Écht multitasking is niet mogelijk. Op mijn HTC Desire (Android) kan ik op internet naar een webpagina gaan en de applicatie klein maken. Daarna een spelletje spelen en deze ook kleiner maken. Als ik dan terugkeer naar de browser dan is de webpagina geladen. Wat de iPhone doet is de huidige state onthouden wanneer je de applicatie kleiner maakt. Als bijvoorbeeld je webpagina voor 20% is geladen en je maakt de applicatie kleiner en na een uur weer actief, is je webpagina nog steeds voor 20% geladen. Met andere woorden: Applicaties kunnen niet op de achtergrond actief draaien (behalve apps van Apple zelf).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het scherm? Tevens is multi-tasken gewoon mogelijk.
Andy!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef Andyy het volgende:
AMOLED maakt kleuren mooier dan ze zijn, heldere kleuren geven ze helderder weer en kunnen niet eens echte grijswaarden tonen
Voor een gemiddelde consument ziet het er leuker uit maar op het IPS scherm zijn kleuren zoals ze door de makers ervan bedoelt zijn.
Zeker teleurstellend.....ik verlang terug naar mijn Pocketline swing DIE had pas mooie kleurenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:44 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Écht multitasking is niet mogelijk. Op mijn HTC Desire (Android) kan ik op internet naar een webpagina gaan en de applicatie klein maken. Daarna een spelletje spelen en deze ook kleiner maken. Als ik dan terugkeer naar de browser dan is de webpagina geladen. Wat de iPhone doet is de huidige state onthouden wanneer je de applicatie kleiner maakt. Als bijvoorbeeld je webpagina voor 20% is geladen en je maakt de applicatie kleiner en na een uur weer actief, is je webpagina nog steeds voor 20% geladen. Met andere woorden: Applicaties kunnen niet op de achtergrond actief draaien (behalve apps van Apple zelf).
Het scherm heeft een hoge resolutie en hoge dichtheid van pixels maar de kleuren zijn erg dof en teleurstellend.
Lees het topic eens door, droeftoeter.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Tomzzz het volgende:
Zijn er ook nog mensen die wat nuttigs te melden hebbe, dan hij is duur of hij is lelijk?
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef Andyy het volgende:
AMOLED maakt kleuren mooier dan ze zijn, heldere kleuren geven ze helderder weer en kunnen niet eens echte grijswaarden tonen
Voor een gemiddelde consument ziet het er leuker uit maar op het IPS scherm zijn kleuren zoals ze door de makers ervan bedoelt zijn.
Ik zou eens naar de opticien gaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:41 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat het minder mooi is dan Super AMOLED
Vanaf 3:09![]()
neequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Tomzzz het volgende:
Zijn er ook nog mensen die wat nuttigs te melden hebbe, dan hij is duur of hij is lelijk?
Technisch inferieur aan andere 'slimme telefoons', gesloten systeem en dergelijke.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Tomzzz het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou eens naar de opticien gaan.
Ga me nou niet vertellen dat het "de bedoeling van de makers" is dat het er allemaal nogal grijs uitziet (kijk vooral naar de heg en de houten vloer).
Of nee, het ligt vast aan de camera waarmee het opgenomen is
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En op een AMOLED scherm een foto of film kijken is net als naar een 5 sterren restaurant gaan en er zelf zout of peper op gooien
Plaatje van jou is AMOLED, niet Super AMOLED zoals in mijn filmpje van de Galaxy Squote:
Super amoled (wat een kutnaam trouwens, super ervoor zetten, alsof die dan beter isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:28 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Plaatje van jou is AMOLED, niet Super AMOLED zoals in mijn filmpje van de Galaxy S
Tevens, wat een bullshit vergelijking.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Super amoled (wat een kutnaam trouwens, super ervoor zetten, alsof die dan beter is) is gewoon superoverdreven satureren, zodat alle kleuren nep lijken, maar wel zodanig dat alle fanbois het mooi vinden
Jij weet duidelijk niet hoe een iPhone werkt, dus hou alsjeblieft je mond.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:44 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Écht multitasking is niet mogelijk. Op mijn HTC Desire (Android) kan ik op internet naar een webpagina gaan en de applicatie klein maken. Daarna een spelletje spelen en deze ook kleiner maken. Als ik dan terugkeer naar de browser dan is de webpagina geladen. Wat de iPhone doet is de huidige state onthouden wanneer je de applicatie kleiner maakt. Als bijvoorbeeld je webpagina voor 20% is geladen en je maakt de applicatie kleiner en na een uur weer actief, is je webpagina nog steeds voor 20% geladen. Met andere woorden: Applicaties kunnen niet op de achtergrond actief draaien (behalve apps van Apple zelf).
Het scherm heeft een hoge resolutie en hoge dichtheid van pixels maar de kleuren zijn erg dof en teleurstellend.
Helemaal niet. Super AMOLED is echt wel een flinke stap beter dan normale AMOLED. Daarnaast hoef je geen grafisch werk te doen op je telefoon, dus zeur niet zo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Super amoled (wat een kutnaam trouwens, super ervoor zetten, alsof die dan beter is) is gewoon superoverdreven satureren, zodat alle kleuren nep lijken, maar wel zodanig dat alle fanbois het mooi vinden
Dan verdien jij wel erg weinig....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
730 euro voor een telefoonIn 730 jaar nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |