quote:Je gereedschap is je voeten. HAK DE WEEK DOORMIDDEN!
Scooter - How much is the fish?
Lipstick - Queen of the rhythem
T-Marc - Strings Of Infinity
Oh, die heb ik ook. Zal eens van de week kijken of ik daar nog een plekje voor vrij heb.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet de jaarmix van afgelopen jaar nog hebben
Wat moeten C&S in Griekenland?quote:Normaal gesproken hoor je Coen en Sander om 16.00 in De Coen en Sandershow. Maar die zijn in Griekenland. Timur neemt de show over.
Met Jan Smit De Zomer Voorbij ofzoiets.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat moeten C&S in Griekenland?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met Jan Smit De Zomer Voorbij ofzoiets.
Eendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:34 schreef rubbereend het volgende:
"Ken ik helemaal niet" schande![]()
Ik heb ze zelfs nog live op zien treden
Krezip vond ik echt heul goed. Dit liedje is gewoon een marteling.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Goed om te zien dat de Krezip-haat van hier feilloos door is getrokken naar Jacqueline solo.
In een Quiz die over de Nineties gaat lijkt me dat zo flauw niet hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:47 schreef gerbenp het volgende:
Die is flauw, daar kan je erg toch 2 van maken? Licht van de laser.. die begint ook zo
Oh, dan trek ik het maar in. Ik had pas meegepikt vanaf de helft van het popduel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In een Quiz die over de Nineties gaat lijkt me dat zo flauw niet hoor.
Wacht ff, wanneer was dit? Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:10 schreef Cee het volgende:
Ik allemaal plaatjes uitknippen van Madonna met dat pittige korte kapsel want zo wilde ik het ook.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wacht ff, wanneer was dit? Hoe oud ben jij?
quote:
mee eens, tis gewoon een opgewaardeerd kinderliedje, dit komt ook maar nergens een beetje in de buurt bij Krezipquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Krezip vond ik echt heul goed. Dit liedje is gewoon een marteling.
Madonna had toch een pittig kapsel halverwege jaren 80.quote:
Ja dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Madonna had toch een pittig kapsel halverwege jaren 80.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef wwwer het volgende:
Wat moet doe mongool van een ketting rokende Tumor nu in de Studio:? Die Frank Jensen zou nu toch komen?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dus.En dat wilde ik graag als 10-jarige.
Kalm aan, die komt volgende week. Samen met Sander.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef wwwer het volgende:
Wat moet doe mongool van een ketting rokende Tumor nu in de Studio:? Die Frank Jensen zou nu toch komen?
Stoere woordkeuze zeg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef wwwer het volgende:
Niet dat ik daar echt op zit te wachten, maar het is vast veel beter dan die tumor met die zooo domme lach!
quote:
Heel tof iddquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef -Hans- het volgende:
Dit is vet !!!! | Go Back To The Zoo - I'm The Night (See You Later). Mocht dit de nieuwe Megahit zijn dan zou ik dat echt top vinden. Energierijke plaat. Super!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |