Overslaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet slaan joh![]()
Ik voel me grappig
Worstelen dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Overslaanen slaan doe ik niet. Niemand in de buurt om het te doen
quote:
Goed hoor.ook niet in de buurtquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Worstelen dan?
OT: Goed. Tevens mijn eerste alcoholvrije dag in bijna 3 weken aan het hebben. Yay, vakantie.
Je weet waar ik woonquote:
Sterktequote:OT: bezorgd, een vriend ligt bij eerste hulp godverdomme.
zeer herkenbaar...dan ben je zo gekwetst/boos dat je de ergste dingen zegt of doet..quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:26 schreef formerjellybean het volgende:
heb ook een beetje sjacherijnig zak door de stront gevoel over iemand , laat het maar even zakken ook. Impulsief boos zijn op iemand pakt namelijk vaak niet zo goed uit bij me .
ja of conclusies trekt die nergens op slaan en het niet echt goed doet .quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:35 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
zeer herkenbaar...dan ben je zo gekwetst/boos dat je de ergste dingen zegt of doet..
OT:voel me kut.
Sterkte d'r meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik geloof dat ik me hier niet onderuit kan kletsen
Vandaag gaat sowieso een ramp worden
Dankjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sterkte d'r mee
OT: Opvallend fris, en toch wel een beetje moe.
Ik moet nog tot vrijdag wachten, maar dan wel het hele weekend samen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:35 schreef heavenstar het volgende:
Helemaal top! Even werken en vanavond komt mij lief hier naar toe.....![]()
hebbie gedaan dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:32 schreef scrub_nurse het volgende:
damn, zo'n spierpijn in mn kuiten dat ik nauwelijks kan lopen
wist ik dat maarquote:
Ik kan niet wachten tot eind augustus. Kon ik maar een zomerslaapje doen van 3 wekenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:25 schreef Sosha het volgende:
Ongeduldig. Kan niet wachten tot het morgen is.
Dan heb ik het toch makkelijker, ik hoef nog maar één nachtjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot eind augustus. Kon ik maar een zomerslaapje doen van 3 weken
What happened?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:47 schreef zwartedoos het volgende:
wat n klotenacht, wat een klotestreek
Mijn schoonvader zou zeggen: Kut he.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch makkelijker, ik hoef nog maar één nachtje
Maar dan is 't nog steeds spannend, want als het morgen niet zo goed gaat als gehoopt moet ik wéér een nachtje slapen, en als het dan nog niets wordt, weer een week
Haha, mijn schoonvader zegt "positief blijven"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn schoonvader zou zeggen: Kut he.
Ook spannend dus! Ik zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:30 schreef Sosha het volgende:
[..]
Haha, mijn schoonvader zegt "positief blijven"
Ik heb snel woonruimte nodig en ga morgen een woning bezichtigen (groepsbezichtiging), en als die 't niet wordt weet ik donderdag hoe hoog ik ben geëindigd voor andere woningen, en anders weer een week later hoe hoog ik ben geëindigd voor weer andere woningen
Wat liefquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook spannend dus! Ik zal voor je duimen!
Ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Morgen post ik hier 'uitzinnig blij' of 'enorm teleurgesteld', je merkt 't vanzelf.
als je het over mij hebt, je weet mn telefoonnummer en mn e-mail en mn pm en mn adres.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:19 schreef iamredleader het volgende:
Niet zo best. Teveel aan m'n hoofd, zorgen om dit, dat, zus, zo en andere mensen
Gelukkig (?) gaat het niet (alleen) over jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef DaviniaHR het volgende:
als je het over mij hebt, je weet mn telefoonnummer en mn e-mail en mn pm en mn adres.
het contact hoeft niet enkel via de vrouwelijke lijn te lopen
is goed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gelukkig (?) gaat het niet (alleen) over jouen we bellen gauw, afgesproken
![]()
sorry, kan het niet zo goed verwoorden...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:
is goed!
en on-topic: vandaag gaat het redelijk
sterktequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik voel me verdrietig.
Iets minder dan 2 maanden geleden is mijn vader overleden tijdens mijn afstudeerperiode. Mijn afstudeermaatje heeft me goed gesteund, hij heeft veel van me ovegenomen etc zodat we het toch konden halen.
En vandaag is plots zijn vader overleden
Mijn gedachten: wtf!
Heel veel sterktequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik voel me verdrietig.
Iets minder dan 2 maanden geleden is mijn vader overleden tijdens mijn afstudeerperiode. Mijn afstudeermaatje heeft me goed gesteund, hij heeft veel van me ovegenomen etc zodat we het toch konden halen.
En vandaag is plots zijn vader overleden
Mijn gedachten: wtf!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:21 schreef Bolletje... het volgende:
Btje raar, maar ik heb zin om iets spontaans te doen vandaag!
Heb jij zin om met mij poffertjes te gaan eten vanavond?!quote:
Wat lief dat je dat vraagt! Ja dat lijkt me leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb jij zin om met mij poffertjes te gaan eten vanavond?!
ECHT??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:42 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat vraagt! Ja dat lijkt me leuk
echt!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ECHT??
Oooh, nu voel ik me heeel blij en heel wanhopig tegelijk.. Ik heb niets om aan te trekken
Ahhhhhhhh cool! dan kan ik wel mn klus kleren aan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:50 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
echt!
en je gaat toch stinken van poffertjes bakken dus trek gewoon iets aan wat je nog hebt liggen
kzou niet weten waar ik moet beginnen, maar iemand is zich echt belachelijk aan t maken, zo doorzichtigquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:45 schreef zwartedoos het volgende:
zo he zonnebankje heeft goed gewerkt
Yesss het is af, nu lekker de hele avond relaxenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:45 schreef kwiwi het volgende:
geen zin meer om te studeren maar ik moet nog net even 1 hoofdstukje grr...
Wil je nu wel met me ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yesss het is af, nu lekker de hele avond relaxenIk voel me wel goed dus
* brownies geeftquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuffel*
OT: Lichtelijk geïrriteerd, concentratieloos en trek in slecht voedsel
Heb je last van zenuwen wijffie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuffel*
OT: Lichtelijk geïrriteerd, concentratieloos en trek in slecht voedsel
Wil je met me ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wil je met me ?
kansloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me oke.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Boehoeeeeeh, nee jij, in hoogst eigen persoon!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die opblaapop avatar van je of ik ?
Ik dacht aan een kutwijf als jijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef Miam het volgende:
[..]
Boehoeeeeeh, nee jij, in hoogst eigen persoon!![]()
Ik voel me goed maar moe. wel zin in morgen.
late dienst![]()
Precies mijn situatie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
Onzeker , weet niet echt wat ik aan iemand heb en weet het even niet wat te doen met een situatie.
Aan een kant heb ik zoiets van bekijk het maar, maar ik wil ook geen overhaaste conclusies trekken en me laten leiden door angst.
Toen ik hem vrijdag zag was het leuk , maar hij is ook nogal wisselvallig en ik baal daar een beetje van.
Doe eens normaal man.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een kutwijf als jij
Gefeliciteerd!quote:
Dat wil ik wel doen met jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Niemand wil met mij in de regen dansen en in de plassen stampen![]()
Ik voel me alleen
nog niet weg?quote:
Wat voor een jeuk?quote:
Daar heb ik wel een oplossing voor.quote:
Deo schijnt te helpenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor.
Hij hoeft nog niet geamputeerdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor.
Of met jezelf spelen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deo schijnt te helpen
OT: vervelend als mensen niet reageren op smsjes![]()
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik echt heb uitgeslapenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:07 schreef Flippiee het volgende:
Beetje gaar, maar verder goed, soms is goed uitslapen wel fijn.
Komt goed schatjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Verstand op nul, en straks gewoon gaan met die banaan
Doet jouw vriend ook moeilijk?quote:
Gevoelens wegstoppen en verder niets mee doen lost niets op en die deksel komt er vroeg of laat vanzelf weer een keer af. Beter verwerk je dat en accepteer je gewoon hoe het gelopen is. Dat scheelt een slok op een borrel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:47 schreef zwartedoos het volgende:
kga proberen al mn verdrietige gevoelens weg te stoppen, heel diep, deksel erop en niet meer open maken. Maak mezelf kapot met afvragen wat ik verkeerd heb gedaan buitenom van iemand te houden![]()
heb nog wel een pilletje voor jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:37 schreef zwartedoos het volgende:
Ik wil eens uitslapen in mijn vakantiemaar slaap zo slecht dat ik blij ben als de zon op is en ik uit dat bed kan
![]()
Altijd lekker zo'n slagroomtaartquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:34 schreef macondo het volgende:
Gatsie, wat een kutdag. En het vooruitzicht dat het niet snel beter zal worden is slagroom op de taart.
quote:
doet veel te veel pijn om t te verwerkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Gevoelens wegstoppen en verder niets mee doen lost niets op en die deksel komt er vroeg of laat vanzelf weer een keer af. Beter verwerk je dat en accepteer je gewoon hoe het gelopen is. Dat scheelt een slok op een borrel.
Dingen wegstoppen is nooit een goed idee.
Suc6 ermee in elk geval
1 copy awayquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
doet veel te veel pijn om t te verwerkenliever wegstoppen(werkt ook niet
)maar weet wel dat je gelijk hebt hoor..
same here actually.... Al vat ik dat slagroom en taart in deze context dan weer nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:34 schreef macondo het volgende:
Gatsie, wat een kutdag. En het vooruitzicht dat het niet snel beter zal worden is slagroom op de taart.
ben ik gelukkig niet de enige.quote:
nummer 4 ook maar ik heb zometeen een lekkere vent naast me liggenquote:
Dat zeiden mijn moeder en een vriendin ook alquote:
Mooi zoquote:
en dat is spannend omdat? het een sollicitatie is,omdat het tegenover je oude huis ligt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:21 schreef formerjellybean het volgende:
beetje benieuwd en zenuwachtig , vanmiddag vrijwilligerssollicitatiegesprek en het is net tegenover het huis waar ik vroeger woonde .
Beide de sollicitatie omdat het nieuw is, en grappig ook tegenover oude huis, wat opvanghuis was voor jongeren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:11 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
en dat is spannend omdat? het een sollicitatie is,omdat het tegenover je oude huis ligt?
succes in ieder geval!
ot: pff eindelijk een beetje huishouden gedaan, voelt goedik wil een huishoudster
dan heeft het zo moeten zijn zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Beide de sollicitatie omdat het nieuw is, en grappig ook tegenover oude huis, wat opvanghuis was voor jongeren.
Ik reed er best vaak langs en wilde soms aanbellen om te vragen hoe het er nu van binnen uitziet maar dat staat zo raar.
Toen ik het hoorde vond ik het ook gewoon grappig , leven kan soms raar uitpakken.
administratief typewerk op kantoor, we moeten even kijken of het bij mij past , omdat het dus aangepast vrijwilligerswerk isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:18 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dan heeft het zo moeten zijn zullen we maar zeggenwat is de functie?
Waar haal jij die zon vandaan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:53 schreef YipYip het volgende:
Feeling great,op deze zonnige morgen
Dat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:21 schreef zwartedoos het volgende:
wie heeft er even 500 euro voor me
Hier schijnt de zon ookquote:
raakt je haar daar nou juist niet van in de war?quote:
Ja, gaat toch om het innerlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
raakt je haar daar nou juist niet van in de war?
OT: sitting, waiting, wishing. En dan met name dat laatste......
dat zeggen alleen lelijke mensenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, gaat toch om het innerlijk![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |