Die bumper lost het probleem wel op maar het maakt 'm zo lelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:28 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zit het met dat caseje dat je erbij kreeg dan??
Dit dus . had je maar niet zo een kloteding moeten kopenquote:Verwachte reacties: Apple, iPhone
, TS
, retorbrapi
, Troll
Is ook ondertussen wel ban-waardig m.i.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leuk die verwachte reacties, allemaal even lachen.
Om ervoor te zorgen dat paupers hem niet (kunnen) kopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waarom zijn die dingen ontiegelijk duur
vind ze er niet super uit zien ofzo
geen kutklacht , Apple is altijd klachtwaardig .quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef smegmanus het volgende:
Klagen terwijl dit al lang bekend is.
Kutklacht.
Precies, daarom zou ik er ook nooit 1 kopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:56 schreef ultrakiller het volgende:
[..]
geen kutklacht , Apple is altijd klachtwaardig .
Blij wezen dat je geen early adopter bent is natuurlijk opscheppenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:09 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Opscheppen met een veroudert telefoontje
Mag ik even klagen? Daar is Klaagbaak toch voor?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
Wat wil je met dit topic bereiken?
idd, wtfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Mag ik even klagen? Daar is Klaagbaak toch voor?
Ik vind het persoonlijk meer wtf dat jullie je laten trollen door de grootste troll op FOK!. Boeiend zeg.quote:
Ja maak het ding nog lomperquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:31 schreef Hyundai het volgende:
Moet je er een case om doen. Die kun je gratis krijgen, achterlijk gladiool.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maak het ding nog lomperKun je er meteen zo'n tasje bij gaan dragen (zoals de meeste gebruikers al doen):
[ afbeelding ]
Je bent ook gewoon achterlijk als je na al het nieuws over de deathgrip, zeker bij linkshandig gebruik, toch nog een iPhone 4 koopt. Sukkelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef retorbrapi het volgende:
Goed, TS heeft dus een iPhone 4. Met T-Mobile (tijdelijk). Mooi en leuk ding natuurlijk, het scherm is geweldig en vergeleken met m'n iPhone 3G is ie razendsnel, alleen.. DIE F*CKING DEATH GRIP! Serieus, ik ben linkshandig en ik hou 'm dus redelijk vaak in de death grip en dan zie ik m'n 3 streepjes gewoon naar 1 streepje gaan, en soms valt het bereik zelfs helemaal weg waardoor ik dus niet meer kan bellen of internetten! En daar betaal je dan 730 euro voor!![]()
Klacht: iPhone 4 death grip![]()
Verwachte reacties: Apple, iPhone
, TS
, retorbrapi
, Troll
Hahaha dat inderdaadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:44 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon achterlijk als je na al het nieuws over de deathgrip, zeker bij linkshandig gebruik, toch nog een iPhone 4 koopt. Sukkel
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef TimKuik het volgende:
Owjah, wel ff m'n smiley promoten: [ afbeelding ]
Tsja, als je erbij wilt horen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef panjaboy het volgende:
TS is zo dom een Iphone 4 te kopen na alle slecht berichten![]()
Doe dan gewoon htc of blackberry
Precies, want dat is bij de BlackBerry niet het geval.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, als je erbij wilt horen...En het leuke is dat echte kenners je als noob zullen bestempelen.
ik heb gewoon de bazentelefoon samsung d900-i want ik vind het namelijk geldverspilling om 730 euro voor een telefoon te betalen aangezien ik hem toch iedere dag wel een keer laat vallenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, als je erbij wilt horen...En het leuke is dat echte kenners je als noob zullen bestempelen.
Samsung d900quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef panjaboy het volgende:
[..]
ik heb gewoon de bazentelefoon samsung d900-i want ik vind het namelijk geldverspilling om 730 euro voor een telefoon te betalen aangezien ik hem toch iedere dag wel een keer laat vallen
haha ik zag er laatst nog 1 in zon grijperautomaat liggen, wou er bijna voor gaan spelen jeweettochquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Samsung d900
Eckte hebben nog een 3310 op zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |