Een letter vergetenquote:
Jij bent nu bezig met Gevangen toch? Ik ook alleen wist ik niet dat ie zo heet in het Nederlandsquote:
Niet verquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent nu bezig met Gevangen toch? Ik ook alleen wist ik niet dat ie zo heet in het Nederlands, welk stuk ben jij nu?
Ergens aan het eind gaat het verhaal lekker lopen....succesquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent nu bezig met Gevangen toch? Ik ook alleen wist ik niet dat ie zo heet in het Nederlands, welk stuk ben jij nu?
Plannen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef Pheno het volgende:
Kolere, ik weet weer waarom ik een hekel aan plannen van een agenda heb.
Hoi laysa en Kallyquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik zwaai gelijk ff voor heel de avond hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er geen last van om eerlijk te zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ergens aan het eind gaat het verhaal lekker lopen....succes
Says whoquote:
Aangepast inmiddels.quote:Zijn terugkeer bij PSV was geen succes. Ooier belandde op de bank en zijn contract werd niet verlengd. Toch ging hij mee naar Zuid-Afrika voor het WK en kwam zelfs in de schijnwerpers te staan toen hij in de kwartfinale Joris Mathijssen zeer sterk verving.
Ik kwam er niet doorheenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van om eerlijk te zijn
Ik weet het maar het valt mij mee, heb alleen momenteel geen zin in lezen, komt straks wel weer met de kouquote:
Ja, die cover van de Engelse is ook zo mooi, je kon kiezen tussen een oude man en een jonge vrouw die omhoog kijken, echt heel mooi.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet ver![]()
Dat ze net de orders krijgen dat ze die generator moeten zoeken
En jij leest hem in het Engels toch? Moet ik ook weer gaan doen, dat geeft er net dat tikkie meer aan
ANP.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Says who!
Verdediger Ooijer naar Ajax
[..]
Aangepast inmiddels.
Ik zal wel moeten, volgende week rennen er 7 anderen met me door de Keulse beurshallen.quote:
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, die cover van de Engelse is ook zo mooi, je kon kiezen tussen een oude man en een jonge vrouw die omhoog kijken, echt heel mooi.![]()
Ik ben nu bij die sheriff waarvan zijn pacemaker eruit knalt.Ik vond hem echt zo'n leuke opa
Dat stuk had ik ook geschrevenquote:
Idd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik dacht omdat er zo'n stuk aan hem gewijd werd dat hij wel een belangrijke rol zou hebben gaattie dood
Mwah even geduld nog, de journaliste is leuk samen met Barbiequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idd.Echt vaag. Ik moet er ook nog wel inkomen hoor, ik irriteer me nu vooral aan die kut Rennie en die politie agent.
En elke keer als er potentieel leuke mensen voorgesteld worden gaan ze dood
Boekenquote:
Vrouwendingetjes.quote:
Dan kan ik ook wel toegeven dat er eigenlijk helemaal geen fout stondquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat stuk had ik ook geschreven, maar geen zin om toe te geven
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |