Overslaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet slaan joh![]()
Ik voel me grappig
Worstelen dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Overslaanen slaan doe ik niet. Niemand in de buurt om het te doen
quote:
Goed hoor.ook niet in de buurtquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Worstelen dan?
OT: Goed. Tevens mijn eerste alcoholvrije dag in bijna 3 weken aan het hebben. Yay, vakantie.
Je weet waar ik woonquote:
Sterktequote:OT: bezorgd, een vriend ligt bij eerste hulp godverdomme.
zeer herkenbaar...dan ben je zo gekwetst/boos dat je de ergste dingen zegt of doet..quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:26 schreef formerjellybean het volgende:
heb ook een beetje sjacherijnig zak door de stront gevoel over iemand , laat het maar even zakken ook. Impulsief boos zijn op iemand pakt namelijk vaak niet zo goed uit bij me .
ja of conclusies trekt die nergens op slaan en het niet echt goed doet .quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:35 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
zeer herkenbaar...dan ben je zo gekwetst/boos dat je de ergste dingen zegt of doet..
OT:voel me kut.
Sterkte d'r meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik geloof dat ik me hier niet onderuit kan kletsen
Vandaag gaat sowieso een ramp worden
Dankjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sterkte d'r mee
OT: Opvallend fris, en toch wel een beetje moe.
Ik moet nog tot vrijdag wachten, maar dan wel het hele weekend samen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:35 schreef heavenstar het volgende:
Helemaal top! Even werken en vanavond komt mij lief hier naar toe.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |