De lengte van een minuut wordt volledig bepaald door de variabele "aan welke kant van de wc deur" je staatquote:
Laten we zeggen dat ik er nog voor sta en sta te wachten op het moment dat ik moet gaan plassenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De lengte van een minuut wordt volledig bepaald door de variabele "aan welke kant van de wc deur" je staat
Oei dat lijkt me best moeilijk sterkte.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Zenuwachtig, toch ook een beetje verdrietig... vanavond een punt zetten achter 4+ jaar... het was ooit zo geweldig allemaal. Ik weet dat het beter is, maar oude herinneringen kunnen toch een gevoel van twijfel omhoog brengen.
Whut??quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik geloof dat ik zo juist weggelopen ben van huis
nou dan pak ik de auto welquote:
ahhhh grote boodschap dus, vieze meidquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee , geeft helemaal zo'n rommel
Ja meiden poepen ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
ahhhh grote boodschap dus, vieze meid
Daar hou jij wel van zekerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
oeh,daar kun je lekkere ballen gehakt van maken![]()
Inkoppertjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
oeh,daar kun je lekkere ballen gehakt van maken![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
verward... relatie nu officieel ten einde, maar de chemie niet... Pffffff.
Ja, het is altijd kut. Je twijfelt altijd. En als je dan afscheid neemt dan zou je d'r het liefst over een auto heensmijten en kapotneuken.quote:
Ik ken het.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja, het is altijd kut. Je twijfelt altijd. En als je dan afscheid neemt dan zou je d'r het liefst over een auto heensmijten en kapotneuken.
Heel vreemd conflict van gevoelens.
slapen met koffie op bed?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:41 schreef candygirl het volgende:
lekker geslapen met mijnkoffie en berliner bol op bed
vandaag poetsen en even de stad in
Is het ongepast om nu te zeggen; "told you so"?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:09 schreef laforest het volgende:
Na jaren hebben ze me eindelijk te pakken hoor.
Plaatjes uit mijn fobo gedelete en een ban omdat ik kennelijk een zieke opmerking had gemaakt.
Nou, hoe ik me voel? Mja weet niet, wil wel eens weten wat ik verkeerd heb gezegd voordat ik gevoels van spijt kan ontwikkelen.
De ban is niet om de plaatjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Is het ongepast om nu te zeggen; "told you so"?![]()
OT: Leeg.![]()
* zich eventjes een idioot voelt...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:32 schreef laforest het volgende:
[..]
De ban is niet om de plaatjes.
Vraag me af wie de NSB-er is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wakker gemaakt door mijn lief met een kop koffie zo beterquote:
Dit dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:18 schreef francis998 het volgende:
ik voel me brak, heb slecht geslapen vannacht.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:03 schreef candygirl het volgende:
[..]
wakker gemaakt door mijn lief met een kop koffie zo beter![]()
nu nog steeds in bed samen ,wat tv kijken ,op laptop ! is lang geleden door dat wel zo verschillende diensten draaien
Same here. Kan me er alleen moeilijk toe zetten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:05 schreef Under_Score het volgende:
brak. zo even eten douchen en scheren.
Dit dus. Kroegen gaat niet door vanavond.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
Zie op tegen het door de regen fietsen van vanavond
Dat is wel heel jammerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit dus. Kroegen gaat niet door vanavond.
Ja maar misschien ga ik soort van worstelen vanavond (op xbox hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer![]()
OT: Ik voel me evil
Ik moet wel. Kan het lopend redden, maar op de fiets ben ik snellerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iddquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet wel. Kan het lopend redden, maar op de fiets ben ik sneller
Ja nou ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:42 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Idd.
Dat wordt dus het plaatselijk cafe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet IRL worstelen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar misschien ga ik soort van worstelen vanavond (op xbox he) met hen
Hoezo evil
Klinkt als een uitdagingquote:
Als hij met worstelen net zo vals speelt als met twister dan uhm maak je geen kans hoor flipquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het niet want ik win hem toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |