Nee dan gaat het over tampons en parfummetjes enzoquote:
Hij is getrouwdquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
Ik ben trouwens al iets verder maar kan nog niet plaatsen waar dat heen leidt in het boek
Ik heb dat vaak met zijn boeken, had het ook in The Dead Zone.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
Ik ben trouwens al iets verder maar kan nog niet plaatsen waar dat heen leidt in het boek
Alles kan kapot johquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is getrouwd![]()
O ze had wel een mooie jurk btw
Van die knul van 13 met dat email gedoe, kan nog niet inschatten tot welk drama dat gaat leidenquote:
Ja, maar daarom juist zo leuk het is niet zo voor de hand liggendquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak met zijn boeken, had het ook in The Dead Zone.
Ik zeep me in met Lush.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dan gaat het over tampons en parfummetjes enzo
Pinkeltje.quote:
Engels: Under the domequote:
Gevangen van Stephen Kingquote:
Geilquote:
Daarom is het laatste gedeelte ook ''leuk'' om te lezen....maar het is no feel good gebeurenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Van die knul van 13 met dat email gedoe, kan nog niet inschatten tot welk drama dat gaat leiden
Nee dat dacht ik al, maar ja welk boek van hem uiteindelijk welquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daarom is het laatste gedeelte ook ''leuk'' om te lezen....maar het is no feel good gebeuren
Ah, die kan ik van m'n lijstje afstrepen dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Engels: Under the dome
NL: Gevangen
Mij boeit hij wel om eerlijk te zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah, die kan ik van m'n lijstje afstrepen dus.
mja...deze is andersquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al, maar ja welk boek van hem uiteindelijk wel
Nou ja ik zie wel, maakt ook niet uitquote:
whehehequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige koning is Stephen HAWking!
Ja maar ik weet meer dan de helft van het boek al nu.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Mij boeit hij wel om eerlijk te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |