kzou niet weten waar ik moet beginnen, maar iemand is zich echt belachelijk aan t maken, zo doorzichtigquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:45 schreef zwartedoos het volgende:
zo he zonnebankje heeft goed gewerkt
Yesss het is af, nu lekker de hele avond relaxenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:45 schreef kwiwi het volgende:
geen zin meer om te studeren maar ik moet nog net even 1 hoofdstukje grr...
Wil je nu wel met me ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yesss het is af, nu lekker de hele avond relaxenIk voel me wel goed dus
* brownies geeftquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuffel*
OT: Lichtelijk geďrriteerd, concentratieloos en trek in slecht voedsel
Heb je last van zenuwen wijffie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuffel*
OT: Lichtelijk geďrriteerd, concentratieloos en trek in slecht voedsel
Wil je met me ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wil je met me ?
kansloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me oke.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Boehoeeeeeh, nee jij, in hoogst eigen persoon!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die opblaapop avatar van je of ik ?
Ik dacht aan een kutwijf als jijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef Miam het volgende:
[..]
Boehoeeeeeh, nee jij, in hoogst eigen persoon!![]()
Ik voel me goed maar moe. wel zin in morgen.
late dienst![]()
Precies mijn situatie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
Onzeker , weet niet echt wat ik aan iemand heb en weet het even niet wat te doen met een situatie.
Aan een kant heb ik zoiets van bekijk het maar, maar ik wil ook geen overhaaste conclusies trekken en me laten leiden door angst.
Toen ik hem vrijdag zag was het leuk , maar hij is ook nogal wisselvallig en ik baal daar een beetje van.
Doe eens normaal man.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een kutwijf als jij
Gefeliciteerd!quote:
Dat wil ik wel doen met jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Niemand wil met mij in de regen dansen en in de plassen stampen![]()
Ik voel me alleen
nog niet weg?quote:
Wat voor een jeuk?quote:
Daar heb ik wel een oplossing voor.quote:
Deo schijnt te helpenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor.
Hij hoeft nog niet geamputeerdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor.
Of met jezelf spelen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deo schijnt te helpen
OT: vervelend als mensen niet reageren op smsjes![]()
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik echt heb uitgeslapenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:07 schreef Flippiee het volgende:
Beetje gaar, maar verder goed, soms is goed uitslapen wel fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |