nog niet weg?quote:
Wat voor een jeuk?quote:
Daar heb ik wel een oplossing voor.quote:
Deo schijnt te helpenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor.
Hij hoeft nog niet geamputeerdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor.
Of met jezelf spelen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deo schijnt te helpen
OT: vervelend als mensen niet reageren op smsjes![]()
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik echt heb uitgeslapenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:07 schreef Flippiee het volgende:
Beetje gaar, maar verder goed, soms is goed uitslapen wel fijn.
Komt goed schatjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Verstand op nul, en straks gewoon gaan met die banaan
Doet jouw vriend ook moeilijk?quote:
Gevoelens wegstoppen en verder niets mee doen lost niets op en die deksel komt er vroeg of laat vanzelf weer een keer af. Beter verwerk je dat en accepteer je gewoon hoe het gelopen is. Dat scheelt een slok op een borrel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:47 schreef zwartedoos het volgende:
kga proberen al mn verdrietige gevoelens weg te stoppen, heel diep, deksel erop en niet meer open maken. Maak mezelf kapot met afvragen wat ik verkeerd heb gedaan buitenom van iemand te houden![]()
heb nog wel een pilletje voor jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:37 schreef zwartedoos het volgende:
Ik wil eens uitslapen in mijn vakantiemaar slaap zo slecht dat ik blij ben als de zon op is en ik uit dat bed kan
![]()
Altijd lekker zo'n slagroomtaartquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:34 schreef macondo het volgende:
Gatsie, wat een kutdag. En het vooruitzicht dat het niet snel beter zal worden is slagroom op de taart.
quote:
doet veel te veel pijn om t te verwerkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Gevoelens wegstoppen en verder niets mee doen lost niets op en die deksel komt er vroeg of laat vanzelf weer een keer af. Beter verwerk je dat en accepteer je gewoon hoe het gelopen is. Dat scheelt een slok op een borrel.
Dingen wegstoppen is nooit een goed idee.
Suc6 ermee in elk geval
1 copy awayquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
doet veel te veel pijn om t te verwerkenliever wegstoppen(werkt ook niet
)maar weet wel dat je gelijk hebt hoor..
same here actually.... Al vat ik dat slagroom en taart in deze context dan weer nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:34 schreef macondo het volgende:
Gatsie, wat een kutdag. En het vooruitzicht dat het niet snel beter zal worden is slagroom op de taart.
ben ik gelukkig niet de enige.quote:
nummer 4 ook maar ik heb zometeen een lekkere vent naast me liggenquote:
Dat zeiden mijn moeder en een vriendin ook alquote:
Mooi zoquote:
en dat is spannend omdat? het een sollicitatie is,omdat het tegenover je oude huis ligt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:21 schreef formerjellybean het volgende:
beetje benieuwd en zenuwachtig , vanmiddag vrijwilligerssollicitatiegesprek en het is net tegenover het huis waar ik vroeger woonde .
Beide de sollicitatie omdat het nieuw is, en grappig ook tegenover oude huis, wat opvanghuis was voor jongeren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:11 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
en dat is spannend omdat? het een sollicitatie is,omdat het tegenover je oude huis ligt?
succes in ieder geval!
ot: pff eindelijk een beetje huishouden gedaan, voelt goedik wil een huishoudster
dan heeft het zo moeten zijn zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Beide de sollicitatie omdat het nieuw is, en grappig ook tegenover oude huis, wat opvanghuis was voor jongeren.
Ik reed er best vaak langs en wilde soms aanbellen om te vragen hoe het er nu van binnen uitziet maar dat staat zo raar.
Toen ik het hoorde vond ik het ook gewoon grappig , leven kan soms raar uitpakken.
administratief typewerk op kantoor, we moeten even kijken of het bij mij past , omdat het dus aangepast vrijwilligerswerk isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:18 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dan heeft het zo moeten zijn zullen we maar zeggenwat is de functie?
Waar haal jij die zon vandaan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:53 schreef YipYip het volgende:
Feeling great,op deze zonnige morgen
Dat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:21 schreef zwartedoos het volgende:
wie heeft er even 500 euro voor me
Hier schijnt de zon ookquote:
raakt je haar daar nou juist niet van in de war?quote:
Ja, gaat toch om het innerlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
raakt je haar daar nou juist niet van in de war?
OT: sitting, waiting, wishing. En dan met name dat laatste......
dat zeggen alleen lelijke mensenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, gaat toch om het innerlijk![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |