hebbie gedaan dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:32 schreef scrub_nurse het volgende:
damn, zo'n spierpijn in mn kuiten dat ik nauwelijks kan lopen
wist ik dat maarquote:
Ik kan niet wachten tot eind augustus. Kon ik maar een zomerslaapje doen van 3 wekenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:25 schreef Sosha het volgende:
Ongeduldig. Kan niet wachten tot het morgen is.
Dan heb ik het toch makkelijker, ik hoef nog maar één nachtjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot eind augustus. Kon ik maar een zomerslaapje doen van 3 weken
What happened?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:47 schreef zwartedoos het volgende:
wat n klotenacht, wat een klotestreek
Mijn schoonvader zou zeggen: Kut he.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch makkelijker, ik hoef nog maar één nachtje
Maar dan is 't nog steeds spannend, want als het morgen niet zo goed gaat als gehoopt moet ik wéér een nachtje slapen, en als het dan nog niets wordt, weer een week
Haha, mijn schoonvader zegt "positief blijven"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn schoonvader zou zeggen: Kut he.
Ook spannend dus! Ik zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:30 schreef Sosha het volgende:
[..]
Haha, mijn schoonvader zegt "positief blijven"
Ik heb snel woonruimte nodig en ga morgen een woning bezichtigen (groepsbezichtiging), en als die 't niet wordt weet ik donderdag hoe hoog ik ben geëindigd voor andere woningen, en anders weer een week later hoe hoog ik ben geëindigd voor weer andere woningen
Wat liefquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook spannend dus! Ik zal voor je duimen!
Ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Morgen post ik hier 'uitzinnig blij' of 'enorm teleurgesteld', je merkt 't vanzelf.
als je het over mij hebt, je weet mn telefoonnummer en mn e-mail en mn pm en mn adres.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:19 schreef iamredleader het volgende:
Niet zo best. Teveel aan m'n hoofd, zorgen om dit, dat, zus, zo en andere mensen
Gelukkig (?) gaat het niet (alleen) over jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef DaviniaHR het volgende:
als je het over mij hebt, je weet mn telefoonnummer en mn e-mail en mn pm en mn adres.
het contact hoeft niet enkel via de vrouwelijke lijn te lopen
is goed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gelukkig (?) gaat het niet (alleen) over jouen we bellen gauw, afgesproken
![]()
sorry, kan het niet zo goed verwoorden...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:
is goed!
en on-topic: vandaag gaat het redelijk
sterktequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik voel me verdrietig.
Iets minder dan 2 maanden geleden is mijn vader overleden tijdens mijn afstudeerperiode. Mijn afstudeermaatje heeft me goed gesteund, hij heeft veel van me ovegenomen etc zodat we het toch konden halen.
En vandaag is plots zijn vader overleden
Mijn gedachten: wtf!
Heel veel sterktequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik voel me verdrietig.
Iets minder dan 2 maanden geleden is mijn vader overleden tijdens mijn afstudeerperiode. Mijn afstudeermaatje heeft me goed gesteund, hij heeft veel van me ovegenomen etc zodat we het toch konden halen.
En vandaag is plots zijn vader overleden
Mijn gedachten: wtf!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:21 schreef Bolletje... het volgende:
Btje raar, maar ik heb zin om iets spontaans te doen vandaag!
Heb jij zin om met mij poffertjes te gaan eten vanavond?!quote:
Wat lief dat je dat vraagt! Ja dat lijkt me leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb jij zin om met mij poffertjes te gaan eten vanavond?!
ECHT??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:42 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat vraagt! Ja dat lijkt me leuk
echt!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ECHT??
Oooh, nu voel ik me heeel blij en heel wanhopig tegelijk.. Ik heb niets om aan te trekken
Ahhhhhhhh cool! dan kan ik wel mn klus kleren aan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:50 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
echt!
en je gaat toch stinken van poffertjes bakken dus trek gewoon iets aan wat je nog hebt liggen
kzou niet weten waar ik moet beginnen, maar iemand is zich echt belachelijk aan t maken, zo doorzichtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |