Apple zelf).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het scherm? Tevens is multi-tasken gewoon mogelijk.
Andy!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef Andyy het volgende:
AMOLED maakt kleuren mooier dan ze zijn, heldere kleuren geven ze helderder weer en kunnen niet eens echte grijswaarden tonen
Voor een gemiddelde consument ziet het er leuker uit maar op het IPS scherm zijn kleuren zoals ze door de makers ervan bedoelt zijn.
Zeker teleurstellend.....ik verlang terug naar mijn Pocketline swing DIE had pas mooie kleurenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:44 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Écht multitasking is niet mogelijk. Op mijn HTC Desire (Android) kan ik op internet naar een webpagina gaan en de applicatie klein maken. Daarna een spelletje spelen en deze ook kleiner maken. Als ik dan terugkeer naar de browser dan is de webpagina geladen. Wat de iPhone doet is de huidige state onthouden wanneer je de applicatie kleiner maakt. Als bijvoorbeeld je webpagina voor 20% is geladen en je maakt de applicatie kleiner en na een uur weer actief, is je webpagina nog steeds voor 20% geladen. Met andere woorden: Applicaties kunnen niet op de achtergrond actief draaien (behalve apps van Apple zelf).
Het scherm heeft een hoge resolutie en hoge dichtheid van pixels maar de kleuren zijn erg dof en teleurstellend.
Lees het topic eens door, droeftoeter.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Tomzzz het volgende:
Zijn er ook nog mensen die wat nuttigs te melden hebbe, dan hij is duur of hij is lelijk?
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef Andyy het volgende:
AMOLED maakt kleuren mooier dan ze zijn, heldere kleuren geven ze helderder weer en kunnen niet eens echte grijswaarden tonen
Voor een gemiddelde consument ziet het er leuker uit maar op het IPS scherm zijn kleuren zoals ze door de makers ervan bedoelt zijn.
Ik zou eens naar de opticien gaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:41 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat het minder mooi is dan Super AMOLED
Vanaf 3:09![]()
neequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Tomzzz het volgende:
Zijn er ook nog mensen die wat nuttigs te melden hebbe, dan hij is duur of hij is lelijk?
Technisch inferieur aan andere 'slimme telefoons', gesloten systeem en dergelijke.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Tomzzz het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou eens naar de opticien gaan.
Ga me nou niet vertellen dat het "de bedoeling van de makers" is dat het er allemaal nogal grijs uitziet (kijk vooral naar de heg en de houten vloer).
Of nee, het ligt vast aan de camera waarmee het opgenomen is
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En op een AMOLED scherm een foto of film kijken is net als naar een 5 sterren restaurant gaan en er zelf zout of peper op gooien
Plaatje van jou is AMOLED, niet Super AMOLED zoals in mijn filmpje van de Galaxy Squote:
Super amoled (wat een kutnaam trouwens, super ervoor zetten, alsof die dan beter isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:28 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Plaatje van jou is AMOLED, niet Super AMOLED zoals in mijn filmpje van de Galaxy S
Tevens, wat een bullshit vergelijking.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Super amoled (wat een kutnaam trouwens, super ervoor zetten, alsof die dan beter is) is gewoon superoverdreven satureren, zodat alle kleuren nep lijken, maar wel zodanig dat alle fanbois het mooi vinden
Jij weet duidelijk niet hoe een iPhone werkt, dus hou alsjeblieft je mond.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:44 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Écht multitasking is niet mogelijk. Op mijn HTC Desire (Android) kan ik op internet naar een webpagina gaan en de applicatie klein maken. Daarna een spelletje spelen en deze ook kleiner maken. Als ik dan terugkeer naar de browser dan is de webpagina geladen. Wat de iPhone doet is de huidige state onthouden wanneer je de applicatie kleiner maakt. Als bijvoorbeeld je webpagina voor 20% is geladen en je maakt de applicatie kleiner en na een uur weer actief, is je webpagina nog steeds voor 20% geladen. Met andere woorden: Applicaties kunnen niet op de achtergrond actief draaien (behalve apps van Apple zelf).
Het scherm heeft een hoge resolutie en hoge dichtheid van pixels maar de kleuren zijn erg dof en teleurstellend.
Helemaal niet. Super AMOLED is echt wel een flinke stap beter dan normale AMOLED. Daarnaast hoef je geen grafisch werk te doen op je telefoon, dus zeur niet zo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Super amoled (wat een kutnaam trouwens, super ervoor zetten, alsof die dan beter is) is gewoon superoverdreven satureren, zodat alle kleuren nep lijken, maar wel zodanig dat alle fanbois het mooi vinden
Dan verdien jij wel erg weinig....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
730 euro voor een telefoonIn 730 jaar nog niet
Zelfde verhaal met die pauper oordopjes en muziekspelers die je muziek 3x zoveel bass geven. Er klopt geen reet van maar volgens de debielen hebben ze "betere geluidskwaliteit dan een iPhone", puur omdat ze meer bass horen terwijl dat in het oorspronkelijke nummer helemaal niet voorkomtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:33 schreef pietbier het volgende:
Whoei, gelijk duidelijk waarom Canon zo goed verkoopt met die pauperfototoestelletjes van ze. Kleuren hoog in de verzadiging gooien en mensen kopen het want hoe mooier de kleurtjes hoe beter. Of de realiteit nou anders is, dat boeit niet. Een vakantiefoto van egmond aan zee heeft ineens een strakblauwe hemel, heerlijk zachtgeel zand en prachtig azuurblauw water.
Mongolen welke samsung adoreren mogen van mij lekker zichzelf verzadigen.
Niet echt hetzelfdequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zelfde verhaal met die pauper oordopjes en muziekspelers die je muziek 3x zoveel bass geven. Er klopt geen reet van maar volgens de debielen hebben ze "betere geluidskwaliteit dan een iPhone", puur omdat ze meer bass horen terwijl dat in het oorspronkelijke nummer helemaal niet voorkomt.
Het verschil is dat je bij muziek luistert naar muziek die bedoeld is om op een bepaalde manier weergeven te worden. Bij een telefoon kijk je meestal alleen maar tegen user interface-elementen aan, en dan is het niet zo belangrijk of de kleuren "juist" zijn. Daarnaast vind ik vervorming van geluid erger dan vervorming van beeldquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ongeveer hetzelfde idee.
Niet als je naar films of foto's kijkt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het verschil is dat je bij muziek luistert naar muziek die bedoeld is om op een bepaalde manier weergeven te worden. Bij een telefoon kijk je meestal alleen maar tegen user interface-elementen aan, en dan is het niet zo belangrijk of de kleuren "juist" zijn. Daarnaast vind ik vervorming van geluid erger dan vervorming van beeld.
Precies, maar leg dat een leek eens uit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
Niet als je naar films of foto's kijkt.
Ga bij 10 willekeurige naar mensen en speel dezelfde film als. Deze film zal er bij alle 10 de mensen heel anders uit zien qua kleuren. Zo ook bij telefoons. Niets nieuws.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
Niet als je naar films of foto's kijkt.
Dit is echt bullshitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:05 schreef pietbier het volgende:
Via ebay kun je heel goedkoop een betere kloon kopen van een iPhone.
Ga eens bij 10 echte fotografen langs en bekijk 1 dezelfde foto op hun systeem. Deze foto zal bij alle 10 de mensen gelijk zijn qua kleurenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ga bij 10 willekeurige naar mensen en speel dezelfde film als. Deze film zal er bij alle 10 de mensen heel anders uit zien qua kleuren. Zo ook bij telefoons. Niets nieuws.
Hoeveel consumenten die een Galaxy S of iPhone kopen zijn fotografen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:13 schreef pietbier het volgende:
[..]
Ga eens bij 10 echte fotografen langs en bekijk 1 dezelfde foto op hun systeem. Deze foto zal bij alle 10 de mensen gelijk zijn qua kleuren
Grafisch is Apple daarnaast siewosie beter onderbouwd. Zelfs de iPhone is qua kleurweergave beter ingesteld dan een computer van Acer of Dell of noem ze maar op.
Troll? je schoonmoeder is hier niet hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:09 schreef Merkie het volgende:
Dit is echt bullshit. Troll, ga weg.
Zie mijn tagquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoeveel consumenten die een Galaxy S of iPhone kopen zijn fotografen?
Daar gaat het niet om. Je gooit zelf een manke vergelijking neer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoeveel consumenten die een Galaxy S of iPhone kopen zijn fotografen?
Die telefoons zijn bagger man. Slecht scherm, lage resolutie, processor uit 1998, Chinese software, prulkwaliteit. Totaal niet te vergelijken. Dat je dit nog serieus als alternatief noemt voor een telefoon die de iPhone qua hardware op veel fronten de baas is, en ook qua software niet of nauwelijks onderdoet voor iOS. Serieus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:15 schreef pietbier het volgende:
[..]
Troll? je schoonmoeder is hier niet hoor.
Zelfs met 2 simkaarten erin en tegelijk beide kaarten actief.
Kosten nog geen 100 eipo. En werken daarnaast ook nog eens goed, het is gewoon materiaal wat uit die loempialanden komt waar ook die andere shit vandaan komt....
Als je gewoon nadenkt in plaats van je emotie de baas te laten worden, zie je dat het inderdaad een grap is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die telefoons zijn bagger man. Slecht scherm, lage resolutie, processor uit 1998, Chinese software, prulkwaliteit. Totaal niet te vergelijken. Dat je dit nog serieus als alternatief noemt voor een telefoon die de iPhone qua hardware op veel fronten de baas is, en ook qua software niet of nauwelijks onderdoet voor iOS. Serieus.
Samsuck, daar heb je zeker hard over nagedacht.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:22 schreef pietbier het volgende:
[..]
Als je gewoon nadenkt in plaats van je emotie de baas te laten worden, zie je dat het inderdaad een grap is.
Ik haal de goede punten aan van een kuttelefoon. Jij ook met de samsuck en een ander ook met de iPhone.
Alleen de pluspunten van de Samsuck welke hier aangehaald worden, zoals het scherm en de kleurweergave ervan, raken kant noch wal en vandaar dus de chinees.
Als ik jouw hersenen had, had dat zeker gemoeten ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Samsuck, daar heb je zeker hard over nagedacht.
Ad hominem doet het altijd goed.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:25 schreef pietbier het volgende:
[..]
Als ik jouw hersenen had, had dat zeker gemoeten ja.
Nu kwam het in een opwelling.
Goeden excuses ook.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:26 schreef pietbier het volgende:
ja op de man ja, moet kunnen met een jenevertje op...
Vanaf mijn Android phone!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:26 schreef retorbrapi het volgende:
Joepie met z'n allen op vrijdagnacht in het iPhone KLB topic.
Ik hoef mij nergens voor te excuseren.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:32 schreef Lexjuuuh het volgende:
Koop een bumper, problem solved, o ja: 700+ euro uitgeven voor een telefoon, wat een mongool ben je dan
Dat heb je ook maar ergens gehoordquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zelfde verhaal met die pauper oordopjes en muziekspelers die je muziek 3x zoveel bass geven. Er klopt geen reet van maar volgens de debielen hebben ze "betere geluidskwaliteit dan een iPhone", puur omdat ze meer bass horen terwijl dat in het oorspronkelijke nummer helemaal niet voorkomt.
Jammer genoeg doet KPN er 2 maanden over om een lullig unlock codetje te sturenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:28 schreef SpookY22 het volgende:
Ga naar een fatsoenlijk netwerk.....nergens last van bij KPN
Harman/Kardonquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat heb je ook maar ergens gehoordEr zit een flink verschil tussen random lage tonen en lage tonen waar het hoort. Die laatste hebben de meeste DACs van Apple ook niet. Maar ik heb nooit met goede oordopjes naar ene iPhone4 geluisterd, dus dat kan ik niet beoordelen. De 3GS zat er nog flink naast bij lage tonen.
Edit: neit dat de DACs van HTC zo spectaculair zijn hoor, het is en blijft een telefoon en geen Harman/kardon versterker natuurlijk. Maar ga de iPhone nou niet liggen ophemelen..
Klopt, beetje te populair geworden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Harman/KardonDat merk is allang niet meer wat het geweest is. Ziet er leuk uit maar daar is het dan ook wel mee gezegd.
Ik heb na anderhalf jaar nog steeds geen unlockcode gehad voor mijn SonyEricsson-telefoonquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:55 schreef Ferb het volgende:
[..]
Jammer genoeg doet KPN er 2 maanden over om een lullig unlock codetje te sturen
Heb je ergens gelijk in maar ik denk toch dat we het er over eens zijn dat uit het gemiddelde Harman/Kardon setje beter geluid komt dan uit de gemiddelde smartphone.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Harman/KardonDat merk is allang niet meer wat het geweest is. Ziet er leuk uit maar daar is het dan ook wel mee gezegd.
Uiteraard. Maar dat komt uit de goedkoopste Akai versterker ook.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb je ergens gelijk in maar ik denk toch dat we het er over eens zijn dat uit het gemiddelde Harman/Kardon setje beter geluid komt dan uit de gemiddelde smartphone.
De frequency response van de 3GS is anders bijna flawless:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat heb je ook maar ergens gehoordEr zit een flink verschil tussen random lage tonen en lage tonen waar het hoort. Die laatste hebben de meeste DACs van Apple ook niet. Maar ik heb nooit met goede oordopjes naar ene iPhone4 geluisterd, dus dat kan ik niet beoordelen. De 3GS zat er nog flink naast bij lage tonen.
Edit: neit dat de DACs van HTC zo spectaculair zijn hoor, het is en blijft een telefoon en geen Harman/kardon versterker natuurlijk. Maar ga de iPhone nou niet liggen ophemelen..
Dus het klinkt ook ontzettend goed?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
De frequency response van de 3GS is anders bijna flawless:
[ afbeelding ]
De iPhone heeft echt uitstekende geluidskwaliteit, daar is moeilijk aan te tippen.
Als je goede oordopjes hebt, ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus het klinkt ook ontzettend goed?
En die van de 4 is nog beter. Maar goed, ik zeg niet dat de iPhone perfecte geluidskwaliteit heeft of dat er geen betere is, alleen dat sommige mensen nogal wat bullshit erover kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De iPhone heeft echt uitstekende geluidskwaliteit, daar is moeilijk aan te tippen.
Mijn god..quote:
Zegt niks zo'n grafiek.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor, waarom niet?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mijn god..
Toch niet serieus, wel?
Waarom zegt het niks?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zegt niks zo'n grafiek.
Maar desondanks dat klinkt die super
HTC's klinken, nouja, stop poep in je oor en luister met een iPhone 4, hoor je hetzelfde
Het is toch fijn om te weten dat de output van het geluid bijna gelijk is aan de input? Dat je geen bassvervormingen hebt, of een gebrek aan hoge tonen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:42 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het zegt niets over het dynamiek, soundstage, textuur etc.
Het is enkel het bereik
Uiteraard heel leuk al die metingen, dan kan je met cijfers de verschillen zien. Maar ik heb toch liever iemand op Head-fi zijn mening over de verschillen dan wat cijfers en grafieken. Want met die statistieken weet je alsnog niet hoe het gaat klinken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is toch fijn om te weten dat de output van het geluid bijna gelijk is aan de input? Dat je geen bassvervormingen hebt, of een gebrek aan hoge tonen?
Er zijn trouwens wel meer eigenschappen van het geluid getest, die kun je hier zien. Maar die vage getalletjes zegt bijna niemand wat, en daarom heb ik ze niet gepost. Maar je ziet wel dat de crosstalk-waarde zeer laag is, en de iPhone het hoogste dynamische bereik heeft van allemaal.
Tegen merkie ingaan is om oorlog vragenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
Uiteraard heel leuk al die metingen, dan kan je met cijfers de verschillen zien. Maar ik heb toch liever iemand op Head-fi zijn mening over de verschillen dan wat cijfers en grafieken. Want met die statistieken weet je alsnog niet hoe het gaat klinken.
Ik heb van meerdere merken hun vlaggenschepen IEMs gehad, een set custom's dus ik weet echt wel waar ik over praatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Tegen merkie ingaan is om oorlog vragen.
Nee maar een bagger speler hoef ik ook niet, maar bijv sony vs iPod oid kan je al moeilijker oordelen door enkel cijfers te zien, zo'n mening kan je dan beter overweg helpenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:01 schreef Merkie het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar een mening is subjectief, en deze metingen zijn harde cijfers. Een telefoon met een noise level van -80dB hoef ik niet. Een lage crosstalk-waarde, een laag noise level en een vlakke frequency response zal echt geen blikkerig geluid op gaan leveren hoor, en ik weet bijna zeker dat dit garant zal staan voor een goede geluidskwaliteit. Daarnaast heb jij het over de geluidskwaliteit van oordopjes en ik over de kwaliteit van het signaal. Een flink verschil, aangezien de geluidskwaliteit van oordopjes veel meer afhankelijk is van de persoonlijke voorkeur van de luisteraar. Een signaal kan je prima objectief beoordelen op kwaliteit.
Als het om kleine verschillen gaat zeggen die cijfers idd weinig meer, maar telefoons zijn geen high-end apparatuur en dan is een vlakke frequency response wel een goede indicatie dat je met prima geluidskwaliteit te maken hebt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nee maar een bagger speler hoef ik ook niet, maar bijv sony vs iPod oid kan je al moeilijker oordelen door enkel cijfers te zien, zo'n mening kan je dan beter overweg helpen
Serieus? Die optie heb ik nooit kunnen vinden. Dat is wel een stuk handiger natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:29 schreef Andyy het volgende:
Je hebt bij iPods en iPhones een LOD, krijg je geluid dat niet langs de interne versterker is geweest
Toch hebben veel telefoons een abonimabele geluidskwaliteit hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:21 schreef Andyy het volgende:
Maar High end telefoons hebben vaak wel dezelfde geluidchips als de betere PMP's.
Zo gebruiken de iPhone 3gs en 4 Samsung chips die ook in iPods en PMP's van Samsung zitten.
Volume is bij een LOD dan ook niet bijzonder relevantquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:32 schreef Andyy het volgende:
Je hebt dan niet de controle over het volume ed, maar de meeste mensen gebruiken het icm een versterker naar keuze.
En dat zeg jijquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:07 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
wil je alsjeblieft stoppen met dat plaatje?
veel plezierquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:04 schreef RudyCarell het volgende:
Ik haal hem in december bij mijn contractverlenging.
Dit. En dan alsnog eigenwijs dat ding aanschaffen. Vervolgens komen klagen, maar nog steeds pretenderen dat het de beste telefoon is die beschikbaar is. Dit, terwijl de belangrijkste functie van een telefoon - de daadwerkelijke telefoon - maar half werkt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:28 schreef j95 het volgende:
Dat wist je toch al? Echt hoe stom kun je zijn
Het is ook de beste telefoon.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit. En dan alsnog eigenwijs dat ding aanschaffen. Vervolgens komen klagen, maar nog steeds pretenderen dat het de beste telefoon is die beschikbaar is. Dit, terwijl de belangrijkste functie van een telefoon - de daadwerkelijke telefoon - maar half werkt.
Telefoon = bellen.quote:
quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:49 schreef retorbrapi het volgende:
Haters nemen uiteindelijk ook een iPhone. Ze lopen alleen wat achter..
Blijf dromen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:49 schreef retorbrapi het volgende:
Haters nemen uiteindelijk ook een iPhone. Ze lopen alleen wat achter..
Vrouwen sowiesoquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:08 schreef BlackLining het volgende:
Zyn met een griekse ij typen
Je telefoon in het Nederlands instellen
Nee. Ze zeurtquote:
Daalt? In welke dimensie leef jij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[..]
En ondertussen daalt de verkoop van iPhones vrolijk verder
Zijn buurman is een groen robotje denk ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Daalt? In welke dimensie leef jij?
Mijn buurman is een typische Prius rijder die nooit een smartphone zal aanraken. Want dat is slecht voor het mileuquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zijn buurman is een groen robotje denk ik
Waar baseer jij dat op?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:06 schreef BlackLining het volgende:
Sorry, ik zei het verkeerd. De groei neemt af, terwijl de groei van met name Android sterk toeneemt. Of wilde jij beweren dat het martkaandeel van de iPhone ook met 886% is gegroeid zoals bij de vrienden van Google?
Priusquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mijn buurman is een typische Prius rijder die nooit een smartphone zal aanraken. Want dat is slecht voor het mileu
Dus ergens heb je wel gelijk dat het een groen geïndoctrineerd robotje is.
Waar slaat dit op? Dat is gewoon niet waarquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op?![]()
Het marktaandeel van iOS is nog steeds groter als google hoor, pas in 2012 streeft android iOS voorbij waarschijnlijk.. Maar dat is ook appels met peren vergelijken want voor 1 iPhone koop je 2 android toestellen.
De groei neemt af?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:06 schreef BlackLining het volgende:
Sorry, ik zei het verkeerd. De groei neemt af, terwijl de groei van met name Android sterk toeneemt. Of wilde jij beweren dat het martkaandeel van de iPhone ook met 886% is gegroeid zoals bij de vrienden van Google?
Galaxy S, was dat nou die linker of die rechter?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:28 schreef Djeez het volgende:
iPhoneOvergehypete kutfoon. Een echte baas danst niet naar de pijpen van Steve Jobs, maar heeft een Android. Liefst een Galaxy S, wat een bazending
De linker, want die heeft een zwarte achtergrond omdat als je een witte achtergrond hebt dat oh zo zuinige amoled 400% meer stroom gebruikt als lcd met witte achtergrondquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:41 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Galaxy S, was dat nou die linker of die rechter?
[ afbeelding ].
Een debiel als jij met een Andriod toestel moet zo ongeveer de grootste anti-reclame ooit zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:28 schreef Djeez het volgende:
iPhoneOvergehypete kutfoon. Een echte baas danst niet naar de pijpen van Steve Jobs, maar heeft een Android. Liefst een Galaxy S, wat een bazending
Stond een grafiekje op iPhoneclub.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:28 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Dat is gewoon niet waar
http://tech.fortune.cnn.c(...)roid-activationsday/
http://www.canalys.com/pr/2010/r2010081.html
http://tweakers.net/nieuw(...)nden-verdubbeld.html
Ben je jaloers met je LG Cookie?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een debiel als jij met een Andriod toestel moet zo ongeveer de grootste anti-reclame ooit zijn.
Ik neem aan dat je hiermee de iPhone bedoelt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:12 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
ze hebben veel gemeen; kut batterij duur, overhyped.
iPhone heeft geen kut batterij duur.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:12 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
ze hebben veel gemeen; kut batterij duur, overhyped.
iPhone 4 in het midden, Samsung super amobagger rechtsquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De linker, want die heeft een zwarte achtergrond omdat als je een witte achtergrond hebt dat oh zo zuinige amoled 400% meer stroom gebruikt als lcd met witte achtergrond
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:14 schreef Andyy het volgende:
[..]
iPhone 4 in het midden, Samsung super amobagger rechts
[ afbeelding ]![]()
Wat wil je multitasken op een telefoon dan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Smartphones uit 2010 die nog steeds niet kunnen multitasken
Okee, de vormgeving lijkt keiveel op een iPhone. Maar aan de andere kant zien veel touchscreen telefoons met een dergelijk groot scherm er zo uit. Die rand maakt het zo vergelijkbaar en dat is jammer maar geen probleem. Verder zie je nu het applicatiemenu van de Galaxy terwijl het home scherm er anders uit ziet. Gelijkenissen of niet, de Galaxy heeft in veel mindere mate last van de death grip (je moet hem dan op onnatuurlijke wijze vasthouden) dan de iPhone.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:41 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Galaxy S, was dat nou die linker of die rechter?
[ afbeelding ].
Omdat android goedkoper.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:43 schreef Justinn het volgende:
[..]
Feit blijft dat Apple tot aan het begin van 2010 een zeer sterk marktaandeel had en dat het nu begint af te nemen omdat Android telefoons (van verschillende merken) zeer gewaagde concurrenten gaan worden.
Ik multitask zelfs op m'n c905. Als ik Opera mini aanzet, laat ik hem een zooi pagina's laden, terwijl hij die laadt start ik msn, druk op inloggen en terwijl msn aan het inloggen is ga ik weer naar de browser enz.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat wil je multitasken op een telefoon dan?
Ditquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Smartphones uit 2010 die nog steeds niet kunnen multitasken
Weet jij een site die traag laad? Bij mijn iPhone 4 zijn de pagina's al geladen voor ik op nieuwe pagina gedrukt hebquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik multitask zelfs op m'n c905. Als ik Opera mini aanzet, laat ik hem een zooi pagina's laden, terwijl hij die laadt start ik msn, druk op inloggen en terwijl msn aan het inloggen is ga ik weer naar de browser enz.
TomTom blijft bij mij gewoon aan staan als ik smsje stuurquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Of dat ik even een sms verstuur terwijl de navigatie aanstaat.
Op wifi misschien, 3G niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Weet jij een site die traag laad? Bij mijn iPhone 4 zijn de pagina's al geladen voor ik op nieuwe pagina gedrukt heb![]()
En msn was na 3 seconde aangemeld
Ik heb geen 3g want ik hou hem vastquote:
Dan ben je niet afgemeld geweest. Op de computer gaat het niet eens zo snelquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Weet jij een site die traag laad? Bij mijn iPhone 4 zijn de pagina's al geladen voor ik op nieuwe pagina gedrukt heb![]()
Ebuddy blijft altijd met msn verbonden zodat als paupers mij willen lastigvallen op msn ik een push message krijgquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan ben je niet afgemeld geweest. Op de computer gaat het niet eens zo snel.
Daarbij is het Hi-netwerk niet al te geweldig en zit je vaak zonder 3G.
Maar buiten dat, zo'n dure telefoon hoort dat gewoon te kunnen.
Ook als je een andere browser gebruikt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:54 schreef xyzyx het volgende:
Hij blijft gewoon doorladen hoor.. nog meer dingen die je niet zou kunnen met ios multitasken?
Bij mij zijn ze al geladen voordat ik mijn iPhone 4 ®™ aanraakquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daarbij is het Hi-netwerk niet al te geweldig en zit je vaak zonder 3G.
Waarom zou je een andere browser willen gebruiken? Volgens mij staat apple dat niet eens toe.. Maar als ze juist gecodeerd zijn kan het wel ja. Er zijn api's beschikbaar dat het programma op de achtergrond blijft draaien totdat hij klaar is met laden/downloaden en dan pas in saved state gaat..quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ook als je een andere browser gebruikt?
Oh Ja, kan je je telefoon normaal gebruiken als je met dat iMovie een filmpje exporteert?
quote:
Ik had meer gelijk met mijn Almost LAPOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |