Oh, dan trek ik het maar in. Ik had pas meegepikt vanaf de helft van het popduel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In een Quiz die over de Nineties gaat lijkt me dat zo flauw niet hoor.
Wacht ff, wanneer was dit? Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:10 schreef Cee het volgende:
Ik allemaal plaatjes uitknippen van Madonna met dat pittige korte kapsel want zo wilde ik het ook.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wacht ff, wanneer was dit? Hoe oud ben jij?
quote:
mee eens, tis gewoon een opgewaardeerd kinderliedje, dit komt ook maar nergens een beetje in de buurt bij Krezipquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Krezip vond ik echt heul goed. Dit liedje is gewoon een marteling.
Madonna had toch een pittig kapsel halverwege jaren 80.quote:
Ja dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Madonna had toch een pittig kapsel halverwege jaren 80.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef wwwer het volgende:
Wat moet doe mongool van een ketting rokende Tumor nu in de Studio:? Die Frank Jensen zou nu toch komen?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dus.En dat wilde ik graag als 10-jarige.
Kalm aan, die komt volgende week. Samen met Sander.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef wwwer het volgende:
Wat moet doe mongool van een ketting rokende Tumor nu in de Studio:? Die Frank Jensen zou nu toch komen?
Stoere woordkeuze zeg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef wwwer het volgende:
Niet dat ik daar echt op zit te wachten, maar het is vast veel beter dan die tumor met die zooo domme lach!
quote:
Heel tof iddquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef -Hans- het volgende:
Dit is vet !!!! | Go Back To The Zoo - I'm The Night (See You Later). Mocht dit de nieuwe Megahit zijn dan zou ik dat echt top vinden. Energierijke plaat. Super!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |