Ik las ergens dat de definitieve radio ombouw tijdens SR zal zijn dus vandaar dat ze nog ff de tijd hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal bouwvak zijn hoop ik dan maar
vond de vorige beter eigenlijk....quote:
dat is natuurlijk een rustige periode op het mediapark, niet zo gek idd!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de definitieve radio ombouw tijdens SR zal zijn dus vandaar dat ze nog ff de tijd hebben.
Heeft idd een paar weken stil gelegen wegens bouwvak, volgens mij zijn ze net deze maandag weer begonnen. En deze foto's laten niet alles zien he, de hele verdieping wordt onder handen genomen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef Paul-89 het volgende:
Nieuwe Studio :
21 Juni :
[ afbeelding ]
11 Augustus :
[ afbeelding ]
Daar wordt hard gewerkt, 2015 zal het wel een keer afzijn.
Maak jij ook eens wat foto's als je tijd hebt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef MichielV het volgende:
[..]
Heeft idd een paar weken stil gelegen wegens bouwvak, volgens mij zijn ze net deze maandag weer begonnen. En deze foto's laten niet alles zien he, de hele verdieping wordt onder handen genomen.
maaruh, wanneer is het af?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef MichielV het volgende:
[..]
Heeft idd een paar weken stil gelegen wegens bouwvak, volgens mij zijn ze net deze maandag weer begonnen. En deze foto's laten niet alles zien he, de hele verdieping wordt onder handen genomen.
sgoequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maak jij ook eens wat foto's als je tijd hebt?
YO!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:36 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
@ Hans: waar zijn die faxen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |