Zat ie ook niet een keer in de buurt van Den Helder? Daar word je niet vrolijk van. Maar ik denk dat er in de oostelijke helft van het land gewoon meer campings zijn, waardoor het kansberekeningstechnisch zo uitkomt. Of er heeft zich gewoon bijna niemand uit andere delen van het land aangemeld voor dit item, dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 06:43 schreef Cee het volgende:
Is het toeval of is die Campingtest voornamelijk gehouden op campings in 't Oosten des lands om een reden? Heb geen lijstje bijgehouden noch is mijn topografische kennis voldoende om precies te weten waar alles ligt dus 't is puur een insinuatie.
Wat een woorden weer op een woensdagochtend, ik ga douchen.
Sinds wanneer ligt Zeeland in het oosten?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zat ie ook niet een keer in de buurt van Den Helder? Daar word je niet vrolijk van. Maar ik denk dat er in de oostelijke helft van het land gewoon meer campings zijn, waardoor het kansberekeningstechnisch zo uitkomt. Of er heeft zich gewoon bijna niemand uit andere delen van het land aangemeld voor dit item, dat kan ook natuurlijk.
Zit ie daar nu dan? Heb 'em nog niet gehoord.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Zeeland in het oosten?
Nee, dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:23 schreef Sersjee het volgende:
Zit ie daar nu dan? Heb 'em nog niet gehoord.
O, het zal best dat er in Zeeland veel campings zijn, ik ken alleen Renessequote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik nietMeeste campings in het oosten zeg je
Een van de laatste keren was na het bewuste Romantische gedicht bij Ekstra Weekendquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Domien vermeld 'm vaak in z'n tweets.
"Joe" zegt ie dan.
Die lift is best erg ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:56 schreef Sersjee het volgende:
Gaat Gerard met de lift... De trap nemen is sneller!
Ik stond er met 9 zenuwachtige mede-prijswinnaars in. En Tjibbe ging wijselijk met de trap. Ik vroeg me al af waarom ie dat deed. Stonken we zo erg? Nee dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:11 schreef Sersjee het volgende:
Ben één keer met die lift meegegaan (met Broekie, borisz, muisje-eliza en uw discjockey), maar dat doe ik echt niet meer... Wat een drama. Trappenhuis ftw.
Traahaag!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Wat is er mis met de lift in de Peperbus?
Je eerste grijze haar?!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:27 schreef TheZapster het volgende:
Dit moet echt mijn ongeluksdag wordenVanochtend ontdek ik mijn eerste grijze haar en net hoor ik Careless Whisper (
![]()
![]()
![]()
![]()
) op Radio2 .
31quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je eerste grijze haar?!!
Hoe oud was jij ookweer?
Vind ik helemaaaaal geen verkeerde leeftijd voor je eerste grijze haar hoor!quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Krijg trouwens wel grijze haren van Marco B....
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:27 schreef TheZapster het volgende:
Dit moet echt mijn ongeluksdag wordenVanochtend ontdek ik mijn eerste grijze haar en net hoor ik Careless Whisper (
![]()
![]()
![]()
![]()
) op Radio2 .
Licht blauwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohhh, nu heb ik zin om mn haren te kleuren!
Hm.... watvoor kleurtje zal ik er eens in doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |