ben benieuwd hoe t afgelopen is....quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:30 schreef candygirl het volgende:
tjezussss what a strange evening with mixed emotions!
hoe ik me voel..........goed,verward,verbaasd, verdrietig. en weet ik wat nog meer
Niet doen nog..quote:Op zondag 8 augustus 2010 04:45 schreef theKiD het volgende:
Niet zo goed.. Ik zou nog een telefoontje krijgen, maar dat blijft ook uitBegin beetje bezorgd te worden nu
oh jezus dat is kut.. sterkte ermee!quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:35 schreef nktc het volgende:
Dubbel gevoel, vandaag 2jaar getrouwd, maar gaan scheiden en vandaag alle zaken verder regelen.....
Sterktequote:Op zondag 8 augustus 2010 11:33 schreef YipYip het volgende:
M'n moeder zou vandaag jarig geweest zijn...btje mixed feelings
Sterktequote:Op zondag 8 augustus 2010 11:35 schreef nktc het volgende:
Dubbel gevoel, vandaag 2jaar getrouwd, maar gaan scheiden en vandaag alle zaken verder regelen.....
als je er beide achter staat... Als de ene wil en de ander niet lijkt mij dat net iets meer pijnlijker... Hoewel het natuurlijk klote blijft. Maar als je het kunt accepteren ben je al veel verder (lijkt mij dan he. Als ik t zo vergelijk met hoe ik zou zijn...)quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:35 schreef nktc het volgende:
drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:23 schreef skippy22 het volgende:
Waarom heb ik gisternacht de aivd opgebeld
Hier moest ik eigenlijk zo om lachenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:09 schreef Under_Score het volgende:
volgens mij stroomt er alleen nog maar bier door mijn aderen![]()
Hetzelfde, maar voor de rest uitmuntend!quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:43 schreef scrub_nurse het volgende:
Nog steeds wakker,kan niet slapen..
Koffie padsquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:34 schreef skippy22 het volgende:
En godverdomme maar een koffie pad 1 koffie pad
Niks mis met Senseo.quote:
Veel mis. Slootwater. Dat kun je geen koffie noemenquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Niks mis met Senseo.
OT: Superweekend gehad, voel me erg gelukkig.
Dan doe je er normale water in.quote:Op maandag 9 augustus 2010 07:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Veel mis. Slootwater. Dat kun je geen koffie noemen
Sommigen zouden een ander geslachtsdeel moeten hebbenquote:
jah en kan de receptenlijn niet bellen voor herhalingsrecept vanwege telefoonquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:16 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
aj is t weer zo ver..
ot: spierpijn in mn kuiten
my god! echt waar! jeezus heb je zelf gereanimeerd? Heb je wel wat aan je cursus gehad he! Maar meestal werkt t inderdaad zo niet,helaas..quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:52 schreef candygirl het volgende:
behoorlijk kut! vandaag op het werk iemand moeten reanimeren wat helaas geen baat meer heeft gehad![]()
mijn zoon die een groot abces heeft ,en veel pijn heeft en niet uitziet erdoor
in zijn gezichtquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:57 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
my god! echt waar! jeezus heb je zelf gereanimeerd? Heb je wel wat aan je cursus gehad he! Maar meestal werkt t inderdaad zo niet,helaas..
![]()
en wie heeft waar een abces?
Het zit je wel mee he de laatste tijd.quote:
of eet gewoon een paar broodjes bapao met wat slaquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:38 schreef nullicedo het volgende:
Hongerig, zit ik eten te koken brand het aan, bij de tweede poging koken lukt het maar laat ik mijn bord met eten op de grond flikkeren
Dus nu bezig met poging 3
Nu krijg ik nog meer honger....bapaoquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef Under_Score het volgende:
[..]
of eet gewoon een paar broodjes bapao met wat slasucces gegarandeerd!
met chilisaus van toko lien. heerlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:54 schreef nullicedo het volgende:
[..]
Nu krijg ik nog meer honger....bapao
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |