Live Versie al gezienquote:
Tijdens de uitzending van Der Rudy al gehoord, maar wel zeer de moeite waard om nog een keer terug te horenquote:
Spot ze zou weer een cover? Doe mij maar het origineel. Dit is wel heel erg saai.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:57 schreef hole1988 het volgende:
@antiroos heeft een nieuw plaatje gespot
yepquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Spot ze zou weer een cover? Doe mij maar het origineel. Dit is wel heel erg saai.
Doe mij maar de uitvoering gedaan door Olive. Die van Olive is trouwens ook het origineel.quote:
Ik dacht al dat ik mijn oren moest uitspuiten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe mij maar de uitvoering gedaan door Olive. Die van Olive is trouwens ook het origineel.
lolquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik mijn oren moest uitspuiten.
Iedereen moet ook meteen denken aan de Smaakpolitiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol. Ken btw de uitvoering van ATB helemaal niet..
Fairground Attraction - Perfect.. wat een crap![]()
Zat het daar onder joh? Ken dat hele programma nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Iedereen moet ook meteen denken aan de Smaakpolitie
als een restaurant (of wat dan ook) een keurmerk krijgt zetten ze dat er idd eronder.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zat het daar onder joh? Ken dat hele programma niet. Maar echt, wat een plaat zeg. Vreselijk.
Ah, okayquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als een restaurant (of wat dan ook) een keurmerk krijgt zetten ze dat er idd eronder.
het komt hooguit twee keer in voorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef -Hans- het volgende:
Let It Die van de Foo Fighters
. Prettig.
[..]
Ah, okayZou voor mij een reden zijn om niet te gaan kjiken of de tv even op mute te zetten.
Elke draaibeurt is er 1 teveelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het komt hooguit twee keer in voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |