Bij mij It's 5 o'clock, maar dat komt door Johan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
kut, nou zit gelijk Rain and Tears in mn kop
Dit is ultieme social radio. Speel een nog niet officieel uitgebracht nummer van Weezer, tweet later de primeur van het album cover, forum pikt het op en gooit er meteen een gerelateerde TT tegenaan. Up-to-dater en socialer en interactiever kan je het niet hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Ik had toch eigenlijk een TT met de woorden 'social radio' verwacht.
Is nu helaas nog niet mogelijk, aangezien er alleen een Windows Media webcam-stream is, en er nog geen echte standaard voor video in HTML 5 is.quote:
Green Day.Zo heten ze al 23 jaar.quote:
Ah dat werd tijd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Bran van 3000 staat op scherp !. Wereldplaat
naast dat kan je een band met meer dan 8 albums en een reputatie van wereldfaam moeilijk een hype noemenquote:
Zo bedoel ik het niet. Maar die laatste nummers zijn gewoon niet zo best, maar toch maar veel draaien omdat het Green Day is...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
naast dat kan je een band met meer dan 8 albums en een reputatie van wereldfaam moeilijk een hype noemen
Ik zal zo eens onder een steen vandaan komen en YT aanslingerenquote:
En WK graagquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef Sersjee het volgende:
Keje is misschien wel de allerbeste die je voor zo'n onderwerp kan hebben. Slimme man.
En ik ben mordicus tegen een WK hier.
Het is inderdaad niet goed, maar het album is het wel al bijna meer verkocht als Dookie, dat zegt wel wat.. ik snap het gros van de mensen ook niet meer, als ik iets vind tegenvallen kan ik er tegenwoordig wel van uitgaan dat het heel populair wordquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Maar die laatste nummer zijn gewoon niet zo best, maar toch maar veel draaien omdat het Green Day is...
EK<21 is hele maal niets in vergelijking met een WK.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
En WK graagOnder21 was ook ontzettend geslaagd
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Een WK zou leuk zijn maar het is volgens mij al lang en breed bewezen dat je die kosten er haast nooit uitkrijgt toch?
Dat, en we mogen Blatter 4+ weken lang Minister President noemen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Een WK zou leuk zijn maar het is volgens mij al lang en breed bewezen dat je die kosten er haast nooit uitkrijgt toch?
dat bedoel ik, voor een land in recessie moet dat al reden genoeg zijn: Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Economische zaken heeft het uitgezocht en het kost altijd meer dan het oplevert.
Onder 21... Leuk en aardig, maar dat stelt geen moer voor. Een EK samen met België is mooi zat, over een jaar of tig weer eens een keer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
En WK graagOnder21 was ook ontzettend geslaagd
Hebben we er tegen die tijd tenminste éénquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat, en we mogen Blatter 4+ weken lang Minister President noemen.
Is zwaar overdreven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat, en we mogen Blatter 4+ weken lang Minister President noemen.
Het is over 8 jaar pas, niet nu.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat bedoel ik, voor een land in recessie moet dat al reden genoeg zijn: Nee.
voorbereidingen beginnen eerder, en wie zegt dat we dan zat geld hebben?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
Is zwaar overdreven.
[..]
Het is over 8 jaar pas, niet nu.
Tuurlijk, het is "pas" over 8 jaar, maar je moet nu al beginnen met geld reserveren voor infrastructuur e.d. en die poet kunnen we wel beter gebruiken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
Is zwaar overdreven.
[..]
Het is over 8 jaar pas, niet nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |