If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ik heb vannacht weer niet geslapen. de nachten lijken wel voorbij te vliegen. het is vort makkelijk om 's nachts op te blijven en vervolgens 's morgens of zelfs 's middags pas te gaan slapen. Ik zal nu wel gaan slapen..welterusten
Geen echt goedemorgen Mijn zoontje van anderhalf had om half zes z'n luier helemaal volgepiest, en daarna had hij nog meer geplast. Dus papa kon vrolijk de hele boel verschonen, en natuurlijk is m'n zoontje daarna niet meer in slaap te krijgen
Echt zo geen zin om te werken, gelukkig hoef ik nog maar 3 uurtjes
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
kga proberen al mn verdrietige gevoelens weg te stoppen, heel diep, deksel erop en niet meer open maken. Maak mezelf kapot met afvragen wat ik verkeerd heb gedaan buitenom van iemand te houden
*I'm not perfect but parts of me are incredible* guess that's what happens when a tornado meets a vulcano