Live Versie al gezienquote:
Tijdens de uitzending van Der Rudy al gehoord, maar wel zeer de moeite waard om nog een keer terug te horenquote:
Spot ze zou weer een cover? Doe mij maar het origineel. Dit is wel heel erg saai.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:57 schreef hole1988 het volgende:
@antiroos heeft een nieuw plaatje gespot
yepquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Spot ze zou weer een cover? Doe mij maar het origineel. Dit is wel heel erg saai.
Doe mij maar de uitvoering gedaan door Olive. Die van Olive is trouwens ook het origineel.quote:
Ik dacht al dat ik mijn oren moest uitspuiten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe mij maar de uitvoering gedaan door Olive. Die van Olive is trouwens ook het origineel.
lolquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik mijn oren moest uitspuiten.
Iedereen moet ook meteen denken aan de Smaakpolitiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol. Ken btw de uitvoering van ATB helemaal niet..
Fairground Attraction - Perfect.. wat een crap![]()
Zat het daar onder joh? Ken dat hele programma nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Iedereen moet ook meteen denken aan de Smaakpolitie
als een restaurant (of wat dan ook) een keurmerk krijgt zetten ze dat er idd eronder.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zat het daar onder joh? Ken dat hele programma niet. Maar echt, wat een plaat zeg. Vreselijk.
Ah, okayquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als een restaurant (of wat dan ook) een keurmerk krijgt zetten ze dat er idd eronder.
het komt hooguit twee keer in voorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef -Hans- het volgende:
Let It Die van de Foo Fighters
. Prettig.
[..]
Ah, okayZou voor mij een reden zijn om niet te gaan kjiken of de tv even op mute te zetten.
Elke draaibeurt is er 1 teveelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het komt hooguit twee keer in voor
Ik niet. Zou niet weten wat 't toevoegt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:57 schreef Dichterbijer het volgende:
#burp
Wie gebruikt die 'Social tool' van 3fM??
Hallo sunshinequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
O, blijkbaar vinden ze dat Social Radio bij 3FM het ei van Columbus.
Nouja het is wel 1 van de eerste zenders die het op deze manier aanpakt. Het ziet er niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
O, blijkbaar vinden ze dat Social Radio bij 3FM het ei van Columbus.
Dan wordt het dus Lokociale Radio?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nouja het is wel 1 van de eerste zenders die het op deze manier aanpakt. Het ziet er niet verkeerd uit![]()
Denk dat ik wat ideetjes ga jatten voor de lokale omroep al hier
Heb em nog nooit gehoord, maar wordt nu wel steeds benieuwderquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Kickstarts. Here we go !!!! 9:55 en dan deze plaat. WOW !
Ik vind het er leuk uitzien, maar je moet wel scrollenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:42 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hallo sunshine
Het is niet HET ei van Columbus, maar wel een stuk handiger dan alleen een popup met webcam. Nu heb je tweets, shouts, info en noem maar op in 1 scherm en het is allemaal nog in beta.
Maar goed, we kunnen ook niks doen hoor.
Tsja, wat blokjes op een pagina (net zo lelijk als op 3fm.nl homepage). Die paar extra blokjes zouden ook gewoon op 3fm.nl toegevoegd kunnen worden en klaar. En da's dan een project van een paar weken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:42 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hallo sunshine
Het is niet HET ei van Columbus, maar wel een stuk handiger dan alleen een popup met webcam. Nu heb je tweets, shouts, info en noem maar op in 1 scherm en het is allemaal nog in beta.
Maar goed, we kunnen ook niks doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |