Vrouwen sowiesoquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:08 schreef BlackLining het volgende:
Zyn met een griekse ij typen
Je telefoon in het Nederlands instellen
Nee. Ze zeurtquote:
Daalt? In welke dimensie leef jij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[..]
En ondertussen daalt de verkoop van iPhones vrolijk verder
Zijn buurman is een groen robotje denk ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Daalt? In welke dimensie leef jij?
Mijn buurman is een typische Prius rijder die nooit een smartphone zal aanraken. Want dat is slecht voor het mileuquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zijn buurman is een groen robotje denk ik
Waar baseer jij dat op?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:06 schreef BlackLining het volgende:
Sorry, ik zei het verkeerd. De groei neemt af, terwijl de groei van met name Android sterk toeneemt. Of wilde jij beweren dat het martkaandeel van de iPhone ook met 886% is gegroeid zoals bij de vrienden van Google?
Priusquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mijn buurman is een typische Prius rijder die nooit een smartphone zal aanraken. Want dat is slecht voor het mileu
Dus ergens heb je wel gelijk dat het een groen geïndoctrineerd robotje is.
Waar slaat dit op? Dat is gewoon niet waarquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op?![]()
Het marktaandeel van iOS is nog steeds groter als google hoor, pas in 2012 streeft android iOS voorbij waarschijnlijk.. Maar dat is ook appels met peren vergelijken want voor 1 iPhone koop je 2 android toestellen.
De groei neemt af?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:06 schreef BlackLining het volgende:
Sorry, ik zei het verkeerd. De groei neemt af, terwijl de groei van met name Android sterk toeneemt. Of wilde jij beweren dat het martkaandeel van de iPhone ook met 886% is gegroeid zoals bij de vrienden van Google?
Galaxy S, was dat nou die linker of die rechter?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:28 schreef Djeez het volgende:
iPhoneOvergehypete kutfoon. Een echte baas danst niet naar de pijpen van Steve Jobs, maar heeft een Android. Liefst een Galaxy S, wat een bazending
De linker, want die heeft een zwarte achtergrond omdat als je een witte achtergrond hebt dat oh zo zuinige amoled 400% meer stroom gebruikt als lcd met witte achtergrondquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:41 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Galaxy S, was dat nou die linker of die rechter?
[ afbeelding ].
Een debiel als jij met een Andriod toestel moet zo ongeveer de grootste anti-reclame ooit zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:28 schreef Djeez het volgende:
iPhoneOvergehypete kutfoon. Een echte baas danst niet naar de pijpen van Steve Jobs, maar heeft een Android. Liefst een Galaxy S, wat een bazending
Stond een grafiekje op iPhoneclub.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:28 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Dat is gewoon niet waar
http://tech.fortune.cnn.c(...)roid-activationsday/
http://www.canalys.com/pr/2010/r2010081.html
http://tweakers.net/nieuw(...)nden-verdubbeld.html
Ben je jaloers met je LG Cookie?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een debiel als jij met een Andriod toestel moet zo ongeveer de grootste anti-reclame ooit zijn.
Ik neem aan dat je hiermee de iPhone bedoelt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:12 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
ze hebben veel gemeen; kut batterij duur, overhyped.
iPhone heeft geen kut batterij duur.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:12 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
ze hebben veel gemeen; kut batterij duur, overhyped.
iPhone 4 in het midden, Samsung super amobagger rechtsquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De linker, want die heeft een zwarte achtergrond omdat als je een witte achtergrond hebt dat oh zo zuinige amoled 400% meer stroom gebruikt als lcd met witte achtergrond
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:14 schreef Andyy het volgende:
[..]
iPhone 4 in het midden, Samsung super amobagger rechts
[ afbeelding ]![]()
Wat wil je multitasken op een telefoon dan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Smartphones uit 2010 die nog steeds niet kunnen multitasken
Okee, de vormgeving lijkt keiveel op een iPhone. Maar aan de andere kant zien veel touchscreen telefoons met een dergelijk groot scherm er zo uit. Die rand maakt het zo vergelijkbaar en dat is jammer maar geen probleem. Verder zie je nu het applicatiemenu van de Galaxy terwijl het home scherm er anders uit ziet. Gelijkenissen of niet, de Galaxy heeft in veel mindere mate last van de death grip (je moet hem dan op onnatuurlijke wijze vasthouden) dan de iPhone.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:41 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Galaxy S, was dat nou die linker of die rechter?
[ afbeelding ].
Omdat android goedkoper.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:43 schreef Justinn het volgende:
[..]
Feit blijft dat Apple tot aan het begin van 2010 een zeer sterk marktaandeel had en dat het nu begint af te nemen omdat Android telefoons (van verschillende merken) zeer gewaagde concurrenten gaan worden.
Ik multitask zelfs op m'n c905. Als ik Opera mini aanzet, laat ik hem een zooi pagina's laden, terwijl hij die laadt start ik msn, druk op inloggen en terwijl msn aan het inloggen is ga ik weer naar de browser enz.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat wil je multitasken op een telefoon dan?
Ditquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Smartphones uit 2010 die nog steeds niet kunnen multitasken
Weet jij een site die traag laad? Bij mijn iPhone 4 zijn de pagina's al geladen voor ik op nieuwe pagina gedrukt hebquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik multitask zelfs op m'n c905. Als ik Opera mini aanzet, laat ik hem een zooi pagina's laden, terwijl hij die laadt start ik msn, druk op inloggen en terwijl msn aan het inloggen is ga ik weer naar de browser enz.
TomTom blijft bij mij gewoon aan staan als ik smsje stuurquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Of dat ik even een sms verstuur terwijl de navigatie aanstaat.
Op wifi misschien, 3G niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Weet jij een site die traag laad? Bij mijn iPhone 4 zijn de pagina's al geladen voor ik op nieuwe pagina gedrukt heb![]()
En msn was na 3 seconde aangemeld
Ik heb geen 3g want ik hou hem vastquote:
Dan ben je niet afgemeld geweest. Op de computer gaat het niet eens zo snelquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Weet jij een site die traag laad? Bij mijn iPhone 4 zijn de pagina's al geladen voor ik op nieuwe pagina gedrukt heb![]()
Ebuddy blijft altijd met msn verbonden zodat als paupers mij willen lastigvallen op msn ik een push message krijgquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan ben je niet afgemeld geweest. Op de computer gaat het niet eens zo snel.
Daarbij is het Hi-netwerk niet al te geweldig en zit je vaak zonder 3G.
Maar buiten dat, zo'n dure telefoon hoort dat gewoon te kunnen.
Ook als je een andere browser gebruikt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:54 schreef xyzyx het volgende:
Hij blijft gewoon doorladen hoor.. nog meer dingen die je niet zou kunnen met ios multitasken?
Bij mij zijn ze al geladen voordat ik mijn iPhone 4 ®™ aanraakquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daarbij is het Hi-netwerk niet al te geweldig en zit je vaak zonder 3G.
Waarom zou je een andere browser willen gebruiken? Volgens mij staat apple dat niet eens toe.. Maar als ze juist gecodeerd zijn kan het wel ja. Er zijn api's beschikbaar dat het programma op de achtergrond blijft draaien totdat hij klaar is met laden/downloaden en dan pas in saved state gaat..quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ook als je een andere browser gebruikt?
Oh Ja, kan je je telefoon normaal gebruiken als je met dat iMovie een filmpje exporteert?
quote:
Ik had meer gelijk met mijn Almost LAPOquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |