Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja maar ik weet meer dan de helft van het boek al nu.
Ik ben nog niet op 1/10e van het boek dus dat kan nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja maar ik weet meer dan de helft van het boek al nu.
Jaquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee ik heb alleen wat films gezien en ooit geprobeerd te lezen, maar ik vind hem maar lafjes qua schrijven.
Doe mij maar een verfilming. Die gast schrijft mij sowieso teveel.quote:
De meeste verfilmingen zijn baggerquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe mij maar een verfilming. Die gast schrijft mij sowieso teveel.
Heeft mij nooit kunnen bekoren die Koning.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
De meeste verfilmingen zijn bagger![]()
Hier en daar een uitzondering
Jij bent meer van het Stephenie Meyer niveau?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee ik heb alleen wat films gezien en ooit geprobeerd te lezen, maar ik vind hem maar lafjes qua schrijven.
Jij mist denk ik die donkere kant in jequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeft mij nooit kunnen bekoren die Koning.
Er is maar een Meyer en dat is Anita.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent meer van het Stephenie Meyer niveau?
En boeken zijn bijna altijd beter dan de films.
Ik lees liever dit en dat is vele malen duisterder dan King ooit zal zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij mist denk ik die donkere kant in je
Precies.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er is maar een Meyer en dat is Anita.
Dat is nogalquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lees liever dit en dat is vele malen duisterder dan King ooit zal zijn.
Hmm welk genre?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:04 schreef Chowi het volgende:
Kan iemand me nog een leuke film aanraden (die ik nog niet gezien heb, uiteraard)?
Guldensquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:04 schreef Socios het volgende:
Bij een meier, denk ik altijd aan een meiertje:
[ afbeelding ]
Best interessant werk mits je een beetje verstand hebt van de Middeleeuwen en Theologie.quote:
Een beetje in dezelfde stijl als Sunshine (wat ik echt een bazenfilm vond). Weet niet of je die kent, alleen.quote:
Ik mis ze. Vooral de vijf guldenmunt en de rijksdaalder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |