5 euroquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ahhhh het is een ouwetje dat had je er niet bij gezegd![]()
En dat je die knop niet kon vinden is echt te fucking triest
Rekeningnummer?quote:
Het is hier tof.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef vosss het volgende:
Wat doe ik eik in een talentenjachtenSC reeks bedenk ik me ineens
Ach ik zit ook in SHJN SC. Pas na 5 deeltjes kwam ik erachter dat SHJN voor show hier je nagels stond.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef vosss het volgende:
Wat doe ik eik in een talentenjachtenSC reeks bedenk ik me ineens
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Het mooie aan zo'n ding is wel dat de hele buurt weet dat je je huis aan het stofzuigen bent.
Dat klopt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Het mooie aan zo'n ding is wel dat de hele buurt weet dat je je huis aan het stofzuigen bent.
Het verbaast me ook niksquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach ik zit ook in SHJN SC. Pas na 5 deeltjes kwam ik erachter dat SHJN voor show hier je nagels stond.
En? Heb je het gedaan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach ik zit ook in SHJN SC. Pas na 5 deeltjes kwam ik erachter dat SHJN voor show hier je nagels stond.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gauloises is één van de weinige sigarettenmerken die nog echt de pure, rijke smaak van tabak heeft weten te behouden. De smaak is relatief zwaar vergeleken met andere A-merk sigaretten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat kan je mij vertellen over deze sigaretten?
[ afbeelding ]
En daarom rook ik zequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gauloises is één van de weinige sigarettenmerken die nog echt de pure, rijke smaak van tabak heeft weten te behouden. De smaak is relatief zwaar vergeleken met andere A-merk sigaretten..
Zonder filter ook echt?quote:
Die verkopen ze hier bij het tankstation niet, maar als ik ze ergens zie liggen zonder filter absoluut jaquote:
Ik kan wel een paar topics maken die je dan weer mag sluiten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaja, het is een zware taak om TAL in de gaten te houden.
Ik moet zeggen dat de doelgroep voor filterloze sigaretten toch voornamelijk bij de oudere mannen ligt, hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier bij het tankstation niet, maar als ik ze ergens zie liggen zonder filter absoluut ja![]()
Maak ik de fipo´s.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar topics maken die je dan weer mag sluiten.
Het is wel gezellig. Ik snap alleen heel dat gedoe om nagellak niet.quote:
Slotjes zetten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar topics maken die je dan weer mag sluiten.
En toen had ik een nieuwe sigquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nagels lakken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het is wel gezellig. Ik snap alleen heel dat gedoe om nagellak niet.Die mensen zijn langer bezig met hun nagels schilderen dan dat ik op de wc mijn endeldarm leeg zit te drukken.
Ik snap echt niet dat je daar het geduld voor op kunt brengenquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je daar het geduld voor op kunt brengen
Ik ben een ouwe lul, vraag maar aan Myraelaquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de doelgroep voor filterloze sigaretten toch voornamelijk bij de oudere mannen ligt, hoor.
I should know.
Ik kan er niet tegen als ik geen nagellak op heb. Dan ga ik lopen stressen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Leg het mij eens uit, wat is er zo bijzonder aan?
Kan ik ook niet. Ik kan wel uren bij de manicure zitten, dat vind ik heerlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij andersom.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik geen nagellak op heb. Dan ga ik lopen stressen.
Ik doe het nu niet meer dagelijks hoor. Hele poos wel gedaan. Soms meer dan 1 keer op een dag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft Socios jouw sig al gezien eik?quote:
Geen ideequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Socios jouw sig al gezien eik?
Ik haat de rechterhand ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Ik kan wel uren bij de manicure zitten, dat vind ik heerlijk.
Maar zelf doen![]()
Mn linkerhand ziet er altijd mooi uit maar dan die rechterhand
En kan Myraela dat beamenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Socios jouw sig al gezien eik?
elkaars rechterhand doen dan maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haat de rechterhand ook.die mislukt altijd.
Okayquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slotjes zetten.
Nee, doe maar niet.
Goeie vraag.quote:
Deal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
elkaars rechterhand doen dan maar
Zeer belangrijke vraagquote:
Hier weet ik een leuk grapje bij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
elkaars rechterhand doen dan maar
Ik heb echt sterke nagels van mezelf en zijn altijd lang maar het idee om ze te lakkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Ik kan wel uren bij de manicure zitten, dat vind ik heerlijk.
Maar zelf doen![]()
Mn linkerhand ziet er altijd mooi uit maar dan die rechterhand
Ik kom bij je eten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Chowi het volgende:
Ik ga lasagne maken (met als nagerecht tiramisu, die ik gisteren al heb gemaakt).
Wish me luck.![]()
.
Good luck en eetzequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Chowi het volgende:
Ik ga lasagne maken (met als nagerecht tiramisu, die ik gisteren al heb gemaakt).
Wish me luck.![]()
.
Wees blij dat vrouwen dat doen? Mooie lange gelakte nagels bij vrouwen zijn ramgeil. Ik post ook in het Nagellaktopic.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Leg het mij eens uit, wat is er zo bijzonder aan?
Smakenleik!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Chowi het volgende:
Wish me luck.![]()
.
Ik zie jou anders helemaal nooit posten!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Wees blij dat vrouwen dat doen? Mooie lange gelakte nagels bij vrouwen zijn ramgeil. Ik post ook in het Nagellaktopic.
Gluckquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Chowi het volgende:
Wish me luck.![]()
.
Meestal alleen op de eerste pagina een ´tvp´.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:16 schreef Graseter het volgende:
Ik zie jou anders helemaal nooit posten!
Vertel eensquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hier weet ik een leuk grapje bij.
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb echt sterke nagels van mezelf en zijn altijd lang maar het idee om ze te lakken![]()
Ik heb totaal geen geduld
Wat vind je nou van gras zn sig?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Meestal alleen op de eerste pagina een ´tvp´.
Maar Zeroku heeft het bedacht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt? ik vind hem zelf ietwat puberaal...maar tis grasje dus och
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt? ik vind hem zelf ietwat puberaal...maar tis grasje dus och
Dat zegt ze toch!quote:
Ja haha!quote:
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.phpquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:26 schreef Graseter het volgende:
Wouter Bos, Wouter Bos, wat ben je toch een bokkelul. Lalalalaalaaala.
http://www.burorenkema.nl/2006/03/ode_aan_bos.php
Kop dicht.quote:
Die is stofzuigen.quote:
quote:
quote:
Een letter vergetenquote:
Jij bent nu bezig met Gevangen toch? Ik ook alleen wist ik niet dat ie zo heet in het Nederlandsquote:
Niet verquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent nu bezig met Gevangen toch? Ik ook alleen wist ik niet dat ie zo heet in het Nederlands, welk stuk ben jij nu?
Ergens aan het eind gaat het verhaal lekker lopen....succesquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent nu bezig met Gevangen toch? Ik ook alleen wist ik niet dat ie zo heet in het Nederlands, welk stuk ben jij nu?
Plannen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef Pheno het volgende:
Kolere, ik weet weer waarom ik een hekel aan plannen van een agenda heb.
Hoi laysa en Kallyquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik zwaai gelijk ff voor heel de avond hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er geen last van om eerlijk te zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ergens aan het eind gaat het verhaal lekker lopen....succes
Says whoquote:
Aangepast inmiddels.quote:Zijn terugkeer bij PSV was geen succes. Ooier belandde op de bank en zijn contract werd niet verlengd. Toch ging hij mee naar Zuid-Afrika voor het WK en kwam zelfs in de schijnwerpers te staan toen hij in de kwartfinale Joris Mathijssen zeer sterk verving.
Ik kwam er niet doorheenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van om eerlijk te zijn
Ik weet het maar het valt mij mee, heb alleen momenteel geen zin in lezen, komt straks wel weer met de kouquote:
Ja, die cover van de Engelse is ook zo mooi, je kon kiezen tussen een oude man en een jonge vrouw die omhoog kijken, echt heel mooi.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet ver![]()
Dat ze net de orders krijgen dat ze die generator moeten zoeken
En jij leest hem in het Engels toch? Moet ik ook weer gaan doen, dat geeft er net dat tikkie meer aan
ANP.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Says who!
Verdediger Ooijer naar Ajax
[..]
Aangepast inmiddels.
Ik zal wel moeten, volgende week rennen er 7 anderen met me door de Keulse beurshallen.quote:
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, die cover van de Engelse is ook zo mooi, je kon kiezen tussen een oude man en een jonge vrouw die omhoog kijken, echt heel mooi.![]()
Ik ben nu bij die sheriff waarvan zijn pacemaker eruit knalt.Ik vond hem echt zo'n leuke opa
Dat stuk had ik ook geschrevenquote:
Idd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik dacht omdat er zo'n stuk aan hem gewijd werd dat hij wel een belangrijke rol zou hebben gaattie dood
Mwah even geduld nog, de journaliste is leuk samen met Barbiequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idd.Echt vaag. Ik moet er ook nog wel inkomen hoor, ik irriteer me nu vooral aan die kut Rennie en die politie agent.
En elke keer als er potentieel leuke mensen voorgesteld worden gaan ze dood
Boekenquote:
Vrouwendingetjes.quote:
Dan kan ik ook wel toegeven dat er eigenlijk helemaal geen fout stondquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat stuk had ik ook geschreven, maar geen zin om toe te geven
.
Nee dan gaat het over tampons en parfummetjes enzoquote:
Hij is getrouwdquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
Ik ben trouwens al iets verder maar kan nog niet plaatsen waar dat heen leidt in het boek
Ik heb dat vaak met zijn boeken, had het ook in The Dead Zone.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
Ik ben trouwens al iets verder maar kan nog niet plaatsen waar dat heen leidt in het boek
Alles kan kapot johquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is getrouwd![]()
O ze had wel een mooie jurk btw
Van die knul van 13 met dat email gedoe, kan nog niet inschatten tot welk drama dat gaat leidenquote:
Ja, maar daarom juist zo leuk het is niet zo voor de hand liggendquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak met zijn boeken, had het ook in The Dead Zone.
Ik zeep me in met Lush.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dan gaat het over tampons en parfummetjes enzo
Pinkeltje.quote:
Engels: Under the domequote:
Gevangen van Stephen Kingquote:
Geilquote:
Daarom is het laatste gedeelte ook ''leuk'' om te lezen....maar het is no feel good gebeurenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Van die knul van 13 met dat email gedoe, kan nog niet inschatten tot welk drama dat gaat leiden
Nee dat dacht ik al, maar ja welk boek van hem uiteindelijk welquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daarom is het laatste gedeelte ook ''leuk'' om te lezen....maar het is no feel good gebeuren
Ah, die kan ik van m'n lijstje afstrepen dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Engels: Under the dome
NL: Gevangen
Mij boeit hij wel om eerlijk te zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah, die kan ik van m'n lijstje afstrepen dus.
mja...deze is andersquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al, maar ja welk boek van hem uiteindelijk wel
Nou ja ik zie wel, maakt ook niet uitquote:
whehehequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige koning is Stephen HAWking!
Ja maar ik weet meer dan de helft van het boek al nu.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Mij boeit hij wel om eerlijk te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |