Nee, die van jou! Wat ben jij een viezerik zeg!quote:
thxquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die komen wel, het is echt heel erg mooi
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die van jou! Wat ben jij een viezerik zeg!
quote:
Owwwwwwwwww ik hoop het zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx![]()
Het liefst wil ik een aantal dingen voor zaterdag klaar hebben... want dan vier ik me verjaardagMaar denk niet dat het gaat lukken
Kally.... ik ga donderdag op mijn verjaardag testenDus ik hoop op een leuk kadootje
Thxquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Niks zo lekker als spontaan tekeer gaan ipv kom schat we gaan naar bed
Dat kan niet, want ik leg altijd een handoek neer, die direct de was in gaatquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die van jou! Wat ben jij een viezerik zeg!
Zie ik daar nou de omtrekken van Jezus?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gadverdamme Kally!
Ik doe het alleen niet bij mij thuisquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gadverdamme Kally!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zie ik daar nou de omtrekken van Jezus?
Je bedoelt het aftreksel van Jezus?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zie ik daar nou de omtrekken van Jezus?
Dag dag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Maar mensjes... ik moet er weer vandooor... zit nu bij mijn broer. En die heeft zo nog afspraken
Misschien tot vanavond nog
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Maar mensjes... ik moet er weer vandooor... zit nu bij mijn broer. En die heeft zo nog afspraken
Misschien tot vanavond nog
Nee, een afro is in!quote:
Zou het doenquote:
Echt niet, niet mijn haar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon de tondeuse erover!
military cut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |