Die bumper lost het probleem wel op maar het maakt 'm zo lelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:28 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zit het met dat caseje dat je erbij kreeg dan??
Dit dus . had je maar niet zo een kloteding moeten kopenquote:Verwachte reacties: Apple, iPhone
, TS
, retorbrapi
, Troll
Is ook ondertussen wel ban-waardig m.i.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leuk die verwachte reacties, allemaal even lachen.
Om ervoor te zorgen dat paupers hem niet (kunnen) kopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waarom zijn die dingen ontiegelijk duur
vind ze er niet super uit zien ofzo
geen kutklacht , Apple is altijd klachtwaardig .quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef smegmanus het volgende:
Klagen terwijl dit al lang bekend is.
Kutklacht.
Precies, daarom zou ik er ook nooit 1 kopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:56 schreef ultrakiller het volgende:
[..]
geen kutklacht , Apple is altijd klachtwaardig .
Blij wezen dat je geen early adopter bent is natuurlijk opscheppenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:09 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Opscheppen met een veroudert telefoontje
Mag ik even klagen? Daar is Klaagbaak toch voor?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
Wat wil je met dit topic bereiken?
idd, wtfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Mag ik even klagen? Daar is Klaagbaak toch voor?
Ik vind het persoonlijk meer wtf dat jullie je laten trollen door de grootste troll op FOK!. Boeiend zeg.quote:
Ja maak het ding nog lomperquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:31 schreef Hyundai het volgende:
Moet je er een case om doen. Die kun je gratis krijgen, achterlijk gladiool.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maak het ding nog lomperKun je er meteen zo'n tasje bij gaan dragen (zoals de meeste gebruikers al doen):
[ afbeelding ]
Je bent ook gewoon achterlijk als je na al het nieuws over de deathgrip, zeker bij linkshandig gebruik, toch nog een iPhone 4 koopt. Sukkelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef retorbrapi het volgende:
Goed, TS heeft dus een iPhone 4. Met T-Mobile (tijdelijk). Mooi en leuk ding natuurlijk, het scherm is geweldig en vergeleken met m'n iPhone 3G is ie razendsnel, alleen.. DIE F*CKING DEATH GRIP! Serieus, ik ben linkshandig en ik hou 'm dus redelijk vaak in de death grip en dan zie ik m'n 3 streepjes gewoon naar 1 streepje gaan, en soms valt het bereik zelfs helemaal weg waardoor ik dus niet meer kan bellen of internetten! En daar betaal je dan 730 euro voor!![]()
Klacht: iPhone 4 death grip![]()
Verwachte reacties: Apple, iPhone
, TS
, retorbrapi
, Troll
Hahaha dat inderdaadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:44 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon achterlijk als je na al het nieuws over de deathgrip, zeker bij linkshandig gebruik, toch nog een iPhone 4 koopt. Sukkel
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef TimKuik het volgende:
Owjah, wel ff m'n smiley promoten: [ afbeelding ]
Tsja, als je erbij wilt horen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef panjaboy het volgende:
TS is zo dom een Iphone 4 te kopen na alle slecht berichten![]()
Doe dan gewoon htc of blackberry
Precies, want dat is bij de BlackBerry niet het geval.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, als je erbij wilt horen...En het leuke is dat echte kenners je als noob zullen bestempelen.
ik heb gewoon de bazentelefoon samsung d900-i want ik vind het namelijk geldverspilling om 730 euro voor een telefoon te betalen aangezien ik hem toch iedere dag wel een keer laat vallenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, als je erbij wilt horen...En het leuke is dat echte kenners je als noob zullen bestempelen.
Samsung d900quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef panjaboy het volgende:
[..]
ik heb gewoon de bazentelefoon samsung d900-i want ik vind het namelijk geldverspilling om 730 euro voor een telefoon te betalen aangezien ik hem toch iedere dag wel een keer laat vallen
haha ik zag er laatst nog 1 in zon grijperautomaat liggen, wou er bijna voor gaan spelen jeweettochquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Samsung d900
Eckte hebben nog een 3310 op zak.
Whaha je hebt er dus echt last van? Rofl.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:04 schreef retorbrapi het volgende:
Tuurlijk heb ik 'm alsnog gekocht, ondanks de death grip is het wel gewoon een tof apparaatje. Zou echt niks anders willen hebben.
Alsof ik nooit negatief over Apple ben. Zij weten het soms ook op te fokken: iPhone 3G icm iOS 4, films/series nog steeds niet in Nederlandse iTunes Store, slechte kwaliteit plastic MacBooks, geen camera op iPad, etc.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:37 schreef Ireyon het volgende:
Holy Shit. retorbrapi die negatief is over Apple/iPhone. Dit gaat in m'n bookmarks.
Het zal ook deels liggen aan het slechte netwerk van T-Mobile, binnenkort heb ik Vodafone even kijken of dat beter is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:04 schreef Andyy het volgende:
Ik gebruik beide handen voor m'n mobiel, en het bereik valt inderdaad verdomd vaak weg
Misschien werkt het KPN netwerk beter
Fixedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef retorbrapi het volgende:
Goed, TS heeft dus een iPhone 4. Met T-Mobile (tijdelijk). Mooi en leuk ding natuurlijk, het scherm is geweldig en vergeleken met m'n iPhone 3G is ie razendsnel, alleen.. DIE F*CKING aai-foon DEATH GRIP! Serieus, ik ben linkshandig en ik hou 'm dus redelijk vaak in de death grip en dan zie ik m'n 3 streepjes gewoon naar 1 streepje gaan, en soms valt het bereik zelfs helemaal weg waardoor ik dus niet meer kan bellen of internetten! En daar betaal je dan 730 euro voor!![]()
Klacht: iPhone 4 death grip![]()
Verwachte reacties: Apple, iPhone
, TS
, retorbrapi
, Troll
Androidquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:23 schreef exile79 het volgende:
Apple, iPhone
, TS
, retorbrapi
, Troll
![]()
Android, Samsung Galaxy S
, iets tegenovergesteld van retorbrapi
, idem Troll
.
Laatste twee termen van TS niet begrijpen
Als je van applicatie versplintering houdt.quote:
waarom? straling?quote:
Inmiddels denk ik dat het T-mobile netwerk beter bereik is en sneller is dan elk ander 3G netwerk in Nederland. De grote hoeveelheid iPhone gebruikers heeft hier wel voor gezorgd. Wellicht is het bereik met Vodaphone voor je 2G connectie groter, maar verwacht geen wonderen van 3Gquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het zal ook deels liggen aan het slechte netwerk van T-Mobile, binnenkort heb ik Vodafone even kijken of dat beter is.
Het gaat om geleiding, misschien heb je droge niet-zure en dus niet geleidende handen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef saschamurano het volgende:
Ik kan de deathgrip niet nabootsen? Ik blijf gewoon 5 streepjes houden?
Je moet natuurlijk wel een echte iPhone 4 hebben, en niet zo'n chinees namaak ding dat AP gebruikt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef saschamurano het volgende:
Ik kan de deathgrip niet nabootsen? Ik blijf gewoon 5 streepjes houden?
Wat leuk, een applicatie die laat zien hoeveel streepjes je hebt, maar dan omgekeerdquote:
Net of het mij ook ene flikker scheelt hoeveel straling dat kutmobieltje uitzendt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat leuk, een applicatie die laat zien hoeveel streepjes je hebt, maar dan omgekeerd.
Sinds wanneer is deze kneus mod?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Samsung d900
Eckte hebben nog een 3310 op zak.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:24 schreef Stekelbees het volgende:
2% van de miljoenen verkochte iphones heeft daar last van.
Zeik niet, stel jaloerse knurften. Ga werken zodat je er ook een kan betalen.
Ik kan leukere dingen doen met 700 euro. Zoals een Sony Ericsson Xperia X10 halen en dan nog 250 over hebben om naar de hoeren te gaan ofzo, weet ik veel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:24 schreef Stekelbees het volgende:
2% van de miljoenen verkochte iphones heeft daar last van.
Zeik niet, stel jaloerse knurften. Ga werken zodat je er ook een kan betalen.
Zeg dat maar tegen die Apple fanbois op Tweakers die de iPhone 4 hebben gehaald voor 1000+ euro.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:59 schreef Merkie het volgende:
Hij is simlockvrij ¤630 hoor, niet ¤750.
In belgie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:59 schreef Merkie het volgende:
De 32GB niet. Tenzij je in Hong Kong woont.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:59 schreef Merkie het volgende:
Q.F.T.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:38 schreef kikoooooo het volgende:
Dit topic is een beetje dit idee:
Ik smeer mezelf in met stront, en ga dan hier een topic openen dat ik stink
TS, wat ben jij dom
En over een tijdje is Android vele malen verder ontwikkeld dan dat iOS van de iPhone.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:48 schreef Merkie het volgende:
De voornaamste reden dat ik geen iPhone heb is omdat hij niet normaal verkocht wordt en er daardoor weinig concurrentie in de prijzen is. De providers slaan je om de oren met aanbiedingen voor de HTC Desire en Samsung Galaxy S. De iPhone is alleen met T-Mobile verkrijgbaar en de abonnementen zijn relatief duur.
Daarom staat mijn Android toestel hier te verstoffenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:32 schreef LePoo het volgende:
[..]
En over een tijdje is Android vele malen verder ontwikkeld dan dat iOS van de iPhone.
Maar de meeste kopen dan ook alleen de iPhone, simpelweg omdat het een iPhone is.
Laat ze iOS en Android naast elkaar zien, en ik denk dat 75% zal kiezen voor Android.
Laat ik nou net pas geleden nog m'n HTC Desire doorverkocht hebben...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:32 schreef LePoo het volgende:
[..]
En over een tijdje is Android vele malen verder ontwikkeld dan dat iOS van de iPhone.
Maar de meeste kopen dan ook alleen de iPhone, simpelweg omdat het een iPhone is.
Laat ze iOS en Android naast elkaar zien, en ik denk dat 75% zal kiezen voor Android.
Android is dan ook niet voor beginners.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
Daarom staat mijn Android toestel hier te verstoffen
Android werkt kut, is kut en blijft kut.
Leg uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
Daarom staat mijn Android toestel hier te verstoffen
Android werkt kut, is kut en blijft kut.
Kennelijk niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef mdnz44 het volgende:
Ik dacht dat die deadgrip alleen in Amerika was omdat hun van die paupernetwerken hebben?
Mij een beginner noemenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef LePoo het volgende:
[..]
Android is dan ook niet voor beginners.
Ga jij maar lekker terug naar je iPhone hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |