5 euroquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ahhhh het is een ouwetje dat had je er niet bij gezegd![]()
En dat je die knop niet kon vinden is echt te fucking triest
Rekeningnummer?quote:
Het is hier tof.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef vosss het volgende:
Wat doe ik eik in een talentenjachtenSC reeks bedenk ik me ineens
Ach ik zit ook in SHJN SC. Pas na 5 deeltjes kwam ik erachter dat SHJN voor show hier je nagels stond.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef vosss het volgende:
Wat doe ik eik in een talentenjachtenSC reeks bedenk ik me ineens
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Het mooie aan zo'n ding is wel dat de hele buurt weet dat je je huis aan het stofzuigen bent.
Dat klopt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Het mooie aan zo'n ding is wel dat de hele buurt weet dat je je huis aan het stofzuigen bent.
Het verbaast me ook niksquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach ik zit ook in SHJN SC. Pas na 5 deeltjes kwam ik erachter dat SHJN voor show hier je nagels stond.
En? Heb je het gedaan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach ik zit ook in SHJN SC. Pas na 5 deeltjes kwam ik erachter dat SHJN voor show hier je nagels stond.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gauloises is één van de weinige sigarettenmerken die nog echt de pure, rijke smaak van tabak heeft weten te behouden. De smaak is relatief zwaar vergeleken met andere A-merk sigaretten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat kan je mij vertellen over deze sigaretten?
[ afbeelding ]
En daarom rook ik zequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gauloises is één van de weinige sigarettenmerken die nog echt de pure, rijke smaak van tabak heeft weten te behouden. De smaak is relatief zwaar vergeleken met andere A-merk sigaretten..
Zonder filter ook echt?quote:
Die verkopen ze hier bij het tankstation niet, maar als ik ze ergens zie liggen zonder filter absoluut jaquote:
Ik kan wel een paar topics maken die je dan weer mag sluiten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaja, het is een zware taak om TAL in de gaten te houden.
Ik moet zeggen dat de doelgroep voor filterloze sigaretten toch voornamelijk bij de oudere mannen ligt, hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier bij het tankstation niet, maar als ik ze ergens zie liggen zonder filter absoluut ja![]()
Maak ik de fipo´s.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar topics maken die je dan weer mag sluiten.
Het is wel gezellig. Ik snap alleen heel dat gedoe om nagellak niet.quote:
Slotjes zetten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar topics maken die je dan weer mag sluiten.
En toen had ik een nieuwe sigquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nagels lakken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het is wel gezellig. Ik snap alleen heel dat gedoe om nagellak niet.Die mensen zijn langer bezig met hun nagels schilderen dan dat ik op de wc mijn endeldarm leeg zit te drukken.
Ik snap echt niet dat je daar het geduld voor op kunt brengenquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je daar het geduld voor op kunt brengen
Ik ben een ouwe lul, vraag maar aan Myraelaquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de doelgroep voor filterloze sigaretten toch voornamelijk bij de oudere mannen ligt, hoor.
I should know.
Ik kan er niet tegen als ik geen nagellak op heb. Dan ga ik lopen stressen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Leg het mij eens uit, wat is er zo bijzonder aan?
Kan ik ook niet. Ik kan wel uren bij de manicure zitten, dat vind ik heerlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij andersom.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik geen nagellak op heb. Dan ga ik lopen stressen.
Ik doe het nu niet meer dagelijks hoor. Hele poos wel gedaan. Soms meer dan 1 keer op een dag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft Socios jouw sig al gezien eik?quote:
Geen ideequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Socios jouw sig al gezien eik?
Ik haat de rechterhand ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Ik kan wel uren bij de manicure zitten, dat vind ik heerlijk.
Maar zelf doen![]()
Mn linkerhand ziet er altijd mooi uit maar dan die rechterhand
En kan Myraela dat beamenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Socios jouw sig al gezien eik?
elkaars rechterhand doen dan maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haat de rechterhand ook.die mislukt altijd.
Okayquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slotjes zetten.
Nee, doe maar niet.
Goeie vraag.quote:
Deal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
elkaars rechterhand doen dan maar
Zeer belangrijke vraagquote:
Hier weet ik een leuk grapje bij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
elkaars rechterhand doen dan maar
Ik heb echt sterke nagels van mezelf en zijn altijd lang maar het idee om ze te lakkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Ik kan wel uren bij de manicure zitten, dat vind ik heerlijk.
Maar zelf doen![]()
Mn linkerhand ziet er altijd mooi uit maar dan die rechterhand
Ik kom bij je eten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Chowi het volgende:
Ik ga lasagne maken (met als nagerecht tiramisu, die ik gisteren al heb gemaakt).
Wish me luck.![]()
.
Good luck en eetzequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Chowi het volgende:
Ik ga lasagne maken (met als nagerecht tiramisu, die ik gisteren al heb gemaakt).
Wish me luck.![]()
.
Wees blij dat vrouwen dat doen? Mooie lange gelakte nagels bij vrouwen zijn ramgeil. Ik post ook in het Nagellaktopic.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Leg het mij eens uit, wat is er zo bijzonder aan?
Smakenleik!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Chowi het volgende:
Wish me luck.![]()
.
Ik zie jou anders helemaal nooit posten!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Wees blij dat vrouwen dat doen? Mooie lange gelakte nagels bij vrouwen zijn ramgeil. Ik post ook in het Nagellaktopic.
Gluckquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Chowi het volgende:
Wish me luck.![]()
.
Meestal alleen op de eerste pagina een ´tvp´.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:16 schreef Graseter het volgende:
Ik zie jou anders helemaal nooit posten!
Vertel eensquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hier weet ik een leuk grapje bij.
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb echt sterke nagels van mezelf en zijn altijd lang maar het idee om ze te lakken![]()
Ik heb totaal geen geduld
Wat vind je nou van gras zn sig?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Meestal alleen op de eerste pagina een ´tvp´.
Maar Zeroku heeft het bedacht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt? ik vind hem zelf ietwat puberaal...maar tis grasje dus och
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt? ik vind hem zelf ietwat puberaal...maar tis grasje dus och
Dat zegt ze toch!quote:
Ja haha!quote:
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.phpquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:26 schreef Graseter het volgende:
Wouter Bos, Wouter Bos, wat ben je toch een bokkelul. Lalalalaalaaala.
http://www.burorenkema.nl/2006/03/ode_aan_bos.php
Kop dicht.quote:
Die is stofzuigen.quote:
quote:
quote:
Een letter vergetenquote:
Jij bent nu bezig met Gevangen toch? Ik ook alleen wist ik niet dat ie zo heet in het Nederlandsquote:
Niet verquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent nu bezig met Gevangen toch? Ik ook alleen wist ik niet dat ie zo heet in het Nederlands, welk stuk ben jij nu?
Ergens aan het eind gaat het verhaal lekker lopen....succesquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent nu bezig met Gevangen toch? Ik ook alleen wist ik niet dat ie zo heet in het Nederlands, welk stuk ben jij nu?
Plannen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef Pheno het volgende:
Kolere, ik weet weer waarom ik een hekel aan plannen van een agenda heb.
Hoi laysa en Kallyquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik zwaai gelijk ff voor heel de avond hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er geen last van om eerlijk te zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ergens aan het eind gaat het verhaal lekker lopen....succes
Says whoquote:
Aangepast inmiddels.quote:Zijn terugkeer bij PSV was geen succes. Ooier belandde op de bank en zijn contract werd niet verlengd. Toch ging hij mee naar Zuid-Afrika voor het WK en kwam zelfs in de schijnwerpers te staan toen hij in de kwartfinale Joris Mathijssen zeer sterk verving.
Ik kwam er niet doorheenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van om eerlijk te zijn
Ik weet het maar het valt mij mee, heb alleen momenteel geen zin in lezen, komt straks wel weer met de kouquote:
Ja, die cover van de Engelse is ook zo mooi, je kon kiezen tussen een oude man en een jonge vrouw die omhoog kijken, echt heel mooi.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet ver![]()
Dat ze net de orders krijgen dat ze die generator moeten zoeken
En jij leest hem in het Engels toch? Moet ik ook weer gaan doen, dat geeft er net dat tikkie meer aan
ANP.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Says who!
Verdediger Ooijer naar Ajax
[..]
Aangepast inmiddels.
Ik zal wel moeten, volgende week rennen er 7 anderen met me door de Keulse beurshallen.quote:
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, die cover van de Engelse is ook zo mooi, je kon kiezen tussen een oude man en een jonge vrouw die omhoog kijken, echt heel mooi.![]()
Ik ben nu bij die sheriff waarvan zijn pacemaker eruit knalt.Ik vond hem echt zo'n leuke opa
Dat stuk had ik ook geschrevenquote:
Idd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik dacht omdat er zo'n stuk aan hem gewijd werd dat hij wel een belangrijke rol zou hebben gaattie dood
Mwah even geduld nog, de journaliste is leuk samen met Barbiequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idd.Echt vaag. Ik moet er ook nog wel inkomen hoor, ik irriteer me nu vooral aan die kut Rennie en die politie agent.
En elke keer als er potentieel leuke mensen voorgesteld worden gaan ze dood
Boekenquote:
Vrouwendingetjes.quote:
Dan kan ik ook wel toegeven dat er eigenlijk helemaal geen fout stondquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat stuk had ik ook geschreven, maar geen zin om toe te geven
.
Nee dan gaat het over tampons en parfummetjes enzoquote:
Hij is getrouwdquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
Ik ben trouwens al iets verder maar kan nog niet plaatsen waar dat heen leidt in het boek
Ik heb dat vaak met zijn boeken, had het ook in The Dead Zone.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
Ik ben trouwens al iets verder maar kan nog niet plaatsen waar dat heen leidt in het boek
Alles kan kapot johquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is getrouwd![]()
O ze had wel een mooie jurk btw
Van die knul van 13 met dat email gedoe, kan nog niet inschatten tot welk drama dat gaat leidenquote:
Ja, maar daarom juist zo leuk het is niet zo voor de hand liggendquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak met zijn boeken, had het ook in The Dead Zone.
Ik zeep me in met Lush.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dan gaat het over tampons en parfummetjes enzo
Pinkeltje.quote:
Engels: Under the domequote:
Gevangen van Stephen Kingquote:
Geilquote:
Daarom is het laatste gedeelte ook ''leuk'' om te lezen....maar het is no feel good gebeurenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Van die knul van 13 met dat email gedoe, kan nog niet inschatten tot welk drama dat gaat leiden
Nee dat dacht ik al, maar ja welk boek van hem uiteindelijk welquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daarom is het laatste gedeelte ook ''leuk'' om te lezen....maar het is no feel good gebeuren
Ah, die kan ik van m'n lijstje afstrepen dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Engels: Under the dome
NL: Gevangen
Mij boeit hij wel om eerlijk te zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah, die kan ik van m'n lijstje afstrepen dus.
mja...deze is andersquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al, maar ja welk boek van hem uiteindelijk wel
Nou ja ik zie wel, maakt ook niet uitquote:
whehehequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige koning is Stephen HAWking!
Ja maar ik weet meer dan de helft van het boek al nu.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Mij boeit hij wel om eerlijk te zijn
Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja maar ik weet meer dan de helft van het boek al nu.
Ik ben nog niet op 1/10e van het boek dus dat kan nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja maar ik weet meer dan de helft van het boek al nu.
Jaquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee ik heb alleen wat films gezien en ooit geprobeerd te lezen, maar ik vind hem maar lafjes qua schrijven.
Doe mij maar een verfilming. Die gast schrijft mij sowieso teveel.quote:
De meeste verfilmingen zijn baggerquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe mij maar een verfilming. Die gast schrijft mij sowieso teveel.
Heeft mij nooit kunnen bekoren die Koning.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
De meeste verfilmingen zijn bagger![]()
Hier en daar een uitzondering
Jij bent meer van het Stephenie Meyer niveau?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee ik heb alleen wat films gezien en ooit geprobeerd te lezen, maar ik vind hem maar lafjes qua schrijven.
Jij mist denk ik die donkere kant in jequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeft mij nooit kunnen bekoren die Koning.
Er is maar een Meyer en dat is Anita.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent meer van het Stephenie Meyer niveau?
En boeken zijn bijna altijd beter dan de films.
Ik lees liever dit en dat is vele malen duisterder dan King ooit zal zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij mist denk ik die donkere kant in je
Precies.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er is maar een Meyer en dat is Anita.
Dat is nogalquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lees liever dit en dat is vele malen duisterder dan King ooit zal zijn.
Hmm welk genre?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:04 schreef Chowi het volgende:
Kan iemand me nog een leuke film aanraden (die ik nog niet gezien heb, uiteraard)?
Guldensquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:04 schreef Socios het volgende:
Bij een meier, denk ik altijd aan een meiertje:
[ afbeelding ]
Best interessant werk mits je een beetje verstand hebt van de Middeleeuwen en Theologie.quote:
Een beetje in dezelfde stijl als Sunshine (wat ik echt een bazenfilm vond). Weet niet of je die kent, alleen.quote:
Ik mis ze. Vooral de vijf guldenmunt en de rijksdaalder.quote:
Dat zijn ook leuke boeken jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lees liever dit en dat is vele malen duisterder dan King ooit zal zijn.
Ja, jij was toen 7 ofzo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:09 schreef Myraela het volgende:
Ik reken soms nog steeds terug in guldens, terwijl ik kei jong was toen de euro's kwamen.
Hmm dan kom ik heel snel uit op Armageddon en Deep Impact. Zul je allang gezien hebben lijkt me. Contact is ook heel mooi trouwens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een beetje in dezelfde stijl als Sunshine (wat ik echt een bazenfilm vond). Weet niet of je die kent, alleen..
Armageddon heb ik al wel gezien, maar die andere twee niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm dan kom ik heel snel uit op Armageddon en Deep Impact. Zul je allang gezien hebben lijkt me. Contact is ook heel mooi trouwens.
Ik nooit, ook nooit gedaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:09 schreef Myraela het volgende:
Ik reken soms nog steeds terug in guldens, terwijl ik kei jong was toen de euro's kwamen.
Kan ik er wat aan doen dat jij flikflooit met minderjarige meisjes.quote:
Zij komt toch niet uit ´95 joh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef Chowi het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat jij flikflooit met minderjarige meisjes.
Ik ben slecht in hoofdrekenen. Daarom heb ik wiskunde ook laten vallen na de brugklas.quote:
Maar ja, keerzijde ervan is dat je ineens een demon aan je broek hebt hangen als het misgaat!quote:
Dat zeg ik toch niet? Maar je bent wel minderjarig.quote:
Nog 10 dagen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar je bent wel minderjarig.
Geloof je daarin?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar ja, keerzijde ervan is dat je ineens een demon aan je broek hebt hangen als het misgaat!
Joh, weet ik veel.quote:
Die stop ik mee de wasmachine inquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar ja, keerzijde ervan is dat je ineens een demon aan je broek hebt hangen als het misgaat!
Waarin? Wetenschap? Niets meer sinds Gödel, Heisenberg, Bellquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme. Kut telefoon met de verkeerde datum.
Nee, in demonen enzo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarin? Wetenschap? Niets meer sinds Gödel, Heisenberg, Bell
Wat denk je met een naam als De_Kardinaal?quote:
Je neukt koorknaapjes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat denk je met een naam als De_Kardinaal?
Nouja, als je in God gelooft kun je ook in demonen en geesten geloven lijkt me.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat denk je met een naam als De_Kardinaal?
quote:
Je hebt een hoge stem en zingt?quote:
quote:
Dan is het maar goed dat we ten niet gemeet hebbenquote:
quote:
As if.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat we ten niet gemeet hebben![]()
Assasin's creed 2quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
c_a heb jij tips voor games op de xbox?
Van alles, tot oorlogsspellen tot muziek en racen. Vooral veel actie en bloed enzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Assasin's creed 2
Ik weet niet welke games jij leuk vind?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was even aan het shoppen ook mop
![]()
Jaquote:
ik ben helemaal verslaafd aan Gears of War... maar dat speel ik voornamelijk onlinequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van alles, tot oorlogsspellen tot muziek en racen. Vooral veel actie en bloed enzo.
als ik begin kan ik nooit stoppenquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik begin kan ik nooit stoppen
Ik keek voor 1 topjes, heb uiteindelijk 2 topjes, een jurkje, en een rokje besteld en 2 'bikini's
Aah ok die een keer proberen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben helemaal verslaafd aan Gears of War... maar dat speel ik voornamelijk online
Assassin's Creed 2 ben je lekker lang meebezig,, mensen van achter afslachten enzo
Ik heb alle Guitar hero's en Rockband spellen...
Ik ben nu bezig met Terminator.... maar die is op hard ook snel uitgespeeld, 9 chapters maar
Zien zienquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
ow ik heb foto's van mijn huiskamer
Alleen me meubels staan er in... moet dus nog wat dingen ophangen aan de muren ensow
Enjoyquote:
Mooiquote:
quote:
tuurlijk meerdere keren, hoezo?quote:
Dat zijn van die dingen die komen wel, het is echt heel erg mooiquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
dank je wel
Moet alleen nog wat dingentjes verven, en gordijnen nog stellen enzo. Ow en er moet zeker wat aan de muur, het is zooooo kaal
In de huiskamerdeur moet ook nog glas, maar die moet eerst geverfd worden. Maar ik ben zo happy
Heb al 100 keer gedweild ofzo
TE LAAT!!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:06 schreef Myraela het volgende:
Ik wil heulemaal niet weten waar andere mensen neuken.
quote:
quote:
quote:
Nee, die van jou! Wat ben jij een viezerik zeg!quote:
thxquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die komen wel, het is echt heel erg mooi
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die van jou! Wat ben jij een viezerik zeg!
quote:
Owwwwwwwwww ik hoop het zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx![]()
Het liefst wil ik een aantal dingen voor zaterdag klaar hebben... want dan vier ik me verjaardagMaar denk niet dat het gaat lukken
Kally.... ik ga donderdag op mijn verjaardag testenDus ik hoop op een leuk kadootje
Thxquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Niks zo lekker als spontaan tekeer gaan ipv kom schat we gaan naar bed
Dat kan niet, want ik leg altijd een handoek neer, die direct de was in gaatquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die van jou! Wat ben jij een viezerik zeg!
Zie ik daar nou de omtrekken van Jezus?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gadverdamme Kally!
Ik doe het alleen niet bij mij thuisquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gadverdamme Kally!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zie ik daar nou de omtrekken van Jezus?
Je bedoelt het aftreksel van Jezus?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zie ik daar nou de omtrekken van Jezus?
Dag dag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Maar mensjes... ik moet er weer vandooor... zit nu bij mijn broer. En die heeft zo nog afspraken
Misschien tot vanavond nog
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Maar mensjes... ik moet er weer vandooor... zit nu bij mijn broer. En die heeft zo nog afspraken
Misschien tot vanavond nog
Nee, een afro is in!quote:
Zou het doenquote:
Echt niet, niet mijn haar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon de tondeuse erover!
military cut!
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind mannen met haar toch knapper hoor.
Dan een kale vrouw? Vreemd hoor!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind mannen met haar toch knapper hoor.
Vrouwen moeten sowieso lang haar hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan een kale vrouw? Vreemd hoor!
Inderdaad, ziet er niet uit anders. Nouja sommige vrouwen kunnen het hebben, maar dan zien ze er uit als jongetjes zoals Natalie Portman toenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrouwen moeten sowieso lang haar hebben.
Dus datquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik op schoot?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb lang haar en een lange baard! Een beetje als sinterklaas!
quote:
Nee, maar je mag wel in de wachtrij gaan staan.quote:
quote:
quote:
Dan voel je zijn staf dadelijk zo lekkah door zijn kleedquote:
Hallo Bellaquote:
Speciaal voor De_Kardinaalquote:
Zoek een harry potter poppetje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo Bellavoor jouw heb ik de juiste smilie nog niet gevonden
Nou nou nou Ik vind de kerstman toch leukerderquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar je mag wel in de wachtrij gaan staan.
Ik mag niks voelenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan voel je zijn staf dadelijk zo lekkah door zijn kleed![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je je cadeautje voor dat jaar.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi crvquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef crv het volgende:
[..]
Hee Bosquote:
Niet mee eens, zijn genoeg vrouwen waarbij een pittig kort kapsel mooi staatquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
En voor mij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef crv het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |