Zeer belangrijke vraagquote:
Hier weet ik een leuk grapje bij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
elkaars rechterhand doen dan maar
Ik heb echt sterke nagels van mezelf en zijn altijd lang maar het idee om ze te lakkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Ik kan wel uren bij de manicure zitten, dat vind ik heerlijk.
Maar zelf doen![]()
Mn linkerhand ziet er altijd mooi uit maar dan die rechterhand
Ik kom bij je eten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Chowi het volgende:
Ik ga lasagne maken (met als nagerecht tiramisu, die ik gisteren al heb gemaakt).
Wish me luck.![]()
.
Good luck en eetzequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Chowi het volgende:
Ik ga lasagne maken (met als nagerecht tiramisu, die ik gisteren al heb gemaakt).
Wish me luck.![]()
.
Wees blij dat vrouwen dat doen? Mooie lange gelakte nagels bij vrouwen zijn ramgeil. Ik post ook in het Nagellaktopic.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Leg het mij eens uit, wat is er zo bijzonder aan?
Smakenleik!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Chowi het volgende:
Wish me luck.![]()
.
Ik zie jou anders helemaal nooit posten!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Wees blij dat vrouwen dat doen? Mooie lange gelakte nagels bij vrouwen zijn ramgeil. Ik post ook in het Nagellaktopic.
Gluckquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Chowi het volgende:
Wish me luck.![]()
.
Meestal alleen op de eerste pagina een ´tvp´.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:16 schreef Graseter het volgende:
Ik zie jou anders helemaal nooit posten!
Vertel eensquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hier weet ik een leuk grapje bij.
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb echt sterke nagels van mezelf en zijn altijd lang maar het idee om ze te lakken![]()
Ik heb totaal geen geduld
Wat vind je nou van gras zn sig?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Meestal alleen op de eerste pagina een ´tvp´.
Maar Zeroku heeft het bedacht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt? ik vind hem zelf ietwat puberaal...maar tis grasje dus och
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt? ik vind hem zelf ietwat puberaal...maar tis grasje dus och
Dat zegt ze toch!quote:
Ja haha!quote:
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.phpquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:26 schreef Graseter het volgende:
Wouter Bos, Wouter Bos, wat ben je toch een bokkelul. Lalalalaalaaala.
http://www.burorenkema.nl/2006/03/ode_aan_bos.php
Kop dicht.quote:
Die is stofzuigen.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |