5 euroquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ahhhh het is een ouwetje dat had je er niet bij gezegd![]()
En dat je die knop niet kon vinden is echt te fucking triest
Rekeningnummer?quote:
Het is hier tof.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef vosss het volgende:
Wat doe ik eik in een talentenjachtenSC reeks bedenk ik me ineens
Ach ik zit ook in SHJN SC. Pas na 5 deeltjes kwam ik erachter dat SHJN voor show hier je nagels stond.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef vosss het volgende:
Wat doe ik eik in een talentenjachtenSC reeks bedenk ik me ineens
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Het mooie aan zo'n ding is wel dat de hele buurt weet dat je je huis aan het stofzuigen bent.
Dat klopt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Het mooie aan zo'n ding is wel dat de hele buurt weet dat je je huis aan het stofzuigen bent.
Het verbaast me ook niksquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach ik zit ook in SHJN SC. Pas na 5 deeltjes kwam ik erachter dat SHJN voor show hier je nagels stond.
En? Heb je het gedaan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach ik zit ook in SHJN SC. Pas na 5 deeltjes kwam ik erachter dat SHJN voor show hier je nagels stond.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gauloises is één van de weinige sigarettenmerken die nog echt de pure, rijke smaak van tabak heeft weten te behouden. De smaak is relatief zwaar vergeleken met andere A-merk sigaretten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat kan je mij vertellen over deze sigaretten?
[ afbeelding ]
En daarom rook ik zequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gauloises is één van de weinige sigarettenmerken die nog echt de pure, rijke smaak van tabak heeft weten te behouden. De smaak is relatief zwaar vergeleken met andere A-merk sigaretten..
Zonder filter ook echt?quote:
Die verkopen ze hier bij het tankstation niet, maar als ik ze ergens zie liggen zonder filter absoluut jaquote:
Ik kan wel een paar topics maken die je dan weer mag sluiten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaja, het is een zware taak om TAL in de gaten te houden.
Ik moet zeggen dat de doelgroep voor filterloze sigaretten toch voornamelijk bij de oudere mannen ligt, hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier bij het tankstation niet, maar als ik ze ergens zie liggen zonder filter absoluut ja![]()
Maak ik de fipo´s.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar topics maken die je dan weer mag sluiten.
Het is wel gezellig. Ik snap alleen heel dat gedoe om nagellak niet.quote:
Slotjes zetten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar topics maken die je dan weer mag sluiten.
En toen had ik een nieuwe sigquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nagels lakken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het is wel gezellig. Ik snap alleen heel dat gedoe om nagellak niet.Die mensen zijn langer bezig met hun nagels schilderen dan dat ik op de wc mijn endeldarm leeg zit te drukken.
Ik snap echt niet dat je daar het geduld voor op kunt brengenquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je daar het geduld voor op kunt brengen
Ik ben een ouwe lul, vraag maar aan Myraelaquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de doelgroep voor filterloze sigaretten toch voornamelijk bij de oudere mannen ligt, hoor.
I should know.
Ik kan er niet tegen als ik geen nagellak op heb. Dan ga ik lopen stressen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Leg het mij eens uit, wat is er zo bijzonder aan?
Kan ik ook niet. Ik kan wel uren bij de manicure zitten, dat vind ik heerlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij andersom.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik geen nagellak op heb. Dan ga ik lopen stressen.
Ik doe het nu niet meer dagelijks hoor. Hele poos wel gedaan. Soms meer dan 1 keer op een dag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft Socios jouw sig al gezien eik?quote:
Geen ideequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Socios jouw sig al gezien eik?
Ik haat de rechterhand ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Ik kan wel uren bij de manicure zitten, dat vind ik heerlijk.
Maar zelf doen![]()
Mn linkerhand ziet er altijd mooi uit maar dan die rechterhand
En kan Myraela dat beamenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Socios jouw sig al gezien eik?
elkaars rechterhand doen dan maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haat de rechterhand ook.die mislukt altijd.
Okayquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slotjes zetten.
Nee, doe maar niet.
Goeie vraag.quote:
Deal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
elkaars rechterhand doen dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |