Deze damequote:
Komt mij echt niet bekend voorquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Deze dame
[ afbeelding ]
Ik vind haar overigens beter dan die Willemijn, die hakkelt er maar wat in om.
Doe je netjes, Sirolf!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Zo, mijn projectje van de afgelopen weken is zojuist officieel door Michiel gelanceerd.
www.3fm.nl/socialradio
Ziet er netjes uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Zo, mijn projectje van de afgelopen weken is zojuist officieel door Michiel gelanceerd.
www.3fm.nl/socialradio
Mooi!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik wel.Facebook convo's zie ik als praten met medereizigers in de coupé van een intercity. Twitter convo's in een treinstel van de Thalys. Forum conversaties zie ik als praten in een kroeg. De ene keer zit er alleen de dronken dorpsgek aan de bar, de meeste keren is het happy hour.
Maar wel een van uw radiohelden natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef Sersjee het volgende:
Maar ik luister nu naar radio 1. Wat heel uitzonderlijk is, aangezien het niet Langs de lijn of een afgeleide daarvan betreft
Robbie is een koning en een held en een baas.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar wel een van uw radiohelden natuurlijk.
Mooi gedaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
www.3fm.nl/socialradio
idd props Sirolf, ziet er goed uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
www.3fm.nl/socialradio
zaterdag, zondag, maandag, ik tel er 3quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:24 schreef Bol_Wan het volgende:
Een topic dat het 4 dagen volhoudUniek!
Grappige is dat het voor mij nogal een Déjà-vu was, want vorig jaar met Serious Request heb ik al iets soortgelijks gebouwd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
idd props Sirolf, ziet er goed uit
mja, oke.. had vrijdag ook nog meegeteld maar was al na twaalven natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
zaterdag, zondag, maandag, ik tel er 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
kan me zoiets herinneren ja, was er bij Radio 555 niet eenzelfde soort ding?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Grappige is dat het voor mij nogal een Déjà-vu was, want vorig jaar met Serious Request heb ik al iets soortgelijks gebouwd.
Niet van mij dan iig. Ik zou me dat ook niet kunnen herinneren...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kan me zoiets herinneren ja, was er bij Radio 555 niet eenzelfde soort ding?
quote:Lekker geslapen, nu weer op en aan de voorbereiding, want vannacht gewoon weer 3 uur knallen in de ether
about 8 hours ago via TweetDeck
Wat een saaie Sky plaat zeg, alleen het beginstukje is leuk, ze restquote:
volgens mij zijn wij het over zangers zelden eensquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een saaie Sky plaat zeg, alleen het beginstukje is leuk, ze rest
Verschil moet er zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgens mij zijn wij het over zangers zelden eens
Agree. Gelukkig zometeen de nieuwe Weezer!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef alors het volgende:
Er is ook echt geen nieuws heWat een non nieuws over de introductie
En die's leuk!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree. Gelukkig zometeen de nieuwe Weezer!
Hoe komen zij aan mijn foto???!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[ afbeelding ]
dit is dus de albumcover, een WTF lijkt me op zijn plaats
Da's Hurley.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[ afbeelding ]
dit is dus de albumcover, een WTF lijkt me op zijn plaats
eh, Hans, speel jij in Lost? dat is namemlijk deze gast:quote:
Ah, dus tochquote:
Zo wat een kerel zeg. Ge-wel-digquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
eh, Hans, speel jij in Lost? dat is namemlijk deze gast:![]()
[ afbeelding ]
kut, nou zit gelijk Rain and Tears in mn kopquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Die album cover van Weezer. Ik bedoel.
[ afbeelding ]
Maar deze knakker was ze voor.
Maar dan heb je het ook wel over Demis. Da's niet zomaar iemand.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Die album cover van Weezer. Ik bedoel.
[ afbeelding ]
Maar deze knakker was ze voor.
Je zou toch denken dat die van Moss niet zo moeilijk is...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Serieus nog geen EEN nr uit de jackpot geraden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |