Bij mij It's 5 o'clock, maar dat komt door Johan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
kut, nou zit gelijk Rain and Tears in mn kop
Dit is ultieme social radio. Speel een nog niet officieel uitgebracht nummer van Weezer, tweet later de primeur van het album cover, forum pikt het op en gooit er meteen een gerelateerde TT tegenaan. Up-to-dater en socialer en interactiever kan je het niet hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Ik had toch eigenlijk een TT met de woorden 'social radio' verwacht.
Is nu helaas nog niet mogelijk, aangezien er alleen een Windows Media webcam-stream is, en er nog geen echte standaard voor video in HTML 5 is.quote:
Green Day.Zo heten ze al 23 jaar.quote:
Ah dat werd tijd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Bran van 3000 staat op scherp !. Wereldplaat
naast dat kan je een band met meer dan 8 albums en een reputatie van wereldfaam moeilijk een hype noemenquote:
Zo bedoel ik het niet. Maar die laatste nummers zijn gewoon niet zo best, maar toch maar veel draaien omdat het Green Day is...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
naast dat kan je een band met meer dan 8 albums en een reputatie van wereldfaam moeilijk een hype noemen
Ik zal zo eens onder een steen vandaan komen en YT aanslingerenquote:
En WK graagquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef Sersjee het volgende:
Keje is misschien wel de allerbeste die je voor zo'n onderwerp kan hebben. Slimme man.
En ik ben mordicus tegen een WK hier.
Het is inderdaad niet goed, maar het album is het wel al bijna meer verkocht als Dookie, dat zegt wel wat.. ik snap het gros van de mensen ook niet meer, als ik iets vind tegenvallen kan ik er tegenwoordig wel van uitgaan dat het heel populair wordquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Maar die laatste nummer zijn gewoon niet zo best, maar toch maar veel draaien omdat het Green Day is...
EK<21 is hele maal niets in vergelijking met een WK.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
En WK graagOnder21 was ook ontzettend geslaagd
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Een WK zou leuk zijn maar het is volgens mij al lang en breed bewezen dat je die kosten er haast nooit uitkrijgt toch?
Dat, en we mogen Blatter 4+ weken lang Minister President noemen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Een WK zou leuk zijn maar het is volgens mij al lang en breed bewezen dat je die kosten er haast nooit uitkrijgt toch?
dat bedoel ik, voor een land in recessie moet dat al reden genoeg zijn: Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Economische zaken heeft het uitgezocht en het kost altijd meer dan het oplevert.
Onder 21... Leuk en aardig, maar dat stelt geen moer voor. Een EK samen met België is mooi zat, over een jaar of tig weer eens een keer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
En WK graagOnder21 was ook ontzettend geslaagd
Hebben we er tegen die tijd tenminste éénquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat, en we mogen Blatter 4+ weken lang Minister President noemen.
Is zwaar overdreven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat, en we mogen Blatter 4+ weken lang Minister President noemen.
Het is over 8 jaar pas, niet nu.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat bedoel ik, voor een land in recessie moet dat al reden genoeg zijn: Nee.
voorbereidingen beginnen eerder, en wie zegt dat we dan zat geld hebben?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
Is zwaar overdreven.
[..]
Het is over 8 jaar pas, niet nu.
Tuurlijk, het is "pas" over 8 jaar, maar je moet nu al beginnen met geld reserveren voor infrastructuur e.d. en die poet kunnen we wel beter gebruiken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
Is zwaar overdreven.
[..]
Het is over 8 jaar pas, niet nu.
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Heeft iemand een mp3'tje of zoiets van dat vogel muziekje wat Giel 's ochtends draait om 6:00 uur? Of waar ik die kan downloaden? Erg relax muziekje
Heb hem al. Voor de geïnteresseerden:quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Heeft iemand een mp3'tje of zoiets van dat vogel muziekje wat Giel 's ochtends draait om 6:00 uur? Of waar ik die kan downloaden? Erg relax muziekje
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:18 schreef borisz het volgende:
Er moet een nieuwe Kuip komen in 010 dat is zeker. WK2018 naar NL halen ben ik niet perse op tegen maar wel op normale voorwaarden. Dat het meer kost dan het oplevert zal wel, wil er best voor betalen.
Dingen als De Bijlmer bierhal geen bierhal meer mogen noemen slaat nergens op. Daar moeten we normaal over doen dan kan de WK best naar NL komen.
Gast, ga in Godsnaam ff niet m`n avond verpestenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Just For Tonight. borisz @ RTL7 een programma over Ajax.
Sorry !quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gast, ga in Godsnaam ff niet m`n avond verpesten![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:38 schreef alors het volgende:
Dit is echt van die Eric muziek, ik haak af.
Inderdaad, hij draait vaak zat flink wat hardere muziekquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]! en toch nog iedere avond luisteren?
Volgens mij is hij net een week terug hoor en daarin heb ik niet zoveel geluisterd, ik kijk het even aan maar haak meestal af bij dergelijke muziek.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]! en toch nog iedere avond luisteren?
Dat klonk idd. niet verkeerd! mag ie vaker draaien.quote:
Dat is juist de muziek die de avond van 3FM zo fijn maakt. Ook de wat "obscuurdere" plaatjes en niet de tracks die je de hele dag al op alle zenders hoortquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is hij net een week terug hoor en daarin heb ik niet zoveel geluisterd, ik kijk het even aan maar haak meestal af bij dergelijke muziek.
Ik weet niet of het je wel eens is opgevallen, maar 95% van de popmuziek gaat nergens over.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Snap niet waarom 3FM Go Back to the Zoo zo ophemelt; klinkt wel leuk, maar zó ongeïnspireerd. Bijvoorbeeld: Hey DJ gaat echt helemaal nergens over: "wij zijn van de radio, jij weet niks".
He die silverlight player werkt niet goed als je silverlight4 plugin hebtquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Zo, mijn projectje van de afgelopen weken is zojuist officieel door Michiel gelanceerd.
www.3fm.nl/socialradio
Silverlight loopt bij mij de laatste tijd altijd vastquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
He die silverlight player werkt niet goed als je silverlight4 plugin hebt
de recentste versie al geinstalleerdquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Silverlight loopt bij mij de laatste tijd altijd vast
En toch is het best geinig zo'n blik achter de schermenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gast, ga in Godsnaam ff niet m`n avond verpesten![]()
Wil inderdaad nog wel eens helpenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de recentste versie al geinstalleerd
quote:
Het is vooral irritant dat er meteen zo'n overdosis is: een week lang 's ochtends te gast, tig spotjes, prijsvraag blabla.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Snap niet waarom 3FM Go Back to the Zoo zo ophemelt; klinkt wel leuk, maar zó ongeïnspireerd. Bijvoorbeeld: Hey DJ gaat echt helemaal nergens over: "wij zijn van de radio, jij weet niks".
Nieuwe single maakt volgens mij best kans om Meeeeeeeeee-ga-hit te worden. Ik vind de nieuwe single best wel tofquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is vooral irritant dat er meteen zo'n overdosis is: een week lang 's ochtends te gast, tig spotjes, prijsvraag blabla.
Echt overdreven.
Dat mag. Maar aan een band hoeft niet zo belachelijk veel commerciële aandacht besteed te worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe single maakt volgens mij best kans om Meeeeeeeeee-ga-hit te worden. Ik vind de nieuwe single best wel tof.
Ben ik mee eens hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat mag. Maar aan een band hoeft niet zo belachelijk veel commerciële aandacht besteed te worden.
Live Versie al gezienquote:
Tijdens de uitzending van Der Rudy al gehoord, maar wel zeer de moeite waard om nog een keer terug te horenquote:
Spot ze zou weer een cover? Doe mij maar het origineel. Dit is wel heel erg saai.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:57 schreef hole1988 het volgende:
@antiroos heeft een nieuw plaatje gespot
yepquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Spot ze zou weer een cover? Doe mij maar het origineel. Dit is wel heel erg saai.
Doe mij maar de uitvoering gedaan door Olive. Die van Olive is trouwens ook het origineel.quote:
Ik dacht al dat ik mijn oren moest uitspuiten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe mij maar de uitvoering gedaan door Olive. Die van Olive is trouwens ook het origineel.
lolquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik mijn oren moest uitspuiten.
Iedereen moet ook meteen denken aan de Smaakpolitiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol. Ken btw de uitvoering van ATB helemaal niet..
Fairground Attraction - Perfect.. wat een crap![]()
Zat het daar onder joh? Ken dat hele programma nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Iedereen moet ook meteen denken aan de Smaakpolitie
als een restaurant (of wat dan ook) een keurmerk krijgt zetten ze dat er idd eronder.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zat het daar onder joh? Ken dat hele programma niet. Maar echt, wat een plaat zeg. Vreselijk.
Ah, okayquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als een restaurant (of wat dan ook) een keurmerk krijgt zetten ze dat er idd eronder.
het komt hooguit twee keer in voorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef -Hans- het volgende:
Let It Die van de Foo Fighters
. Prettig.
[..]
Ah, okayZou voor mij een reden zijn om niet te gaan kjiken of de tv even op mute te zetten.
Elke draaibeurt is er 1 teveelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het komt hooguit twee keer in voor
Ik niet. Zou niet weten wat 't toevoegt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:57 schreef Dichterbijer het volgende:
#burp
Wie gebruikt die 'Social tool' van 3fM??
Hallo sunshinequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
O, blijkbaar vinden ze dat Social Radio bij 3FM het ei van Columbus.
Nouja het is wel 1 van de eerste zenders die het op deze manier aanpakt. Het ziet er niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
O, blijkbaar vinden ze dat Social Radio bij 3FM het ei van Columbus.
Dan wordt het dus Lokociale Radio?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nouja het is wel 1 van de eerste zenders die het op deze manier aanpakt. Het ziet er niet verkeerd uit![]()
Denk dat ik wat ideetjes ga jatten voor de lokale omroep al hier
Heb em nog nooit gehoord, maar wordt nu wel steeds benieuwderquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Kickstarts. Here we go !!!! 9:55 en dan deze plaat. WOW !
Ik vind het er leuk uitzien, maar je moet wel scrollenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:42 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hallo sunshine
Het is niet HET ei van Columbus, maar wel een stuk handiger dan alleen een popup met webcam. Nu heb je tweets, shouts, info en noem maar op in 1 scherm en het is allemaal nog in beta.
Maar goed, we kunnen ook niks doen hoor.
Tsja, wat blokjes op een pagina (net zo lelijk als op 3fm.nl homepage). Die paar extra blokjes zouden ook gewoon op 3fm.nl toegevoegd kunnen worden en klaar. En da's dan een project van een paar weken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:42 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hallo sunshine
Het is niet HET ei van Columbus, maar wel een stuk handiger dan alleen een popup met webcam. Nu heb je tweets, shouts, info en noem maar op in 1 scherm en het is allemaal nog in beta.
Maar goed, we kunnen ook niks doen hoor.
Je moet wel bedenken dat 3fm hiermee de eerste is en ze niet kunnen afkijken bij anderen, en het blijven altijd ambtenaren, dus niet van die echte profprofsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, wat blokjes op een pagina (net zo lelijk als op 3fm.nl homepage). Die paar extra blokjes zouden ook gewoon op 3fm.nl toegevoegd kunnen worden en klaar. En da's dan een project van een paar weken?
Je bedoeld dat Facebook-blok? Aangezien die er dan nog net onder staat komt er idd een scrollbalk. Daar valt niks aan te doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
-Als ik alles dichtdoe en vervolgens de twitterding opendoe, dan komt er een scrollbalk, omdat daar nog 1 zo'n ding staat, dat wel dicht staat. Echter, je ziet wel de hele twitterbox dan.
Joh, maar dan zie je ook bar weinig.quote:-Als ik echt alles dichtdoe, dan ziet het er prachtig uit.
Ook daar valt niks aan te doen, want er zijn nu eenmaal tigduizend verschillende schermresoluties, en het aantal balken in beeld kan ook verschillen (de balk van 7 is bijv. hoger dan die van Vista, en Chrome heeft een lagere balk dan IE).quote:-Als je de webcam aan hebt is het ook nog goed.
-Een beetje jammer dat als je webcam uit en nieuws open en hyves open hebt, dat je dan net door de hyves ding er 1 centimeter overheen gaat en er een scrollbalk komt.
Klopt, dat zou door schuiven in de indeling mogelijk te maken opgelost kunnen worden.quote:-Als de webcam aanstaat, kan je de shoutbox niet meer goed lezen...
Op enter drukken om te plaatsen kan op Twitter.com ook niet.quote:Kortom: Het ziet er leuk uit, alleen zou het misschien handig zijn de mensen hun eigen indeling te laten maken. Bij mij zou dat dan zijn met alleen de webcam en het twitterding. Dan heb ik geen last meer van de scrollbalk enzo. Misschien kunnen jullie naar de lowlandssite kijken, want daar heb je dat ook een soort van.
Edit: EN, als ik op enter druk wil ik een bericht op twitter plaatsen![]()
Ach, wat is 'nieuw' of de eerste? Als je op google zoekt, kom je vast genoeg soortgelijke dingen tegen. Dit is gewoon een pagina met blokjes die content van diverse sites trekt. Dat noem ik niet vernieuwend.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet wel bedenken dat 3fm hiermee de eerste is en ze niet kunnen afkijken bij anderen, en het blijven altijd ambtenaren, dus niet van die echte profprofs
Dan zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je bedoeld dat Facebook-blok? Aangezien die er dan nog net onder staat komt er idd een scrollbalk. Daar valt niks aan te doen.
[..]
Joh, maar dan zie je ook bar weinig.
[..]
Ook daar valt niks aan te doen, want er zijn nu eenmaal tigduizend verschillende schermresoluties, en het aantal balken in beeld kan ook verschillen (de balk van 7 is bijv. hoger dan die van Vista, en Chrome heeft een lagere balk dan IE).
[..]
Klopt, dat zou door schuiven in de indeling mogelijk te maken opgelost kunnen worden.
in tweetdeck welquote:[..]
Op enter drukken om te plaatsen kan op Twitter.com ook niet.
Bedoel ook niet echt kopIëren ofzo, maar je hebt qua layout toch zoveel meer mogelijkheden dan deze blokkendoos...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:12 schreef naatje_1 het volgende:
En je moet ook vooral niet vergeten dat ze het wel een beetje een eigen stijl willen geven en dus niet alles klakkeloos willen overnemen van die google dingen enzo... Zelfs al verander je 1 dingetje, dan kan het nog een dag werk zijn in deze omgeving(overdrijven, ja)
Dan zou het dus nog meer werk kostenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bedoel ook niet echt kopIëren ofzo, maar je hebt qua layout toch zoveel meer mogelijkheden dan deze blokkendoos...
Ik vraag 't me af... Maar goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zou het dus nog meer werk kosten
Dus jij wil driehoekige informatie-vlakken in alle kleuren van de regenboog met 30.000 afbeeldingen per vierkante centimeter? Dit is tenminste lekker rustig en doetreffend. De informatie maakt het al druk genoeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bedoel ook niet echt kopIëren ofzo, maar je hebt qua layout toch zoveel meer mogelijkheden dan deze blokkendoos...
Mwah, dat niet, maar het mag wel een iets modernere lookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij wil driehoekige informatie-vlakken in alle kleuren van de regenboog met 30.000 afbeeldingen per vierkante centimeter? Dit is tenminste lekker rustig en doetreffend. De informatie maakt het al druk genoeg.
quote:BNN krijgt nachtprogramma's op Radio 1
BNN is vanaf september in de nacht van zaterdag op zondag te horen op Radio 1 in het weekend. Patrick Lodiers krijgt een eigen interviewprogramma. 'De Overnachting' is tussen 00:00 en 01:00 uur te horen vanuit The College Hotel in Amsterdam. Voor het slapen gaan praat presentator Patrick Lodiers live in de hotelkamer met uiteenlopende bekende gasten over daden, dromen, en passies. De minibar wordt geopend, de iPod aangesloten voor lekkere muziek en er wordt vooral veel gepraat, gelachen en gemijmerd.
Daarna neemt BNN presentatrice en nachtvlinder Zarayda Groenhart het presentatiestokje over. Zij presenteert vanaf dit najaar het radioprogramma 'LUST!' Van 01:00 tot 04:00 uur. Groenhart praat iedere week over liefde, seks en relaties. Dat doet ze samen met een vaste seksuoloog, gasten in de studio en vooral luisteraars. Thema's die worden aangesneden variëren van verliefdheid tot travestie en van geslachtsziektes tot driehoeksverhoudingen.
Tussen 04:00 en 07:00 uur is Luuk Ikink te horen waarin alles draait om de talk of the town in die nacht. De jonge radiomakers van BNN University trekken er op uit om reportages te maken voor het programma.
Nee, dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij wil driehoekige informatie-vlakken in alle kleuren van de regenboog met 30.000 afbeeldingen per vierkante centimeter? Dit is tenminste lekker rustig en doetreffend. De informatie maakt het al druk genoeg.
Komt nog. Ochtend/middagschema is nog niet bekend. Radio kassa verdwijnt, de praktijk verdwijnt. Verder weet ik het nog nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is er ergens een overzicht van de zendtijd per zender per omroep?
Mja, heb een beetje last van een tijdtekort...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ow, en sirolf, werk dit eens bij: http://www.3fmfan.nl/page/nieuws/msg/96 Als je wilt
ik begin me langzamerhand af te vragen of dat account wel echt isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef naatje_1 het volgende:
RT @NL_Carglass: Mensen die posten met de hashtag #carglasszuigt ik wil wijzen dat onze juristen zich beraden op stappen
Maar dat wisten jullie zeker al
quote:
Nou idd. En bij BNN kan het ook echt alleen maar over neuken gaan. Wat voegt die omroep eigenlijk voor vernieuwends toe?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:47 schreef alors het volgende:
[..]
Daar gaan ze nog veel gedonder mee krijgen, hier zitten Radio1 luisteraars echt niet op te wachten
De clip kan ik je ook aanradenquote:
Eén van de beste platen van Bløf als je het mij vraagtquote:
Zou goed kunnen jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eén van de beste platen van Bløf als je het mij vraagt.
Net als gisteren dus. Toen was het ook al zo rustig tussen 16 en 19 uur...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:12 schreef Pino112 het volgende:
Hans luistert in zn eentje volgens mij
Die zal wel betaald krijgen om naar C&S te luisteren.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik vrees (ook voor Michiel) dat het nog erger gaat worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef alors het volgende:
Wat is dit voor verschrikkelijke foute muziek???oooooooooooh is dat nou Bumpy Ride
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar heb je 't al...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees (ook voor Michiel) dat het nog erger gaat worden.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef Bellatrix het volgende:
Het enige liedje dat ik zat ben is We Speak No Americano. Kutlied.
Beide gewoon ultiem kut.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Billionaire ben ik nu ook wel zat eigenlijk. :/
Geld is inderdaad geen probleem bij BNNquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zal wel betaald krijgen om naar C&S te luisteren.....
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik kon die plaat na de eerste keer horen al niet meer aanhoren, kun je nagaan. Ik mute em echt wanneer het kan, wat een slechte, saaie, ongeinspireerde clichéplaat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:40 schreef -Hans- het volgende:
In 4 maand tijd toch ook wel dik 267 keer te horen geweest op 3FM. Niet slecht voor Scouting For Girls..
Idem hier. Mute 'm tegenwoordig ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kon die plaat na de eerste keer horen al niet meer aanhoren, kun je nagaan. Ik mute em echt wanneer het kan, wat een slechte, saaie, ongeinspireerde clichéplaat.
Ik vind deze juist wel aardig. Ze brengt wel behoorlijk veel singles uit idd!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Nu alweer een nieuwe single van Katy Perry? Gaat hard met haar. Niet echt een boeiende plaat, imho.
Ik moest ontzettend wennen aan California Gurls, dit wordt ook zo'n plaat. Kissed a girl en Hot n Cold gingen er bij mij meteen in.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Nu alweer een nieuwe single van Katy Perry? Gaat hard met haar. Niet echt een boeiende plaat, imho.
Hartstikke leuk, maar Revenge of the nerds 2 is nu op RTL7. Da's pas kwaliteit. Courtney Thorne Smith in bikini, ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen Jónsi in Paradiso @ Cultura24.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, maar Revenge of the nerds 2 is nu op RTL7. Da's pas kwaliteit. Courtney Thorne Smith in bikini, ik bedoel maar.
Ha, die screenshots heb ik al járen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat neem je dan maar op. Kun je de opname ook nog ff stilzetten voor als 't nodig is
.
Zo lelijk schreeuwerig 'gezongen'. Doet me niks.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Kijk eens onder Jacqueline Govaert d`r pianoquote:
Daar lag ie idd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kijk eens onder Jacqueline Govaert d`r piano
checkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Darude - Sandstorm en Dj Tomcraft - Loneliness op MP3FM. Prettig hoor. Straks 3voor12
Ik heb in het geheel niet zoveel met Weezerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef Timo20 het volgende:
Hier kan ik dus écht helemaal niets mee, met deze Weezer![]()
Sommige liedjes vind ik best leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb in het geheel niet zoveel met WeezerJa dat zei ik echt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Timo20 het volgende:
Ja, kijk: Sharid heeft zelf kennis. Optyfen lijkt me een zeer strak plan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:09 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik voorzie een TT met een pro-Sharidamputatieboodschap
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |