Q.F.T.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:38 schreef kikoooooo het volgende:
Dit topic is een beetje dit idee:
Ik smeer mezelf in met stront, en ga dan hier een topic openen dat ik stink
TS, wat ben jij dom
En over een tijdje is Android vele malen verder ontwikkeld dan dat iOS van de iPhone.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:48 schreef Merkie het volgende:
De voornaamste reden dat ik geen iPhone heb is omdat hij niet normaal verkocht wordt en er daardoor weinig concurrentie in de prijzen is. De providers slaan je om de oren met aanbiedingen voor de HTC Desire en Samsung Galaxy S. De iPhone is alleen met T-Mobile verkrijgbaar en de abonnementen zijn relatief duur.
Daarom staat mijn Android toestel hier te verstoffenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:32 schreef LePoo het volgende:
[..]
En over een tijdje is Android vele malen verder ontwikkeld dan dat iOS van de iPhone.
Maar de meeste kopen dan ook alleen de iPhone, simpelweg omdat het een iPhone is.
Laat ze iOS en Android naast elkaar zien, en ik denk dat 75% zal kiezen voor Android.
Laat ik nou net pas geleden nog m'n HTC Desire doorverkocht hebben...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:32 schreef LePoo het volgende:
[..]
En over een tijdje is Android vele malen verder ontwikkeld dan dat iOS van de iPhone.
Maar de meeste kopen dan ook alleen de iPhone, simpelweg omdat het een iPhone is.
Laat ze iOS en Android naast elkaar zien, en ik denk dat 75% zal kiezen voor Android.
Android is dan ook niet voor beginners.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
Daarom staat mijn Android toestel hier te verstoffen
Android werkt kut, is kut en blijft kut.
Leg uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
Daarom staat mijn Android toestel hier te verstoffen
Android werkt kut, is kut en blijft kut.
Kennelijk niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef mdnz44 het volgende:
Ik dacht dat die deadgrip alleen in Amerika was omdat hun van die paupernetwerken hebben?
Mij een beginner noemenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef LePoo het volgende:
[..]
Android is dan ook niet voor beginners.
Ga jij maar lekker terug naar je iPhone hoor.
Wat is er mis met het scherm? Tevens is multi-tasken gewoon mogelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:17 schreef wazoomie het volgende:
Altijd dat gezeur dat iPhone gebruiksvriendelijker zou zijn dan Android, terwijl je eerst een hele nacht moet sleutelen aan je iPhone om 'm gejailbreakt te krijgen zodat je er precies mee kan wat je ook met Android kunt.
Het wereldwijde marktaandeel van Android en iOS in 2009 was nog 1,8% tegen 13%, nu is dat 17,2% tegen 14,2%. Android is op alle fronten beter dan iOS.
Apple![]()
iOS![]()
Jailbreaken![]()
Geen Flash![]()
Geen multitasking![]()
Retina-display![]()
Android
Volledig Flash-support![]()
USB-Tethering
Multitasking![]()
Gratis (en gratis updates)
Dat het minder mooi is dan Super AMOLEDquote:
Na 5 jaar ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het scherm? Tevens is multi-tasken gewoon mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |