Q.F.T.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:38 schreef kikoooooo het volgende:
Dit topic is een beetje dit idee:
Ik smeer mezelf in met stront, en ga dan hier een topic openen dat ik stink
TS, wat ben jij dom
En over een tijdje is Android vele malen verder ontwikkeld dan dat iOS van de iPhone.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:48 schreef Merkie het volgende:
De voornaamste reden dat ik geen iPhone heb is omdat hij niet normaal verkocht wordt en er daardoor weinig concurrentie in de prijzen is. De providers slaan je om de oren met aanbiedingen voor de HTC Desire en Samsung Galaxy S. De iPhone is alleen met T-Mobile verkrijgbaar en de abonnementen zijn relatief duur.
Daarom staat mijn Android toestel hier te verstoffenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:32 schreef LePoo het volgende:
[..]
En over een tijdje is Android vele malen verder ontwikkeld dan dat iOS van de iPhone.
Maar de meeste kopen dan ook alleen de iPhone, simpelweg omdat het een iPhone is.
Laat ze iOS en Android naast elkaar zien, en ik denk dat 75% zal kiezen voor Android.
Laat ik nou net pas geleden nog m'n HTC Desire doorverkocht hebben...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:32 schreef LePoo het volgende:
[..]
En over een tijdje is Android vele malen verder ontwikkeld dan dat iOS van de iPhone.
Maar de meeste kopen dan ook alleen de iPhone, simpelweg omdat het een iPhone is.
Laat ze iOS en Android naast elkaar zien, en ik denk dat 75% zal kiezen voor Android.
Android is dan ook niet voor beginners.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
Daarom staat mijn Android toestel hier te verstoffen
Android werkt kut, is kut en blijft kut.
Leg uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
Daarom staat mijn Android toestel hier te verstoffen
Android werkt kut, is kut en blijft kut.
Kennelijk niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef mdnz44 het volgende:
Ik dacht dat die deadgrip alleen in Amerika was omdat hun van die paupernetwerken hebben?
Mij een beginner noemenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef LePoo het volgende:
[..]
Android is dan ook niet voor beginners.
Ga jij maar lekker terug naar je iPhone hoor.
Wat is er mis met het scherm? Tevens is multi-tasken gewoon mogelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:17 schreef wazoomie het volgende:
Altijd dat gezeur dat iPhone gebruiksvriendelijker zou zijn dan Android, terwijl je eerst een hele nacht moet sleutelen aan je iPhone om 'm gejailbreakt te krijgen zodat je er precies mee kan wat je ook met Android kunt.
Het wereldwijde marktaandeel van Android en iOS in 2009 was nog 1,8% tegen 13%, nu is dat 17,2% tegen 14,2%. Android is op alle fronten beter dan iOS.
Apple![]()
iOS![]()
Jailbreaken![]()
Geen Flash![]()
Geen multitasking![]()
Retina-display![]()
Android
Volledig Flash-support![]()
USB-Tethering
Multitasking![]()
Gratis (en gratis updates)
Dat het minder mooi is dan Super AMOLEDquote:
Na 5 jaar ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het scherm? Tevens is multi-tasken gewoon mogelijk.
Écht multitasking is niet mogelijk. Op mijn HTC Desire (Android) kan ik op internet naar een webpagina gaan en de applicatie klein maken. Daarna een spelletje spelen en deze ook kleiner maken. Als ik dan terugkeer naar de browser dan is de webpagina geladen. Wat de iPhone doet is de huidige state onthouden wanneer je de applicatie kleiner maakt. Als bijvoorbeeld je webpagina voor 20% is geladen en je maakt de applicatie kleiner en na een uur weer actief, is je webpagina nog steeds voor 20% geladen. Met andere woorden: Applicaties kunnen niet op de achtergrond actief draaien (behalve apps van Apple zelf).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het scherm? Tevens is multi-tasken gewoon mogelijk.
Andy!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef Andyy het volgende:
AMOLED maakt kleuren mooier dan ze zijn, heldere kleuren geven ze helderder weer en kunnen niet eens echte grijswaarden tonen
Voor een gemiddelde consument ziet het er leuker uit maar op het IPS scherm zijn kleuren zoals ze door de makers ervan bedoelt zijn.
Zeker teleurstellend.....ik verlang terug naar mijn Pocketline swing DIE had pas mooie kleurenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:44 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Écht multitasking is niet mogelijk. Op mijn HTC Desire (Android) kan ik op internet naar een webpagina gaan en de applicatie klein maken. Daarna een spelletje spelen en deze ook kleiner maken. Als ik dan terugkeer naar de browser dan is de webpagina geladen. Wat de iPhone doet is de huidige state onthouden wanneer je de applicatie kleiner maakt. Als bijvoorbeeld je webpagina voor 20% is geladen en je maakt de applicatie kleiner en na een uur weer actief, is je webpagina nog steeds voor 20% geladen. Met andere woorden: Applicaties kunnen niet op de achtergrond actief draaien (behalve apps van Apple zelf).
Het scherm heeft een hoge resolutie en hoge dichtheid van pixels maar de kleuren zijn erg dof en teleurstellend.
Lees het topic eens door, droeftoeter.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Tomzzz het volgende:
Zijn er ook nog mensen die wat nuttigs te melden hebbe, dan hij is duur of hij is lelijk?
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef Andyy het volgende:
AMOLED maakt kleuren mooier dan ze zijn, heldere kleuren geven ze helderder weer en kunnen niet eens echte grijswaarden tonen
Voor een gemiddelde consument ziet het er leuker uit maar op het IPS scherm zijn kleuren zoals ze door de makers ervan bedoelt zijn.
Ik zou eens naar de opticien gaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:41 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat het minder mooi is dan Super AMOLED
Vanaf 3:09![]()
neequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Tomzzz het volgende:
Zijn er ook nog mensen die wat nuttigs te melden hebbe, dan hij is duur of hij is lelijk?
Technisch inferieur aan andere 'slimme telefoons', gesloten systeem en dergelijke.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Tomzzz het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou eens naar de opticien gaan.
Ga me nou niet vertellen dat het "de bedoeling van de makers" is dat het er allemaal nogal grijs uitziet (kijk vooral naar de heg en de houten vloer).
Of nee, het ligt vast aan de camera waarmee het opgenomen is
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En op een AMOLED scherm een foto of film kijken is net als naar een 5 sterren restaurant gaan en er zelf zout of peper op gooien
Plaatje van jou is AMOLED, niet Super AMOLED zoals in mijn filmpje van de Galaxy Squote:
Super amoled (wat een kutnaam trouwens, super ervoor zetten, alsof die dan beter isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:28 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Plaatje van jou is AMOLED, niet Super AMOLED zoals in mijn filmpje van de Galaxy S
Tevens, wat een bullshit vergelijking.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Super amoled (wat een kutnaam trouwens, super ervoor zetten, alsof die dan beter is) is gewoon superoverdreven satureren, zodat alle kleuren nep lijken, maar wel zodanig dat alle fanbois het mooi vinden
Jij weet duidelijk niet hoe een iPhone werkt, dus hou alsjeblieft je mond.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:44 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Écht multitasking is niet mogelijk. Op mijn HTC Desire (Android) kan ik op internet naar een webpagina gaan en de applicatie klein maken. Daarna een spelletje spelen en deze ook kleiner maken. Als ik dan terugkeer naar de browser dan is de webpagina geladen. Wat de iPhone doet is de huidige state onthouden wanneer je de applicatie kleiner maakt. Als bijvoorbeeld je webpagina voor 20% is geladen en je maakt de applicatie kleiner en na een uur weer actief, is je webpagina nog steeds voor 20% geladen. Met andere woorden: Applicaties kunnen niet op de achtergrond actief draaien (behalve apps van Apple zelf).
Het scherm heeft een hoge resolutie en hoge dichtheid van pixels maar de kleuren zijn erg dof en teleurstellend.
Helemaal niet. Super AMOLED is echt wel een flinke stap beter dan normale AMOLED. Daarnaast hoef je geen grafisch werk te doen op je telefoon, dus zeur niet zo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Super amoled (wat een kutnaam trouwens, super ervoor zetten, alsof die dan beter is) is gewoon superoverdreven satureren, zodat alle kleuren nep lijken, maar wel zodanig dat alle fanbois het mooi vinden
Dan verdien jij wel erg weinig....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
730 euro voor een telefoonIn 730 jaar nog niet
Zelfde verhaal met die pauper oordopjes en muziekspelers die je muziek 3x zoveel bass geven. Er klopt geen reet van maar volgens de debielen hebben ze "betere geluidskwaliteit dan een iPhone", puur omdat ze meer bass horen terwijl dat in het oorspronkelijke nummer helemaal niet voorkomtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:33 schreef pietbier het volgende:
Whoei, gelijk duidelijk waarom Canon zo goed verkoopt met die pauperfototoestelletjes van ze. Kleuren hoog in de verzadiging gooien en mensen kopen het want hoe mooier de kleurtjes hoe beter. Of de realiteit nou anders is, dat boeit niet. Een vakantiefoto van egmond aan zee heeft ineens een strakblauwe hemel, heerlijk zachtgeel zand en prachtig azuurblauw water.
Mongolen welke samsung adoreren mogen van mij lekker zichzelf verzadigen.
Niet echt hetzelfdequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zelfde verhaal met die pauper oordopjes en muziekspelers die je muziek 3x zoveel bass geven. Er klopt geen reet van maar volgens de debielen hebben ze "betere geluidskwaliteit dan een iPhone", puur omdat ze meer bass horen terwijl dat in het oorspronkelijke nummer helemaal niet voorkomt.
Het verschil is dat je bij muziek luistert naar muziek die bedoeld is om op een bepaalde manier weergeven te worden. Bij een telefoon kijk je meestal alleen maar tegen user interface-elementen aan, en dan is het niet zo belangrijk of de kleuren "juist" zijn. Daarnaast vind ik vervorming van geluid erger dan vervorming van beeldquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ongeveer hetzelfde idee.
Niet als je naar films of foto's kijkt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het verschil is dat je bij muziek luistert naar muziek die bedoeld is om op een bepaalde manier weergeven te worden. Bij een telefoon kijk je meestal alleen maar tegen user interface-elementen aan, en dan is het niet zo belangrijk of de kleuren "juist" zijn. Daarnaast vind ik vervorming van geluid erger dan vervorming van beeld.
Precies, maar leg dat een leek eens uit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
Niet als je naar films of foto's kijkt.
Ga bij 10 willekeurige naar mensen en speel dezelfde film als. Deze film zal er bij alle 10 de mensen heel anders uit zien qua kleuren. Zo ook bij telefoons. Niets nieuws.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
Niet als je naar films of foto's kijkt.
Dit is echt bullshitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:05 schreef pietbier het volgende:
Via ebay kun je heel goedkoop een betere kloon kopen van een iPhone.
Ga eens bij 10 echte fotografen langs en bekijk 1 dezelfde foto op hun systeem. Deze foto zal bij alle 10 de mensen gelijk zijn qua kleurenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ga bij 10 willekeurige naar mensen en speel dezelfde film als. Deze film zal er bij alle 10 de mensen heel anders uit zien qua kleuren. Zo ook bij telefoons. Niets nieuws.
Hoeveel consumenten die een Galaxy S of iPhone kopen zijn fotografen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:13 schreef pietbier het volgende:
[..]
Ga eens bij 10 echte fotografen langs en bekijk 1 dezelfde foto op hun systeem. Deze foto zal bij alle 10 de mensen gelijk zijn qua kleuren
Grafisch is Apple daarnaast siewosie beter onderbouwd. Zelfs de iPhone is qua kleurweergave beter ingesteld dan een computer van Acer of Dell of noem ze maar op.
Troll? je schoonmoeder is hier niet hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:09 schreef Merkie het volgende:
Dit is echt bullshit. Troll, ga weg.
Zie mijn tagquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoeveel consumenten die een Galaxy S of iPhone kopen zijn fotografen?
Daar gaat het niet om. Je gooit zelf een manke vergelijking neer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoeveel consumenten die een Galaxy S of iPhone kopen zijn fotografen?
Die telefoons zijn bagger man. Slecht scherm, lage resolutie, processor uit 1998, Chinese software, prulkwaliteit. Totaal niet te vergelijken. Dat je dit nog serieus als alternatief noemt voor een telefoon die de iPhone qua hardware op veel fronten de baas is, en ook qua software niet of nauwelijks onderdoet voor iOS. Serieus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:15 schreef pietbier het volgende:
[..]
Troll? je schoonmoeder is hier niet hoor.
Zelfs met 2 simkaarten erin en tegelijk beide kaarten actief.
Kosten nog geen 100 eipo. En werken daarnaast ook nog eens goed, het is gewoon materiaal wat uit die loempialanden komt waar ook die andere shit vandaan komt....
Als je gewoon nadenkt in plaats van je emotie de baas te laten worden, zie je dat het inderdaad een grap is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die telefoons zijn bagger man. Slecht scherm, lage resolutie, processor uit 1998, Chinese software, prulkwaliteit. Totaal niet te vergelijken. Dat je dit nog serieus als alternatief noemt voor een telefoon die de iPhone qua hardware op veel fronten de baas is, en ook qua software niet of nauwelijks onderdoet voor iOS. Serieus.
Samsuck, daar heb je zeker hard over nagedacht.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:22 schreef pietbier het volgende:
[..]
Als je gewoon nadenkt in plaats van je emotie de baas te laten worden, zie je dat het inderdaad een grap is.
Ik haal de goede punten aan van een kuttelefoon. Jij ook met de samsuck en een ander ook met de iPhone.
Alleen de pluspunten van de Samsuck welke hier aangehaald worden, zoals het scherm en de kleurweergave ervan, raken kant noch wal en vandaar dus de chinees.
Als ik jouw hersenen had, had dat zeker gemoeten ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Samsuck, daar heb je zeker hard over nagedacht.
Ad hominem doet het altijd goed.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:25 schreef pietbier het volgende:
[..]
Als ik jouw hersenen had, had dat zeker gemoeten ja.
Nu kwam het in een opwelling.
Goeden excuses ook.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:26 schreef pietbier het volgende:
ja op de man ja, moet kunnen met een jenevertje op...
Vanaf mijn Android phone!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:26 schreef retorbrapi het volgende:
Joepie met z'n allen op vrijdagnacht in het iPhone KLB topic.
Ik hoef mij nergens voor te excuseren.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:32 schreef Lexjuuuh het volgende:
Koop een bumper, problem solved, o ja: 700+ euro uitgeven voor een telefoon, wat een mongool ben je dan
Dat heb je ook maar ergens gehoordquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zelfde verhaal met die pauper oordopjes en muziekspelers die je muziek 3x zoveel bass geven. Er klopt geen reet van maar volgens de debielen hebben ze "betere geluidskwaliteit dan een iPhone", puur omdat ze meer bass horen terwijl dat in het oorspronkelijke nummer helemaal niet voorkomt.
Jammer genoeg doet KPN er 2 maanden over om een lullig unlock codetje te sturenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:28 schreef SpookY22 het volgende:
Ga naar een fatsoenlijk netwerk.....nergens last van bij KPN
Harman/Kardonquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat heb je ook maar ergens gehoordEr zit een flink verschil tussen random lage tonen en lage tonen waar het hoort. Die laatste hebben de meeste DACs van Apple ook niet. Maar ik heb nooit met goede oordopjes naar ene iPhone4 geluisterd, dus dat kan ik niet beoordelen. De 3GS zat er nog flink naast bij lage tonen.
Edit: neit dat de DACs van HTC zo spectaculair zijn hoor, het is en blijft een telefoon en geen Harman/kardon versterker natuurlijk. Maar ga de iPhone nou niet liggen ophemelen..
Klopt, beetje te populair geworden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Harman/KardonDat merk is allang niet meer wat het geweest is. Ziet er leuk uit maar daar is het dan ook wel mee gezegd.
Ik heb na anderhalf jaar nog steeds geen unlockcode gehad voor mijn SonyEricsson-telefoonquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:55 schreef Ferb het volgende:
[..]
Jammer genoeg doet KPN er 2 maanden over om een lullig unlock codetje te sturen
Heb je ergens gelijk in maar ik denk toch dat we het er over eens zijn dat uit het gemiddelde Harman/Kardon setje beter geluid komt dan uit de gemiddelde smartphone.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Harman/KardonDat merk is allang niet meer wat het geweest is. Ziet er leuk uit maar daar is het dan ook wel mee gezegd.
Uiteraard. Maar dat komt uit de goedkoopste Akai versterker ook.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb je ergens gelijk in maar ik denk toch dat we het er over eens zijn dat uit het gemiddelde Harman/Kardon setje beter geluid komt dan uit de gemiddelde smartphone.
De frequency response van de 3GS is anders bijna flawless:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat heb je ook maar ergens gehoordEr zit een flink verschil tussen random lage tonen en lage tonen waar het hoort. Die laatste hebben de meeste DACs van Apple ook niet. Maar ik heb nooit met goede oordopjes naar ene iPhone4 geluisterd, dus dat kan ik niet beoordelen. De 3GS zat er nog flink naast bij lage tonen.
Edit: neit dat de DACs van HTC zo spectaculair zijn hoor, het is en blijft een telefoon en geen Harman/kardon versterker natuurlijk. Maar ga de iPhone nou niet liggen ophemelen..
Dus het klinkt ook ontzettend goed?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
De frequency response van de 3GS is anders bijna flawless:
[ afbeelding ]
De iPhone heeft echt uitstekende geluidskwaliteit, daar is moeilijk aan te tippen.
Als je goede oordopjes hebt, ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus het klinkt ook ontzettend goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |