quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
Hoe vet is dat?! Moby - Everytime you touch me
Zoals?? enlighten mequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef Bol_Wan het volgende:
1 September al, man wat komt er veel vets uit binnekort
nee, was gelukkig nog niet op, had er nog eentje achter liggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet, Timoer!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen zin in stelling geneuzel dus ff eigen muziek!
Gelukkig staan we nog in de plus, Timoer!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nee, was gelukkig nog niet op, had er nog eentje achter liggen
zo uit mijn hoofd, Joshua Radin, Interpol, Paul Smith, Weezer, Wombats dus, en nog een hoop waar ik even niet meer op komquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef Timo20 het volgende:
Zo,ff geen gelul pour moi: op itunes FM: Pet Shop Boys - Domino Dancing![]()
![]()
[..]
Zoals?? enlighten me!!
![]()
@ TT
![]()
Foo Fighters duurt ook niet al te lang meer, aan de twitterberichtjes te lezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zo uit mijn hoofd, Joshua Radin, Interpol, Paul Smith, Weezer, Wombats dus, en nog een hoop waar ik even niet meer op kom
Wij willen Marijke terug!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Tsjonge jonge laat die man toch even uitpraten?! Maar goed, alweer bijna 10 minuten gelul op de ether. Muziek graag!
QFTquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wij willen Marijke terug!Die heeft tenminste én humor én respect voor haar gasten...
daar irriteer me ook mateloos aan, de man zit al jaaaren in de politiek maar Sharid weet et beterquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Tsjonge jonge laat die man toch even uitpraten?! Maar goed, alweer bijna 10 minuten gelul op de ether. Muziek graag!
En daarom luister ik dus zelden na 22 uur nog naar 3FM.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Tenenkrommend. Echtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
daar irriteer me ook mateloos aan, de man zit al jaaaren in de politiek maar Sharid weet et beter
Meestal is het idd wel een vast tijdstip waarop ze beginnen te kletsen. Opzich kan je daar dan wel rekening mee houdenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef Bol_Wan het volgende:
gelukkig is dat gelul maar 1/4 van de uitzending ofzo, dus het is nog wel uit te houden, zeker met andere muziek binnen handbereik
Toch kijk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
borisz het is een HH van de Rijdende rechter + een erg matige afl.
quote:
Is goed, kom maar door!quote:
Zat ie ook niet een keer in de buurt van Den Helder? Daar word je niet vrolijk van. Maar ik denk dat er in de oostelijke helft van het land gewoon meer campings zijn, waardoor het kansberekeningstechnisch zo uitkomt. Of er heeft zich gewoon bijna niemand uit andere delen van het land aangemeld voor dit item, dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 06:43 schreef Cee het volgende:
Is het toeval of is die Campingtest voornamelijk gehouden op campings in 't Oosten des lands om een reden? Heb geen lijstje bijgehouden noch is mijn topografische kennis voldoende om precies te weten waar alles ligt dus 't is puur een insinuatie.
Wat een woorden weer op een woensdagochtend, ik ga douchen.
Sinds wanneer ligt Zeeland in het oosten?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zat ie ook niet een keer in de buurt van Den Helder? Daar word je niet vrolijk van. Maar ik denk dat er in de oostelijke helft van het land gewoon meer campings zijn, waardoor het kansberekeningstechnisch zo uitkomt. Of er heeft zich gewoon bijna niemand uit andere delen van het land aangemeld voor dit item, dat kan ook natuurlijk.
Zit ie daar nu dan? Heb 'em nog niet gehoord.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Zeeland in het oosten?
Nee, dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:23 schreef Sersjee het volgende:
Zit ie daar nu dan? Heb 'em nog niet gehoord.
O, het zal best dat er in Zeeland veel campings zijn, ik ken alleen Renessequote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik nietMeeste campings in het oosten zeg je
Een van de laatste keren was na het bewuste Romantische gedicht bij Ekstra Weekendquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Domien vermeld 'm vaak in z'n tweets.
"Joe" zegt ie dan.
Die lift is best erg ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:56 schreef Sersjee het volgende:
Gaat Gerard met de lift... De trap nemen is sneller!
Ik stond er met 9 zenuwachtige mede-prijswinnaars in. En Tjibbe ging wijselijk met de trap. Ik vroeg me al af waarom ie dat deed. Stonken we zo erg? Nee dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:11 schreef Sersjee het volgende:
Ben één keer met die lift meegegaan (met Broekie, borisz, muisje-eliza en uw discjockey), maar dat doe ik echt niet meer... Wat een drama. Trappenhuis ftw.
Traahaag!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Wat is er mis met de lift in de Peperbus?
Je eerste grijze haar?!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:27 schreef TheZapster het volgende:
Dit moet echt mijn ongeluksdag wordenVanochtend ontdek ik mijn eerste grijze haar en net hoor ik Careless Whisper (
![]()
![]()
![]()
![]()
) op Radio2 .
31quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je eerste grijze haar?!!
Hoe oud was jij ookweer?
Vind ik helemaaaaal geen verkeerde leeftijd voor je eerste grijze haar hoor!quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Krijg trouwens wel grijze haren van Marco B....
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:27 schreef TheZapster het volgende:
Dit moet echt mijn ongeluksdag wordenVanochtend ontdek ik mijn eerste grijze haar en net hoor ik Careless Whisper (
![]()
![]()
![]()
![]()
) op Radio2 .
Licht blauwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohhh, nu heb ik zin om mn haren te kleuren!
Hm.... watvoor kleurtje zal ik er eens in doen?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wij willen Marijke terug!Die heeft tenminste én humor én respect voor haar gasten...
Rood achtigs is mooi !quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mwahhhh, dat wordt m toch niet
Ik denk dat ik voor iets rood-achtigs ga!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Of paaaaaaaaaaaaaaars!
Haha, nee...
Ik ga ff naar de winkel en dan zie ik het daar wel! It can only get better!
Daaaaag
Lekker pittigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Of paaaaaaaaaaaaaaars!
Haha, nee...
Ik ga ff naar de winkel en dan zie ik het daar wel! It can only get better!
Daaaaag
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
met sambalsaus, sambal bij? De nieuwe trend in kapselland
quote:Jaro gaat een echte astronaut ontmoeten en ziet dat he-le-maal zitten. Superzoet! http://www.3fm.nl/#ajax/overlay/gemist/1584
Ja dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Queensryche? Dan zal ie vast Silent Lucidity gaan draaien.
I Aplogize denk ik danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:37 schreef -Hans- het volgende:
Dacht dat 'ie Krezip begon te draaien. Intro lijkt veel op een van hun liedjes. Godzijdank is dat niet het geval
Idem hier.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:09 schreef ConscienceNL het volgende:
Bart Arens.
Ik ga weer naar Kink.
MOET weten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:38 schreef wwwer het volgende:
Hoe heet dat nummer nou wat er nu is? Over Loesje en d'r Bloesje?
quote:Je gereedschap is je voeten. HAK DE WEEK DOORMIDDEN!
Scooter - How much is the fish?
Lipstick - Queen of the rhythem
T-Marc - Strings Of Infinity
Oh, die heb ik ook. Zal eens van de week kijken of ik daar nog een plekje voor vrij heb.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet de jaarmix van afgelopen jaar nog hebben
Wat moeten C&S in Griekenland?quote:Normaal gesproken hoor je Coen en Sander om 16.00 in De Coen en Sandershow. Maar die zijn in Griekenland. Timur neemt de show over.
Met Jan Smit De Zomer Voorbij ofzoiets.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat moeten C&S in Griekenland?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met Jan Smit De Zomer Voorbij ofzoiets.
Eendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:34 schreef rubbereend het volgende:
"Ken ik helemaal niet" schande![]()
Ik heb ze zelfs nog live op zien treden
Krezip vond ik echt heul goed. Dit liedje is gewoon een marteling.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Goed om te zien dat de Krezip-haat van hier feilloos door is getrokken naar Jacqueline solo.
In een Quiz die over de Nineties gaat lijkt me dat zo flauw niet hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:47 schreef gerbenp het volgende:
Die is flauw, daar kan je erg toch 2 van maken? Licht van de laser.. die begint ook zo
Oh, dan trek ik het maar in. Ik had pas meegepikt vanaf de helft van het popduel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In een Quiz die over de Nineties gaat lijkt me dat zo flauw niet hoor.
Wacht ff, wanneer was dit? Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:10 schreef Cee het volgende:
Ik allemaal plaatjes uitknippen van Madonna met dat pittige korte kapsel want zo wilde ik het ook.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wacht ff, wanneer was dit? Hoe oud ben jij?
quote:
mee eens, tis gewoon een opgewaardeerd kinderliedje, dit komt ook maar nergens een beetje in de buurt bij Krezipquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Krezip vond ik echt heul goed. Dit liedje is gewoon een marteling.
Madonna had toch een pittig kapsel halverwege jaren 80.quote:
Ja dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Madonna had toch een pittig kapsel halverwege jaren 80.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef wwwer het volgende:
Wat moet doe mongool van een ketting rokende Tumor nu in de Studio:? Die Frank Jensen zou nu toch komen?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dus.En dat wilde ik graag als 10-jarige.
Kalm aan, die komt volgende week. Samen met Sander.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef wwwer het volgende:
Wat moet doe mongool van een ketting rokende Tumor nu in de Studio:? Die Frank Jensen zou nu toch komen?
Stoere woordkeuze zeg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef wwwer het volgende:
Niet dat ik daar echt op zit te wachten, maar het is vast veel beter dan die tumor met die zooo domme lach!
quote:
Heel tof iddquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef -Hans- het volgende:
Dit is vet !!!! | Go Back To The Zoo - I'm The Night (See You Later). Mocht dit de nieuwe Megahit zijn dan zou ik dat echt top vinden. Energierijke plaat. Super!
Ja alle vrouwen reageren zo.quote:
quote:
Sterker nog, ze zijn atm druk bezig met de implementatie van Youtube in Grunn! Nog een paar maand wachten...quote:
Eens, ik vind het maar een faal.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef henkde_j het volgende:
Dit is toch niet serieus te nemen. Damn wat een kutnummer in een poging het succes van No speak Americano af te nemen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Sterker nog, ze zijn atm druk bezig met de implementatie van Youtube in Grunn! Nog een paar maand wachten...
Het gaat je gewoon om die clip op 1;48quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Hoorde in de sportschool ineens Riva Starr - I Was Drunk. Die vind ik leuker dan We No Speak Americano..
*proest*quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het gaat je gewoon om die clip op 1;48
Hey sunhinequote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jammer dat op die iPad van Venema dezelfde nummers staan als in Dalet....
Neuh, ik voel me nog te jong voor Radio 2quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hey sunhine
Word het niet eens tijd voor een ander radiokanaal voor jou?
Maar radio 2 gaat verjongenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, ik voel me nog te jong voor Radio 2.
Spanning in den studioquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:40 schreef Dichterbijer het volgende:
De IT is gearriveerd en weer weggggg
quote:
wowquote:
zal bouwvak zijn hoop ik dan maarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef Paul-89 het volgende:
Nieuwe Studio :
21 Juni :
[ afbeelding ]
11 Augustus :
[ afbeelding ]
Daar wordt hard gewerkt, 2015 zal het wel een keer afzijn.
Ik las ergens dat de definitieve radio ombouw tijdens SR zal zijn dus vandaar dat ze nog ff de tijd hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal bouwvak zijn hoop ik dan maar
vond de vorige beter eigenlijk....quote:
dat is natuurlijk een rustige periode op het mediapark, niet zo gek idd!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de definitieve radio ombouw tijdens SR zal zijn dus vandaar dat ze nog ff de tijd hebben.
Heeft idd een paar weken stil gelegen wegens bouwvak, volgens mij zijn ze net deze maandag weer begonnen. En deze foto's laten niet alles zien he, de hele verdieping wordt onder handen genomen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef Paul-89 het volgende:
Nieuwe Studio :
21 Juni :
[ afbeelding ]
11 Augustus :
[ afbeelding ]
Daar wordt hard gewerkt, 2015 zal het wel een keer afzijn.
Maak jij ook eens wat foto's als je tijd hebt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef MichielV het volgende:
[..]
Heeft idd een paar weken stil gelegen wegens bouwvak, volgens mij zijn ze net deze maandag weer begonnen. En deze foto's laten niet alles zien he, de hele verdieping wordt onder handen genomen.
maaruh, wanneer is het af?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef MichielV het volgende:
[..]
Heeft idd een paar weken stil gelegen wegens bouwvak, volgens mij zijn ze net deze maandag weer begonnen. En deze foto's laten niet alles zien he, de hele verdieping wordt onder handen genomen.
sgoequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maak jij ook eens wat foto's als je tijd hebt?
YO!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:36 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
@ Hans: waar zijn die faxen??
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
YO!vrees dat de afstand in dit geval nogal een vertragende factor is. Wsl. heb je 'm over een paar dagen. Groningen is nou eenmaal ver weg
.
Freaking briljante plaatquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA As the rush comes!!![]()
![]()
De clip is ook wel leukquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:52 schreef Pino112 het volgende:
Ben benieuwd wanneer de nieuwe van Kesha (Your love is my drug) en Rihanna (Te amo) voor het eerst op 3FM wordt gedraaid..
Vooral Te Amo wordt hier kapotgedraaid
Die van Kesha is daarentegen wel vet
Da`s al lang geledenquote:
Het is zeker: hij is voorgoed verloren! Want Wantquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef Sersjee het volgende:
Op de terugweg uit Sassenheim hadden m'n vader en ik 3FM opstaan en toen kwam Want Want voorbij. M'n pa vond het leuk, dus er is nog hoop voor die ouwe.
"dagelijks ruim 2 uur gebruikte"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef radio3fmfan het volgende:
joost ekdom
Antieke Sony MDR-V900 3 dagen actief op Marktplaats
bron http://audio-tv-foto.mark(...)e-sony-mdr-v900.html
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef radio3fmfan het volgende:
joost ekdom
Antieke Sony MDR-V900 3 dagen actief op Marktplaats
bron http://audio-tv-foto.mark(...)e-sony-mdr-v900.html
Clavin Harr-is up.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |