Maar natuurlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Heeft iemand een mp3'tje of zoiets van dat vogel muziekje wat Giel 's ochtends draait om 6:00 uur? Of waar ik die kan downloaden? Erg relax muziekje
Heb hem al. Voor de geïnteresseerden:quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Heeft iemand een mp3'tje of zoiets van dat vogel muziekje wat Giel 's ochtends draait om 6:00 uur? Of waar ik die kan downloaden? Erg relax muziekje
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:18 schreef borisz het volgende:
Er moet een nieuwe Kuip komen in 010 dat is zeker. WK2018 naar NL halen ben ik niet perse op tegen maar wel op normale voorwaarden. Dat het meer kost dan het oplevert zal wel, wil er best voor betalen.
Dingen als De Bijlmer bierhal geen bierhal meer mogen noemen slaat nergens op. Daar moeten we normaal over doen dan kan de WK best naar NL komen.
Gast, ga in Godsnaam ff niet m`n avond verpestenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Just For Tonight. borisz @ RTL7 een programma over Ajax.
Sorry !quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gast, ga in Godsnaam ff niet m`n avond verpesten![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:38 schreef alors het volgende:
Dit is echt van die Eric muziek, ik haak af.
Inderdaad, hij draait vaak zat flink wat hardere muziekquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]! en toch nog iedere avond luisteren?
Volgens mij is hij net een week terug hoor en daarin heb ik niet zoveel geluisterd, ik kijk het even aan maar haak meestal af bij dergelijke muziek.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]! en toch nog iedere avond luisteren?
Dat klonk idd. niet verkeerd! mag ie vaker draaien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |