Dat is juist de muziek die de avond van 3FM zo fijn maakt. Ook de wat "obscuurdere" plaatjes en niet de tracks die je de hele dag al op alle zenders hoortquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is hij net een week terug hoor en daarin heb ik niet zoveel geluisterd, ik kijk het even aan maar haak meestal af bij dergelijke muziek.
Ik weet niet of het je wel eens is opgevallen, maar 95% van de popmuziek gaat nergens over.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Snap niet waarom 3FM Go Back to the Zoo zo ophemelt; klinkt wel leuk, maar zó ongeïnspireerd. Bijvoorbeeld: Hey DJ gaat echt helemaal nergens over: "wij zijn van de radio, jij weet niks".
He die silverlight player werkt niet goed als je silverlight4 plugin hebtquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Zo, mijn projectje van de afgelopen weken is zojuist officieel door Michiel gelanceerd.
www.3fm.nl/socialradio
Silverlight loopt bij mij de laatste tijd altijd vastquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
He die silverlight player werkt niet goed als je silverlight4 plugin hebt
de recentste versie al geinstalleerdquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Silverlight loopt bij mij de laatste tijd altijd vast
En toch is het best geinig zo'n blik achter de schermenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gast, ga in Godsnaam ff niet m`n avond verpesten![]()
Wil inderdaad nog wel eens helpenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de recentste versie al geinstalleerd
quote:
Het is vooral irritant dat er meteen zo'n overdosis is: een week lang 's ochtends te gast, tig spotjes, prijsvraag blabla.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Snap niet waarom 3FM Go Back to the Zoo zo ophemelt; klinkt wel leuk, maar zó ongeïnspireerd. Bijvoorbeeld: Hey DJ gaat echt helemaal nergens over: "wij zijn van de radio, jij weet niks".
Nieuwe single maakt volgens mij best kans om Meeeeeeeeee-ga-hit te worden. Ik vind de nieuwe single best wel tofquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is vooral irritant dat er meteen zo'n overdosis is: een week lang 's ochtends te gast, tig spotjes, prijsvraag blabla.
Echt overdreven.
Dat mag. Maar aan een band hoeft niet zo belachelijk veel commerciële aandacht besteed te worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe single maakt volgens mij best kans om Meeeeeeeeee-ga-hit te worden. Ik vind de nieuwe single best wel tof.
Ben ik mee eens hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat mag. Maar aan een band hoeft niet zo belachelijk veel commerciële aandacht besteed te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |