Ik kon die plaat na de eerste keer horen al niet meer aanhoren, kun je nagaan. Ik mute em echt wanneer het kan, wat een slechte, saaie, ongeinspireerde clichéplaat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:40 schreef -Hans- het volgende:
In 4 maand tijd toch ook wel dik 267 keer te horen geweest op 3FM. Niet slecht voor Scouting For Girls..
Idem hier. Mute 'm tegenwoordig ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kon die plaat na de eerste keer horen al niet meer aanhoren, kun je nagaan. Ik mute em echt wanneer het kan, wat een slechte, saaie, ongeinspireerde clichéplaat.
Ik vind deze juist wel aardig. Ze brengt wel behoorlijk veel singles uit idd!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Nu alweer een nieuwe single van Katy Perry? Gaat hard met haar. Niet echt een boeiende plaat, imho.
Ik moest ontzettend wennen aan California Gurls, dit wordt ook zo'n plaat. Kissed a girl en Hot n Cold gingen er bij mij meteen in.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Nu alweer een nieuwe single van Katy Perry? Gaat hard met haar. Niet echt een boeiende plaat, imho.
Hartstikke leuk, maar Revenge of the nerds 2 is nu op RTL7. Da's pas kwaliteit. Courtney Thorne Smith in bikini, ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen Jónsi in Paradiso @ Cultura24.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, maar Revenge of the nerds 2 is nu op RTL7. Da's pas kwaliteit. Courtney Thorne Smith in bikini, ik bedoel maar.
Ha, die screenshots heb ik al járen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat neem je dan maar op. Kun je de opname ook nog ff stilzetten voor als 't nodig is
.
Zo lelijk schreeuwerig 'gezongen'. Doet me niks.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Kijk eens onder Jacqueline Govaert d`r pianoquote:
Daar lag ie idd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kijk eens onder Jacqueline Govaert d`r piano
checkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Darude - Sandstorm en Dj Tomcraft - Loneliness op MP3FM. Prettig hoor. Straks 3voor12
Ik heb in het geheel niet zoveel met Weezerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef Timo20 het volgende:
Hier kan ik dus écht helemaal niets mee, met deze Weezer![]()
Sommige liedjes vind ik best leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb in het geheel niet zoveel met WeezerJa dat zei ik echt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Timo20 het volgende:
Ja, kijk: Sharid heeft zelf kennis. Optyfen lijkt me een zeer strak plan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:09 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik voorzie een TT met een pro-Sharidamputatieboodschap
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |