Mooi zoquote:
en dat is spannend omdat? het een sollicitatie is,omdat het tegenover je oude huis ligt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:21 schreef formerjellybean het volgende:
beetje benieuwd en zenuwachtig , vanmiddag vrijwilligerssollicitatiegesprek en het is net tegenover het huis waar ik vroeger woonde .
Beide de sollicitatie omdat het nieuw is, en grappig ook tegenover oude huis, wat opvanghuis was voor jongeren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:11 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
en dat is spannend omdat? het een sollicitatie is,omdat het tegenover je oude huis ligt?
succes in ieder geval!
ot: pff eindelijk een beetje huishouden gedaan, voelt goedik wil een huishoudster
dan heeft het zo moeten zijn zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Beide de sollicitatie omdat het nieuw is, en grappig ook tegenover oude huis, wat opvanghuis was voor jongeren.
Ik reed er best vaak langs en wilde soms aanbellen om te vragen hoe het er nu van binnen uitziet maar dat staat zo raar.
Toen ik het hoorde vond ik het ook gewoon grappig , leven kan soms raar uitpakken.
administratief typewerk op kantoor, we moeten even kijken of het bij mij past , omdat het dus aangepast vrijwilligerswerk isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:18 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dan heeft het zo moeten zijn zullen we maar zeggenwat is de functie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |