Dat zijn ook leuke boeken jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lees liever dit en dat is vele malen duisterder dan King ooit zal zijn.
Ja, jij was toen 7 ofzo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:09 schreef Myraela het volgende:
Ik reken soms nog steeds terug in guldens, terwijl ik kei jong was toen de euro's kwamen.
Hmm dan kom ik heel snel uit op Armageddon en Deep Impact. Zul je allang gezien hebben lijkt me. Contact is ook heel mooi trouwens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een beetje in dezelfde stijl als Sunshine (wat ik echt een bazenfilm vond). Weet niet of je die kent, alleen..
Armageddon heb ik al wel gezien, maar die andere twee niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm dan kom ik heel snel uit op Armageddon en Deep Impact. Zul je allang gezien hebben lijkt me. Contact is ook heel mooi trouwens.
Ik nooit, ook nooit gedaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:09 schreef Myraela het volgende:
Ik reken soms nog steeds terug in guldens, terwijl ik kei jong was toen de euro's kwamen.
Kan ik er wat aan doen dat jij flikflooit met minderjarige meisjes.quote:
Zij komt toch niet uit ´95 joh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef Chowi het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat jij flikflooit met minderjarige meisjes.
Ik ben slecht in hoofdrekenen. Daarom heb ik wiskunde ook laten vallen na de brugklas.quote:
Maar ja, keerzijde ervan is dat je ineens een demon aan je broek hebt hangen als het misgaat!quote:
Dat zeg ik toch niet? Maar je bent wel minderjarig.quote:
Nog 10 dagen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar je bent wel minderjarig.
Geloof je daarin?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar ja, keerzijde ervan is dat je ineens een demon aan je broek hebt hangen als het misgaat!
Joh, weet ik veel.quote:
Die stop ik mee de wasmachine inquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar ja, keerzijde ervan is dat je ineens een demon aan je broek hebt hangen als het misgaat!
Waarin? Wetenschap? Niets meer sinds Gödel, Heisenberg, Bellquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme. Kut telefoon met de verkeerde datum.
Nee, in demonen enzo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarin? Wetenschap? Niets meer sinds Gödel, Heisenberg, Bell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |